Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 10 Guests are viewing this topic.

GAC

interesanta ipoteza. pe acea mini-foreza scrie explomin. sa vedem partea buna: daca e nevoie de TNT inseamna ca roca e mai dura, deci macar stim ca nu vine dealu la vale cum am mai vazut... dupa ce face bum, in 2-3 luni se termina povestea cu dealu... pana la craciun putem avea inclusiv asfalt...

Cristian 74

Lotul Zimbor-Poarta înainte de pauza UMB-ului.


stangabriel

Multumim de filmare.

Pe sectorul Nadaselu-Zimbor, e liniste totala ? sau se mai misca si pe acolo, o macara, un buldo?

Cristian 74

Nu mai au ce mișca acolo, în afară de structurile metalice. Iar acolo se mișcă foarte încet. În rest, nu mai au ce. Doar asfalt. Când va veni și ăla.

mike_us

Structurile metalice au contractori sau tot UMB le face?

Tavi

La dealul de la Zimbor ce fac cu găurile alea așezate ca niște soldați? Miroase cumva a praf de pușcă? Sau le lasă să se umple cu apă de ploaie? Doar doar o pleca dealul singur.. :)

Geri

O parte din deal mai incapatanata, care trebuie convinsa:


Powered by API/PUM imgur uploader

Cristian 74

@mike_us structurile metalice le fac subcontractori din Buzău, Timișoara, Constanța. Dar la Sâncrai fac și cei de la UMB. O macara e de la UMB, altele împrumutate.

gicu

Utilajul respectiv este pentru forrat ancore în pământ. După cum arată probabil se acoperă versantul cu beton sau alt material continuu (geogrill) care se fixează cu ancore în sol.

Cetatean

Explomin e o firma din Deva. Eu i-am prins la ceva lucrare,pentru detonare de versanti. La cum arata,cred ca asta o sa faca si aici. De exemplu,poate umb are nevoie de anrocamente. Din felul in care se face detonarea,pot rezulta bolovani cu dimensiuni mai mari,pentru asta.

De mentionat,ca explomin au angajati din domeniul minier. Cel mai probabil vor colabora si pe A1,la tunele. Si apropo,vad ca utilajele lor,sunt de la aceeasi companie de la care are umb utilajele pentru tunele.

ijwtsh

Intrebare pentru... naivi, sa zicem: de ce ai vrea sa mai iei din deal daca e roca? Ea nu e stabila deja? Sau nu e doar roca ce e sub pamantul actual, ci e combinata cu mai mult pamant?

dumbravaandrei

Poate roca aia nu mai are pe ce să se sprijine și argila de sub ea o poate răsturna. Cam cum a fost la alunecarea pe A10.

medicul de garda

Sau poate roca aia e marna, super tare cand e seceta, dar la prima ploaie straturile de deasupra ei aluneca ca in baie. Si ei taie din deal ca sa faca loc pentru autostrada, nu fiindca ii deranjeaza stabilitatea dealului (dimpotriva, mai rau il provoaca acum sa alunece, fiindca le-a fost sila sa proiecteze drumul cu 50m mai la stanga...)
Trust me, I'm an east-european doctor!

miahi

#35083
Mai la stanga cu 50m este castrul roman Optiana in zona bretelelor nodului. Parca asta e motivul pentru care sapam dealul, ca sa fie salvat castrul sau parti din situl arheologic de acolo.





Powered by API/PUM imgur uploader

florin74

Presupunand ca nu se gasea o solutie tehnica de protejare (ai naibii italieni si greci, ce norocosi sunt ca nu au :))) ). Si daca faceau o curba mai stransa acolo, cu limita de 100 la ora sau 90 la ora era tragedie?

Mi se pare un monument al prostiei traseul ales aici.
Scoala romaneasca de proiectare din birou si google maps ,copy paste si repetentii de la CNAIR ce aproba orice maculatura livrata.