Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Johnny1711

Quote from: Ionut on July 31, 2024, 01:21:21 PMVă puneți prea mari speranțe în termenele astea din justiție. Plus că e doar fondul...

Mă gandeam ca se vor înțelege amiabil  cele două părți,  având in vedere motivul amânării precedent

GAC

daca e cu expertiza sunt sanse sa fie cu cantec, va spun din experienta de autor de raport de expertiza, se poate trage de timp multe luni, pe urma urmeaza obiectiuni la raport... sa nu ne facem sperante pt octombrie.

csongorosz


piXel


Alexandru97

Chiar nu vor să o facă.
Cred că nu se va face niciodată.

Alexandru97

În 28 august 2023 s-au depus ofertele lotului Meseș. De atunci se tot amână, dar cât se mai pot amâna? Mai sunt valabile?

Ash94

Lucrari pregatitoare si organizare de santier pe sectiunea Suplacu de Barcau-Chiribis (Erbasu):

QuoteFirma Erbașu Construcții, care în toamna anului trecut a câștigat cea mai recentă licitație pentru realizarea tronsonului de 26,53 kilometri al Autostrăzii Transilvania între Suplacu de Barcău și Chiribiș, face o demonstrație de forță.

Pe viitorul șantier a început deplasarea a peste o sută de containere-birouri, a circa 300 de utilaje șenilate și construirea unei stații de betoane și a uneia de asfalt. Antreprenorul lucrează la proiectare și estimează să înceapă construcția propriu-zisă în această toamnă.

Contactat de BIHOREANUL, Călin Roman, director în cadrul grupului Erbașu, a declarat că angajații firmei pregătesc viitorul șantier, până la deschiderea lui lucrându-se la proiectare: ,,Noi suntem în etapa de proiectare, așadar putem face doar operațiuni pregătitoare. Cea mai vizibilă este organizarea de șantier, care într-adevăr implică o desfășurare de forțe destul de mare.  Pregătim locul unde vor fi birourile managementului de șantier, în peste 100 de containere, montarea unui laborator, precum și montarea la fața locului a unei stații de betoane și a unei stații de asfalt".

Potrivit directorului, ,,treptat se transportă pe șantier și utilajele, vor fi 300 de utilaje șenilate (n.r. - buldoexcavatoare, buldozere, excavatoare și macarale), iar după începerea lucrărilor, pe lângă operatorii acestor utilaje vor mai lucra pe șantier alte 400 - 500 de persoane".

În ce privește începerea propriu-zisă a lucrărilor, aceasta este estimată pentru la toamnă, când CNAIR trebuie să emită ordinul în acest sens.

Sursa: Articol presa locala (eBihoreanul)

ijwtsh

#35272
Sunt placut surprins de Erbasu si am incredere in ei c-o sa duca la bun sfarsit lucrarile, chiar daca e prima de anvergura asta. Recunosc ca sunt influentat si de faptul ca sunt activi pe Facebook. Mi se pare ca o pagina de PR ajuta mult si ar fi super daca mai multi constructori ar avea una.

Cristian 74

Pe Zimbor-Poarta, UMB mai are ridicat exact 40 de grinzi, adică 5 deschideri, la căpătul satului Sântămărie (acolo unde erau cele 4 pile cu probleme cândva). Estimez că în maximum 2 săptămâni termină cu grinzile.

ijwtsh

#35274
Dar le pot ridica? Nu mai sunt probleme in zona aia?

mike_us

E bine sa avem câteva firme romanești puternice. Foarte bine daca Erbasu o sa reușească sa confirme pe contractul asta.

Cristian 74

@ijwtsh da, nu mai sunt probleme acolo. Iar ritmul de ridicare al subcontractorilor din Arad și Timișoara este foarte bun.

Alexandru97

Economedia.ro

Cel mai mare contract CNAIR de până acum nu are constructor desemnat, la aproape un an și jumătate de la lansarea licitației. Potrivit datelor oficiale din SEAP, după numeroase prelungiri, termenul pentru desemnarea câștigătorului este 30 august. Semnarea contractului pentru lotul Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău (41 km) ar fi posibilă până la finalul anului, însă doar după o decizie favorabilă la CNSC, fără a se mai ajunge la Curtea de Apel București. Pentru lotul Meseș, termenul de proiectare este de 18 luni, iar execuția de 60 de luni.


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)