Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: Iceman on June 24, 2024, 10:05:04 AMce ar fi atât de imposibil să termine aceste structuri

Stai că nu înțeleg. Cum adică să termine aceste structuri? Să termine când? În 2024? Sau când?

Cristian 74

@Iceman Sunt 6+7+6 deschideri. Ori 8 grinzi fiecare. Dar sunt toate la înalțimi mari, deci nu vor mai merge macaralele subcontractorilor folosite până acum. Vor aduce o macara mare, probabil șenilata de la Sâncraiu Almașului. Iar partea cu grinzi la mai puțin de 1 km distanță nu am înțeles-o. Eventual un km până la organizarea de șantier, că până ajung la fiecare structură mai durează.

Iceman

#35102
Să fim serioși mai avem 5 luni de lucru anul acesta pe acest lot... indiferent la ce soluții vor apela UMB ca și timp ar trebui să termine structurile.. dacă vreau să termine cu adevărat... Dacă nu îi bine și anul viitor.. Într-adevăr grinzile sunt la un km de organizare de șantier, până la destinație difera de distanță dar nu ceva grav deoarece lotul este este scurt relativ... Sunt facturi de decontat, chiar foarte multe când vine vorba de lucrări pe acest lot.. Prioritățile sau interesul dictează drumul baniilor.. 😉

Alexandru97

Legat de lotul Meseș se mai știe ceva? Rămâne pe vineri decizia sau s-a amânat/anulat? (Că ăștia sunt în stare)

aby28

#35104

Dar na... autostrada "for fun"

voicul

Nu ma leg de utilitatea CoBra - trebuie facuta la un moment dat.
Acum din gura e simplu de zis, cu banu jos si munca ... alta poveste = rezultat pe masura care se si vede in teren.

Totusi:
Fu**ing tara de cacata. La noi in Australia ii different!


Acum poate la el in desert nici nu e clar ce ii masina!

interesantul

Poi, mno... daca toti vor cu masina pe V. Prahovei si nu cu trenul, asa se intampla..
Tren, bericica, un șeptic, si la destinatie un tx, si iesi mult mai ieftin si ca bani si ca tmip fata de transport pe sosea..
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

Bonzo Madrid

Pe Valea Prahovei se sta la niste intersectii, si in Busteni, Sinaia la treceri de pietoni. Se sta si cand nu e sezon, deci capacitatea acestora e depasita de mult.

Poate scapam mai ieftin cu niste centuri.

TVlad

Trenul...pe Valea Prahovei...merci, nu. Se circula in sistem sardina in picioare in cele doua vagoane alocate de Cfr.

survola

Așa este, și capacitatea pe trenuri este depășită, ca să nu mai vorbim de condiții.

mirceaeliade

Hai totusi sa nu comparam ne-existenta unei autostrazi la noi cu existenta unei autostrazi la capacitate sub cea necesara la altii.  Mai ales cand lipsa autostrazii la noi se justifica cu apelativul "4fun".  Turismul international in zona BV depinde totusi macar patial de constructia autostrazii 4fun, chit ca teoretic exista si culoarul Rucar-Bran, A13+A1, sau chiar un aeroport slab manageriat. Si turismul din zona BV e un "low hanging fruit" national cu care cam orice roman se poate simti oarecum mandru. Or mai fi si alte obiective de gradina carpatica cu care sa ne etalam, dar aici partea turistica deja exista, si cam doar cea de transport e lipsa.

P3trut

@mirceaeliade tin sa mentionez ca A13 inca nu exista si drumul ala de 2h30min pana la A1 se poate lungi deseori cu 1h extra. Peste asta, aeroportul, asa cum e el manageriat :| , exista totusi doar de 1 an si de abia acum au bagat (iar) curse mai multe cu oarecare varietate de destinatii.

Asa ca aceste 2 elemente inca le-as taia de pe lista infrastructurii internationale brasovene: o autostrada in chinurile facerii si un bebe-airport.

montaniardul

Din pacate Bucurestiul si-a tras un glont in picior cu amanarea A3 Ploiesti - Brasov ...ca oricum autostrada va ajunge mult mai repede la Brasov dinspre Sibiu. Atata ii duce capul pe aia de la conducere.

JohannDB

    Să fiu "optimist", să nu fiu ??  """".... .ca oricum autostrada va ajunge mult mai repede la Brasov dinspre Sibiu. """"    Oare de ce am o vagă senzație că va ajunge abia la....Făgăraș, cu multă lentoare și "greutăți"?? Unii se "chinuie" la momentul de față să lungească centura de ocolire a Râșnovului și Cristianului (ahhh, da, autostrada A3), până la intrarea în Codlea, adică încă vreo 6 kilometrii; măcar de-o duceau până după Dealul Perșani, km 205 pe DN 1............

montaniardul

Zic asta pentru ca autostrada Fagaras - Brasov va intra direct in etapa de constructie dupa finalizarea tuturor studiilor si a licitatiei. Iar pana vom vedea terminata autostrada pe valea Prahovei, o sa mergem la Brasov mai repede si sigur prin Ramnicu - Valcea si Fagaras. Guvernul tocmai ne-a spus ca deocamdata nu finanteaza autostrazi "for fun" ...