News:

Dronă 06.09 DEx12 Colonești-A1 și Balș-Craiova.
04.09 A0 DN3-DN2 și Bâcu-Bragadiru.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Ionut

Vom avea aici betonate structurile în 2024 doar dacă renunță la A7 Buzău-Focșani (full). Altfel, nicio șansă.

Xed

Totusi, era acum cateva luni o discutie ca isi vor face aparitia si cu o statie de asfalt, undeva in cursul acestui an. Stau terasamentele alea descoperite deja de ceva vreme si daca nu apuca pana in toamna sa astearna un strat de asfalt, probabil vor incepe sa fie afectate. S-a mai auzit ceva despre aceasta tema? Asteptam sa termine pe A7 mai intai?

Ionut

E clar ce se întâmplă. Totul pentru Buzău-Focșani. Nimic altceva nu mai contează, nici măcar bunul simț ingineresc sau financiar.

raulbogdan23

Am sperante ca vor misca ceva aici, se vede in filmarea API la min 9:00 ca deja au inceput sa toarne placa la acel viaductul (extimez ca e primul viaduct din directia Poarta - Zimbor)

Iceman

O să își mute oamenii prin noiembrie pe lotul Focșani Buzău... dar până atunci toate structurile vor fi terminate și trenul va fi pregătit pentru balast stabilizat și asfalt..
Când încep să aștepte asfaltul nu mai au nevoie de mulți oameni, nu mai au nevoie de fierar betoniști...
Zimbor Poarta Sălajului poate fi terminat fără nicio problemă... anul viitor în martie se poate începe lucrările de asfaltare pe acest lot... din capătul lotului până la Dealul de la Zimbor  putem avea asfalt

dr4qul4

Nu ma asteptam sa sacrifice chiar toate loturile doar pentru Buzau-Focsani, dar exista si aceasta posibilitate si incep sa cred ca vor livra Buzau-Focsani anul asta. Cam de asta au si mutat alegerile tocmai in Decembrie.
Pretul platit este destul de mare: UMB pierde financiar (pe multe loturi ii va prinde iarna si vor trebui sa refaca unele lucrari, si in lipsa consolidarilor se expun unor noi alunecari), iar noi pierdem luni bune pe alte loturi.
De fapt, au sacrificat totul in acest moment, in 2025 sansele sunt mari sa nu fie gata nici A3, nici A0, iar A1  pare impins in 2027. DX12 va fi la limita, si doar daca o lasa mai moale pe A7.
De podul de la Cosmesti sau de A8 nici nu mai poate fi vorba.
Cu mobilizarea actuala, UMB nu poate termina tot ce are semnat, mai devreme de Iulie 2028.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Kitz

^
Așa ai spus că au mutat alegerile în decembrie de parcă toată România ar depinde de autostrada Buzău-Focșani. (Care cel mai probabil nu va fi terminată în totalitate)

hefaistos

Eu as zice ca aici seisca destul de bine, având în vedere prioritizarea Buzău Focsani. Problema aici e ca n-au multe resurse la armare pentru suprabetonare nu cred ca vor reusi anul asta sa toarne placa la toate viaductele. Iar de asfaltare nici nu poate fi vorba, cu resursele interne ale UMB, au de asfaltat pe A7 pana la sfarsit de 2026.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mdragos

Sa o luam logic : daca pemtru descarcarea provizorie nu este finalizata licitatia, de ce sa termine acest lot ? Poate fi folosit ? Raspuns : NU fara acea descarcare => Sa faca orice lot care  poate fi folosit imediat dupa finalizare.
 
De ce descarcarea este asa intarziata....., nu are rost sa intram in polemici. Intrebati la CNAIR, o sa primiti un flit la mare arta.
Alte discutii pe aceasta tema sunt pierdere de vreme ( opinia mea ).

horatiu.cosma

^^
Foarte încurajator pentru șoferii din zonă  :D . Să mai stea vreo 3 ani, asta e situația, nu se poate face nimic. Dar o modică penalizare pentru întârziere conform contractului se poate? Sau nici aia nu e permisă? Anul trecut au suprabetonat vreo 3,5km de poduri cale dublă. Anul ăsta e gata mai bine de jumătate și au suprabetonat 160 de metri cale simplă. La podurile metalice ridică o deshidere pe lună, primul pod de la limita dintre județe niciun update de un an. E jenant, din orice direcție o iei.

mdragos

Absolut deacord. Descarcarea provizorie intarzie  (si asta nu e vina constructorului). Unde trebuie pusa presiune ?
Raspuns : CNAIR.

Finalizarea lotului in modul "muzeu" este inutila.

horatiu.cosma

Unu la mână, există un contract de lucrări care trebuie respectat (într-o lume normală). Așa cum s-a terminat Gilău - Nădășel și a stat câteva luni muzeu, până s-a terminat podul peste Someș, așa ar trebui să se lucreze și aici. Pe logica asta să nu lucreze nici Trace sau UMB pe A7, că nodurile de la capete sunt mai întârziate pe lotul Nurol. Evident, ar fi aberant.

Doi la mână, de ce tot insiști cu ideea de muzeu? Mie nu îmi e chiar așa de clar. Mă aștept în scurt timp să se dea câștigătorul pentru nodul Românași, într-un scenariu cât de cât realist (10 luni e proiectarea + execuția) prin toamna lui 2025 ar trebui să fie gata. Așa cum se lucrează acum pe Zimbor - Poarta Sălajului, ți se pare că se termină în toamna lui 2025? Eu zic că nu prea.

WebSrc

A3 | Zimbor - Poarta Sălajului | Stadiu lucrari 12.07.2024 || Raducu P Drum


Filmare de la Raducu Popa

Cristian 74

Eu chiar sunt sătul de retorica asta: de ce să termine, că viaductele/descărcarea nu sunt gata. După principiul ăsta, lotul de la Nușfalău la Suplac nici nu trebuia deschis deloc, că nu leagă nimic. Iar cu descărcarea, de fapt nodul rutier Românași, trebuie puțină documentare: licitația e în desfășurare, urmează desemnarea câștigătorului. Bun, amânări, contestații, dar posibil ca anul ăsta, până la final se poate desemnna câștigător. Apoi 3 luni proiectare și 7 luni execuție. Fezabil final de 2025.

GIV

plus ca si acolo se putea improviza o descarcare daca se dorea.. dar vrem a7 pentru capital politic  O:-)