News:

Dronă 06.09 DEx12 Colonești-A1 și Balș-Craiova.
04.09 A0 DN3-DN2 și Bâcu-Bragadiru.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

ijwtsh

Astăzi pe la 12:30 la Nadaselu, unde e curba spre organizarea de șantier a viaductului, era o mașină (Touran?) cu o remorcă micuța în șanț. 2 muncitori portocalii lângă mașină. Mașina părea personală, nu știu dacă ținea de UMB toată treaba sau nu.

Se monta tablier metalic (n-aș ști să zic exact satul, mi-e lene sa mă uit pe Google Maps să aflu unde).

La Porț, un excavator și un Duster. :)

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Cred că lucrau și pe DJ 191B, dar nu m-am apropiat destul cat sa fiu sigur, și nici nu aveam telefonul la mine.

Johnny1711

Legat de procesul dintre Trameco și CNAIR privind Chiribiș- Biharia. Credeți că vor ca să se înțeleagă amiabil cele două părți? Nu prea înțeleg termenii juridici din soluție

28.06.2024
Ora estimata: 09:00
Complet: C43-Fond
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: În vederea stingerii litigiului pe cale amiabilă, amână judecarea cauzei la data de 31.07.2024.
Document: Încheiere de şedinţă    28.06.2024

Ash94

#35147
Cred ca e destul de clar din solutia pe scurt de pe portal, nu imi dau seama care sunt termenii juridici de neinteles - partile au cerut amanarea cauzei pentru a incerca solutionarea amiabila/ finalizarea litigiului. Sa speram ca se si inteleg pana la termenul urmator (31.07.2024) si merg in instanta pentru constatarea intelegerii sa inchida circul. Oricum, e o veste foarte buna ca exista speranta sa vedem finalizat litigiul luna asta. :)

GIV

 :notworthy:  :notworthy:  :notworthy: hai doamne ajuta

Cristian 74

#35149
Pot face o presupunere rezonabilă că ambele părți au cerut asta. Dacă au deschidere - în sfârșit - sper că parte din înțelegere (again, dacă se ajunge la asta) să fie și modificarea OIL, să nu rămânem cu rușinea aia de mai 2025 ca dată de începere a proiectării. Oricum, e un licăr de speranță.

mirceaeliade

#35150
QuoteReporter: Despre construcţia unei autostrăzi pe Valea Prahovei se discută de mai bine de 30 de ani. Cu toate acestea, şoseaua a rămas la stadiul de proiect. Care este viziunea CNIR în ceea ce priveşte modalitatea de construcţie a acestei şosele? Există vreun orizont de timp în care autostrada de pe Valea Prahovei va fi gata?

Gabriel Budescu: Autostrada Ploiești-Brașov (lungime de 112 km.) este în etapa contractuală pentru realizarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic, termenul pentru finalizarea studiului de fezabilitate fiind luna ianuarie 2025.

După finalizarea studiului de fezabilitate, CNIR va avea o estimare de cost în corelare cu soluțiile tehnice propuse. Totodată, documentația tehnică va stabili și durata de execuție pentru fiecare secțiune dintre Ploiești, Comarnic și Brașov (Râșnov).

,,Fiind un proiect pe care îl vom prelua ,,din mers", despre un orizont de timp putem discuta numai după ce vom face un audit asupra etapelor din proiect parcurse deja în cadrul CNAIR și după o reevaluare a calendarului de implementare împreună cu proiectantul Consitrans".www

Una dintre variantele luate în calcul pentru finanțarea obiectivului estimat la peste 5 miliarde de euro este Parteneriatul public – privat (PPP).
Termenul de pe CESTRIN, spera optimistul din mine, ca e pentru extinderea contractului cu sportul consultantului la licitatiile de executie. Oricum 4 ani pentru RE-facerea SF e generos. Sa vedem daca PTul dureaza mai putin...

tom_sawyer

#35151
Realist vorbind, ar trebui să renunțăm la a mai considera tabu PPP-ul, că altă șansă de finanțare nu văd.

(În context, ar trebui prioritizat DEx Buzău-Brăila în loc de Focșani-Brăila, pentru a atrage trafic și dinspre est)

GIV

@tom_sawyer  pai daca e doar de fun, de ce sa faci cu ppp? :troll:

tom_sawyer

Pentru că lumea e dispusă să plătească. În alte părți din țară ar merge pe DN-ul paralel dacă îi pui taxă de autostradă.

GIV

apreciez raspunsul serios, si da, romanul poate ar plati.. dar si statul ar putea sa fie mai eficient si sa taie unele cheltuieli
oare cat s-ar economisii din pensiile speciale, unele proiecte esuate din programul anghel saligny si alte mari cheltuieli inutile?
 eu doar am vrut sa scot in evidenta faptul ca unii considera ca e inutila.

panzer

Am observat azi ca la ASE - Drept Comercial se va da examen la gandirea critica. Cine are chef, se poate inscrie la simulare. Chiar nu glumesc si nu vreau sa jignesc pe cineva.

Nici o autostrada nu este total intila.
Problema este sa o faci FIABILA economic la un anumit moment in timp.

Asta a incercat Ponta cu PiSi vs CoBra. Sa faca CoBra fiabila economic: si nu ii iesea decat daca nu se facea PiSi. Si guvernul lui nu a facut nimic pt PiSi. Decat gargara. Atentie: la momentul respectiv: cand deficitul bugetar era sub 1%, cand pe fonduri europene avem 85% contributie UE, etc.

Pe langa partea economica exista partea STRATEGICA. Ca vorbeau cativa colegi de Natiunea Romana. Cred ca este vizibil din avion ca A1 + A0 + A2 este principala axa.
La fel de vizibil este ca urmatoarea axa strategica este A8 continuat pana la Chisinau. Cu A7 ca si conexiune intre cele 2 mari axe strategice.

La cel stategice conteaza mai putin partea economica, desi este importanta.

Celelalte proiecte sunt de interes local. Asta nu inseamna ca sunt insignifiante. Dar ca si prioritati trebuie sa cedeze in fata celor strategice.

Ca sa pastrez postul relevant nu o sa intru in nici o dezbatere politicianista: ca un primar si-a tras autostrada lui, pt ca poate, de ce alt primar a gasit trafic de Metrou intr-o comuna, de ce o centura e cea mai importanta ... etc. Astea sunt prostii, care ne ocupa timpul si ne manaca nervii.

Si este cam clar ca am ajuns la maximul capacitatii de executie. Doar Strabag nu inteleg de ce nu are nimic in executie.

pasadia

Atata ii plangi de mila Strabagului incat tare ma va distra cand vor avea CA-ul pe 2024 mai mare decta cel pe 2023. Caci nu o sta Strabag-ul strict dupa lucrarile noi de autostrada.

In rest, amuzant cum privesti "fiabilitatea economica" a autostrazilor. Dar planul AECOM (nu Ponta) prevedea ca in loc de PiSi sa se construiasca CoBra + A6, Drobeta - Lugoj. Caci erau doua treceri peste Occidentali, nu una singura precum avem planificat acum (si vom avea inca multe decenii de acum incolo). 

Voicu

Meridionali :)

Problemele atunci au fost mai ales de natură de comunicație și percepție.
Comisia Europeană ne presa cu "missing link", Ponta lansase faza cu cortul, Băsescu îl acuza de corupție în legătură cu Comarnic-Brașov, iar harta aia cu autostrăzile pusă pe tapet forța prea tare nota cu "toate drumurile trec prin Brașov".
Știu că ești brașovean, mă doare și pe mine sufletul de nemeritata izolare a Brașovului dar, la vremea aceea, Ponta, Șova și proiectele lor aveau foarte puțini "prieteni", atât pe forum cât și în afara lui.

panzer

^ @pasadia probabil ca tzi-au scapat toate misto-urile mele la adresa Strabag: steagurile de la Mogosoaia, cei 6 baieti din Chitila - aia de si-au facut cort pe pasaj la Mogosoia si l-au suprabetonat vreo 8 luni.

mike_us

@panzer Ponta nu e singurul vinovat dar cite oportunități nu am ratat si cu el. Nici PiSi nici CoBra bătut pasul pe loc ani de zile.