News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 37 Guests are viewing this topic.

vancouver

In schimb pe mine ma deranjeaza altceva: BATAIA DE JOC. Pentru ca ne batem joc de banii nostri. Singuri.

Prin participarea la aceasta licitatie a numai 3 firme / consortii, rezulta o concurenta foarte scazuta si deci UN PRET MAI MARE. Aceeasi mizerie ca si pe Comarnic - Brasov, unde s-au inscris 4 firme, 2 au renuntat pe drum si a castigat singura varianta acceptata la un pret FABULOS.

Nu mai vorbim de TRADAREA numita Bechtel, unde nici macar nu s-a facut licitatie de forma, iar Bechtel a primit contractul la un pret stabilit de ei la cat doreau, ca doar nu aveau concurent....

Voi discutati aici, daca se face sau nu se face. Ca nu va deranjeaza daca se termina in 4 sau 5 ani.... ALOOOOO. E vorba de jaf. Neseriozitatea statului si licitarea de loturi mamut de 50-60 km pune pe fuga multe firme.

VA MAI MIRATI APOI CA AUTOSTRAZILE CU BANI NUMAI DE LA BUGET COSTA IN ROMANIA MAI MULT DECAT IN GERMANIA ..... Chiar nu vedeti ca la licitatiile cu fonduri europene, cele facute pe bune sau aproape pe bune, s-a ajuns la preturi pe km incredibil de mici pentru România.

VOI NU VEDETI MIZERIA? CUM PUTETI SA NU FITI REVOLTATI?  >:(
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

Daca alicarea si impartirea riscurilor era mai rezonabila....aici se puteau vedea si zece oferte.
Drumurile noastre POATE;

bogdymol

Oricare firma va castiga licitatia, sa vedeti distractie cand vor "intra" peste campul de sonde de la Suplacu de Barcau si cand vor da cu capul de lucrarile realizate de Bechtel, dar degradate de 10 ani (sau cati or fi) de cand nu se mai lucreaza...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nicolaem

Quote from: vancouver on July 26, 2014, 06:01:05 PM


VOI NU VEDETI MIZERIA? CUM PUTETI SA NU FITI REVOLTATI?  >:(

eu de ex mi-am varsat nervi ieri pe rus/proiecte pe fonduri ue ratate si bani pierduti.

aici de ce sa imi consum nervii degeaba? e licitatie electorala, nu se vor aloca bani, tocmai din aceasta cauza firmele serioase nu au participat. in urmatorii 3 ani din fonduri guvernamentale vom avea ( sper !!!  ) cei 8 km de la Nadaselu si cei 6.5 pana in Petricani.....

NGC

#3514
Quote from: dan_c on July 25, 2014, 09:04:33 PM
suplacu de barcau-bor

loc 1. Asocierea Corsan Corviam Construction S.A. – S.C. Selina S.R.L. – Louis Berger Sas – S.C. Road Consulting & Design Solutions S.R.L. şi S.C. RCM Construzioni SRL, lider al Asocierii RCM Construzioni SRl/Imob Lux Construct SRL/Consinit SRL/Societatea de Construcţii Napoca SA/ Impresa Ferrara S.N.C Di Angela & Rossella Ferrara/SC T Dancor RomConstruct SRL/SC Shelter Construct SRL/ Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna S.C.P.A./ Schiavo & C.SpA/Eurocerad International SR

loc 2. Impregilo

loc 3. Azvirt LLC

nu stiu inca cu ce preturi au licitat

Avem acum si preturile.

1) Asocierea CORSAN SA – CORVIAM CONSTRUCCION SA & SC CONSINIT SRL & SC ROAD CONSULTING & DESIGN SOLUTION SRL & SC VIA DESIGN SRL: 701.000.000 RON fara TVA, deci 157,104,437.47 EUR fara TVA
2) SALINI IMPREGILO S.p.A: 762.665.192 RON fara TVA, deci 170,924,516.36 EUR fara TVA
3) AZVIRT LIMITED LIABILITY COMPANY: 877.744.074,17 RON fara TVA, deci 196,715,390.89 EUR fara TVA

Valoarea estimată a contractului: intre 987.099.687,74 si 1.184.519.625,29 RON fara TVA, deci intre 221,223,596.54 si 265,468,315.84 EUR fara TVA

Cursul mediu folosit pentru transformare 1 EUR = 4,4620 RON, asa cum apare in anuntul original din SEAP.

Morosanu

Pai atunci e Salini Impregilo pe locul 2.
Politica distruge tot ce atinge.

NGC

^^^ Ai dreptate, si am corectat mai sus. Ordinea initiala era cea din tabelul din procesul verbal.  :p

dr4qul4

~6 mil euro pe KM!!! nu mi se pare mult deloc, mai ales tinand cont ca nu se stie care este stadiul real pentru cei 50%....
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

#3518
Cred ca e pentru Impregillo, renunta la contestatie pe lot 1 Turda Sebes, se misca mai cu spor pe Lugoj Deva lot 2 si nu solicita sume suplimentare pe acest lot in schimbul acestei lucrari.
Astia de pe primul loc sunt specialisti in locul 1 in toate procesele verbale de deschidere a ofertelor, dar sunt descalificati cu brio la analiza ofertelor. Nu stiu de ce dar am impresia ca si de data asta se va intampla la fel.

STRABAG se concentreaza pe Campia Turzii - Tg Mures, din ceva discutii neoficiale am inteles ca riscurile erau mult prea mari pe Suplacu -Bors. S-ar putea ca circul sa continue pe Sebes-Turda loc 2, se pare ca AKTOR ar fi fost desemnat castigator (neoficial inca), STRABAG loc 2. Aici cica "se discuta". Toate informatiile de mai sus luati-le sub rezerva ca nu bag mana in foc pentru ele (adica sunt pe surse :) )



stangabriel

Multumim de informatii. Dar ce sanse ar avea daca nici pe Gilau Nadaselu inca nu a inceput lucru.

cutter

florin74, dar știm dacă s-au depus contestații la Sebeș-Turda lot 1 și 2? Parcă pe lotul 1 se știa că a fost desemnat Pizzarotti pe 27.06 sau așa ceva - deci dacă ar fi fost o contestație depusă ar cam trebui să apară soluționarea săptămîna aceasta, nu?


florin74

#3521
Azi s-a actualizat CNSC si inca nu apare nici o decizie. Este posibil sa o fi introdus, dar ulterior sa nu se mai zbata cine stie ce, sau eventual daca pierd sa nu se mai duca in CAB. Din ce am discutat cica se dau peste cap sa prinda si un contract pe CFR,  acolo sunt mai interesati, sunt destul de activi in contestati si solicitari de clarificari pe licitatiile pe cordorul IV feroviar, in conditiile in care Craiova-Pitesti (unde stateau bine) se pare ca e cam moarta in papusoi.

alecu26

poate ca e tocmai pentru acei Altii licitatia.

Au fost ei pe primul loc...si ca sa nu faca mult zgomot la eliminare li s-a promis acest lot.

La fel si cu Corsam-Corviam si Lousi Berger.

Ei nu au fost pe primul loc tot timpul dar au fost pe 1-2 tot timpul. La fel si ei au luat-o in freza.

Si ce sa vezi acum...s-au unit. poate le-a spus CNADNR...acolo mergeti impreuna si scap de voi deodata.

Dar intradevar...la ce riscuri sunt acolo...greu de crezut ca aceste firme vor face mare branza. Iti dai seama ca la prima problema...nici nu ai ce garantii sa executii si vor da bir cu fugitii.
Drumurile noastre POATE;

Tavi

User-ul rvemis de dincolo spune ca se poate intra din Stefanesti in autostrada Bucuresti - Ploiesti. Nu mai sunt barierele. Poate confirma cineva ca acolo este drum deschis circulatiei publice sau doar s-a furat bariera? ???

MRS

#3524
Se poate intra pe autostrada pe la toate intrarile. Nu (mai) sunt bariere/parapete/porti

Pe aici se poate intra spre Ploiesti, de exemplu


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...