Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 21 Guests are viewing this topic.

ijwtsh

#35310
Descarcare provizorie s-ar putea face daca chiar s-ar dori (vezi Suplac). Si termenul contractual, Doamne tine-l, e departe pentru ca UMB au prea mult de lucru pe A7. N-are rost sa mai discutam, ca e doar enervant si se pune sare pe rana. Pentru mine e inchis acest capitol; se va termina in "termenul contractual", in 2026, cel putin Zimbor - Poarta Salajului. Sa speram ca face si Ozaltin treaba, si atunci avem conexiune cu Gilaul.

horatiu.cosma

Scuze pentru ordinea pozelor, dar le face vraiște uploaderul. Dacă aveți curiozități, răspund zilele astea.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Hercule

Quote from: horatiu.cosma on August 09, 2024, 10:47:58 PM...Dacă aveți curiozități, răspund zilele astea.

(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

In postul lui Horatiu sunt mai multe poze cu armatura placii de beton. Cam toate arata ca in poza citata: un singur strat, similar cu plasa sudata folosita in constructii.
Intrebarea mea (nu doar pentru Horatiu ci si pentru specialisti) este daca armatura pusa in opera este suficienta sau se mai adauga inca vre-un strat? Nu de alta, dar arata ca o armatura de planseu de casa decat armatura unui viaduct pe care vor trece camioane de 50+ tone.
Deșteaptă-te române!

hefaistos

Nu e placa de beton, e suprabetonare, adică doar leagă grinzile între ele portanta este asigurata tot longitudinal de grinzi. Dar cata armatura se pune e decizia proiectantului, bazata pe proiect/soluție și pe calculele aferente.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

horatiu.cosma

Din ce înțeleg, aici parte din armătură e în interiorul predalelor și atunci nu mai e nevoie de foarte multă deasupra.

vancouver

#35315
Armatura din poza pare subtire pentru ca structurile sunt megalitice. Plasa de buzau e cu armatura de 6 sau 8mm (exista si de 4mm). Aici barele suplimentare peste conectori zic eu ochiometric ca sunt de 12 sau 14mm.

Placa are doar rolul de a astupa golurile dintre grinzi si de a distribui incarcarile spre acestea. Adevarata structura de rezistenta este reprezentata de grinzi. La structurile "incovoiate" (suspendate in aer) in general conteaza armatura de la partea inferioara. Jos pe mijloc incepe o eventuala fisura (acolo momentul de incovoiere este maxim) si armatura inferioara este cea care are rolul de a nu permite cresterea fisurii (toate structurile din beton sunt microfisurate, nu exista complet fara fisuri, exista parametri care intra in calcule si care limiteaza marimea fisurilor - de ex. la 1mm sau la 0,2mm sau la 0,1mm. Evident daca limitezi la 0,1 o sa te coste mult mai mult decat daca limitezi la 1mm. Structurile expuse la intemperii trebuie limitate la astfel de niveluri, gen 0,1)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cfdp

Aveti dreptate toti. Grinzile "tin" convoiul/incarcarile din greutatea structurii si din vehicole si..., Placa face legatura cu grinzile si distribuie incarcarile la acestea. Predalele au doua roluri: cofrag "pierdut" si de rezistenta intre grinzi. in sectiunea ce se formeaza armatura de rezistenta este deja inglobata in predale si este armatuta calculata cu diametre mai mari de "plasa de Buzau". Ce se vede este plasa superioara care in principiu nu ajuta la preluarea incovoierii dintre grinzi. Mai mult armarura din predale se realizeaza ca o grinda cu zabrele triungiulara. Partea de sus se vede in poze ,  urmand sa fie inglobata in betonul proaspat ce se va turna. Armatura suplimentara se dispune in zona reazemelor( pe pile si pe culei)

marinul

Pe lotul Suplacu de Barcău - Chiribiș am auzit ca s-ar putea sa mai apară un nod rutier. In zona Suplacu de Barcău, pasaj DJ 191B. E doar un zvon, poate il confirmă cineva pe aici





Powered by API/PUM imgur uploader

mirceaeliade

Stie careva daca mai scartie ceva pe Rasnov-Codlea? Sunt macar plansele cu nodul DN1 gata? Sunt cam 12 luni de cand Grinda a inceput sa promita ca se pregatesc documentele pt a fi trimise spre ANAP......

Feri

... în curând

QuoteReporter: Domnule ministru, oful nostru, al prahovenilor, Valea Prahovei, care e situația autostrăzii? O vom prinde în viață?
Sorin Grindeanu: Eu cred că da. Doar că vreau să vă spun următorul lucru și eu și primul ministru am avut acest punct pe ordinea de zi la toate discuțiile pe care le-am avut cu companii mari din toată lumea. De ce? Fiindcă e important Comarnic-Brașov, această bucată, cum la fel de importante sunt și, să știți, variantele ocolitoare, care sunt la Consiliul Județean, domnul președinte e ales și mă aștept din septembrie, să știți că am fost în urmă cu o săptămână pe Comarnic, la Centură, sincer, în urmă cu o săptămână am fost, n-am spus la nimeni, am trecut, am intrat pe acea zonă...
Reporter: Se lucra?
Sorin Grindeanu: Relativ, ritmul nu e cel, să zic, mulțumitor, așa că mă aștept să îţi intri...
/.../: Domnule ministru, eu de-abia aștept, chiar aș vrea până ajungem acolo să facem o vizită de lucru.
Sorin Grindeanu: Bun. Pe Buşteni-Azuga avem un constructor foarte bun. Cel care e pe Lotul II, dar care e  mutat aici şi ajută la acest nod rutier. Şi sunt convins, acolo n-am dubii că lucrurile vor merge cu bine, dar astea nu înlocuiesc Comarnic-Brașov. Sper să terminăm într-un final studiul de fezabilitate. Ştiți că a fost terminată prima parte, e adevărat, dinspre Brașov, de la Cristian la Codlea, şi cu toate revizuirile avute, domnule director, sper, totuși, în toamna asta să termine studiu şi să putem să îl scoatem la licitație. De ce e important? Fiindcă orice abordare am avea pe Comarnic-Brașov, că vorbim de proiecte pe fonduri europene, că vorbim de parteneriat public-privat, trebuie să ai finalizat studiul de fezabilitate. De aceea, e extrem de importantă finalizarea acestui studiu. Nu e simplu.
Reporter: Al câtelea este pentru această autostradă?
Sorin Grindeanu: Nu, e nou. Acesta nu e în refacere.
/.../: Este un studiu de refezabilitate nou care face obiectul transferului către nou înființata companie /.../. Deci, el va fi transferat și continuat de către aceștia. În momentul de față știu că se execută lucrările de studiu geotehnic
7 august

Feri

Se închide circulația pe anumite sectoare ale A3, București – Ploiești!

CNAIR informează participanții asupra măsurii de închidere temporară a unor sectoare din Autostrada A3 București – Ploiești, după cum urmează:

Pe sensul de deplasare București – Ploiești (calea 1) traficul rutier va fi închis în data de 14.08.2024 (miercuri), în intervalul orar 00:30 – 05:00, între Nodul rutier Gherghița (km 43+000) și Centura Ploiești (km 68+000), circulația urmând a se desfășura pe următoarea variantă ocolitoare:
București → Autostrada A3, Nod Rutier Gherghița → DJ 100B (Gherghița – Drăgănești) → DJ 101F (Cornu de Jos – Dumbrava – Valea Călugărească) → DN 1B, Ploiești.

Pentru sensul de deplasare Ploiești – București (calea 2) traficul rutier va fi închis între km 68+000 – km 43+000, în perioada 13.08.2024 (marți) ora 21:00 – 14.08.2024 (miercuri) ora 05:00, circulația urmând a se desfășura astfel:
Centura Ploiești → DN1A → int. DN1A cu DN1B → DN1B → Valea Călugărească → DJ101F (Dumbrava; Cornu de Jos) → Drăgănești → DJ100B → Gherghița → DJ100B → Nod Rutier Gherghița → Autostrada 3 (km 43+000) → București;

Precizăm că măsura de închidere a sectoarelor de autostradă va fi instituită pentru a permite executarea lucrărilor de montare a tablierului metalic a podului care va supratraversa autostrada A3 de la km 53+275, construirea acestuia fiind parte a proiectului de execuție a Autostrăzii Ploiești – Buzău, Lot 1, Dumbrava – Mizil, km 0+000 – km 21+000.

CNAIR

danutzu_1069

Complicat rau de tot sa devizezi pe celalalt sens...Nu, inchidem de tot un sens.
Cand or sa puna Predlele, fac la fel..

Cristian 74

Explodăm, explodăm  :lol:  :lol:


TibiV

Explodăm, dar explodăm spectaculos!...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Băieții care pot greșii o singura data...