Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu înțeleg de unde și până unde ar trebui să aflăm AZI soluția. :o
E doar primul termen...

tom_sawyer

WEBUILD S.P.A.   Petent
MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET AS   Intimat
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA   Intimat

10.05.2024
Ora estimata: 9:00
Complet: 10-Completul 3 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Ia act de renunţarea la judecata recurs
Solutia pe scurt: Ia act de cererea de renuntare la judecata plangerii. Obliga petenta catre intimata Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret AS la plata sumei de 6000 lei, cu titlu de cheltuieli de judecata. Definitiva. Pronuntata azi, 10 mai 2024, prin punerea solutiei la dispozitia partilor prin intermediul grefei instantei.
Document: Hotarâre    10.05.2024

https://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000433970&id_inst=2

Ionut

Bun așa, și-au retras acțiunea.
Deci rămâne ca la CNSC.

tom_sawyer

Sunt curios dacă mai depun vreo contestație după declararea câștigătorului.

Ionut

Păi depinde dacă le convine sau nu evaluarea CNAIR. :lol:

Eu aș zice că se va depune contestație indiferent cine va fi dat câștigător.

UMB are ofertă validă sau nu? Că nu îmi e clar.

TeoH9

Stati asa sa inteleg. Licitatia a fost castigata de Makyol. Webuild a contestat la CNS, care a respins contestatia si a dat dreptate Makyol.
Webuild contesta si mai departe, la CAB, iar apoi isi retrage contestatia.
Asta inseamna ca nu mai exista niciun impediment pentru semnarea cu Makyol, nu?
Sau imi scapa mie ceva?

tom_sawyer

#34926
Licitația nu a fost câștigată de nimeni încă, oficial. Nu s-a finalizat evaluarea.
CNAIR a cerut clarificări suplimentare Makyol în privința ofertei lor financiare.
Makyol a contestat această cererea la CNSC și CNSC i-a dat dreptate (se anulează cererea de clarificări a CNAIR și se continuă evaluarea ofertelor; Makyol zice că de fapt a și răspuns la cererea de clarificări asupra propriei oferte, dar a contestat-o pentru că nu o consideră legală).
Webuild a atacat în instanța decizia CNSC și apoi și-a retras plângerea.
CNAIR urmează să desemneze oficial primul câștigător al licitației după evaluarea financiară a ofertelor.
După desemnarea câștigătorului, ceilalți ofertanți pot depune contestații, dacă doresc.

LE: Oferta financiară a Makyol este >80% din valoarea estimată, după cum reiese din decizia CNSC.

@Ionut Solicitări de clarificări asupra ofertelor financiare au primit Makyol, Webuild și UMB. Deci are oferta validă.

mirceaeliade

#34927
Quotedata_finalizarii    11.09.2024 (TERMEN INITIAL FINALIZARE PROIECTARE) 19.06.2031 (CF AA NR. 4)
Stie careva daca noul termen ST+PT listat pt Ploiesti-Brasov e cu adevarat corect?  Adica chiar se ras-prelungeste contractul cu 7 ani peste cel care facea misto Grinda ca vai era de 5 ani?

Ionut

Am explicat la Digi24 azi.

@Economica / Dna Podaru, rogu-vă atenție la știrile de genul ăsta, vă bulversați colegii.

Contractul prevede:
- 30 luni SF
- 6 luni DTAC/PAC
- 6 luni PT
- 4 luni (parcă) asistență la licitație lucrări
- 60 luni asistență (practic supervizare) pe perioada lucrărilor

2031 este finalul contractului (ar fi bine sa fie 2031.... dar se va prelungi și mai mult 99% sigur), adică și finalul lucrărilor, include perioada de asistență (supervizare) lucrări.

tom_sawyer

#34929
Pe pagina precedentă am pus doar textul, dar hai să pun captură de ecran să se vadă de unde a pornit confuzia: de la lipsa de rigoare în furnizarea informațiilor a CNAIR.

De aici se înțelege că s-a decalat termenul de finalizare a proiectării, prin actul adițional nr. 4. Mai ales dacă compari cu alte proiecte, de pe aceeași hartă CESTRIN.




Powered by API/PUM imgur uploader

mike_us

@tom_sawyer Asta înseamna ca Makyol, Webuild și UMB au cele mai mici oferte?

tom_sawyer

Cam așa ceva. Probabil au fost și oferte descalificate, care nu au trecut de evaluarea tehnică.

Americanu28

Referitor la Ploiesti - Brasos voi chiar credeti ca securistul ala comunist ordinar de Hanganu de la Consitrans are capacitatea sa proiecteze asa ceva?
Consitransul a dat rateuri la Autostrada A7 Ploiesti Pascani unde au busit gropile de imprumut si solutia de grinzi la poduri, noroc ca a castigat UMB ul mare parte din ea ca altfel era jale de claimuri si blocajele pe autostrada A7 si asa oricum lucrurile sunt intarziate. Porcaria aia de contract dintre CNAIR si Consitrans este o vrajeala ordinara la adresa poporului roman, iar Comisia Europeana nu este idioata sa finanteze un proiect care nici macar nu are stabilit traseul.
Managementul CNAIR si firma Consitrans ar trebui sa infunde puscaria pentru subminarea economiei nationale pentru asa ceva dar sunt in Romania si totul este posibil.

reed

#34933
m-am uitat pe la Salard de curiozitate daca sunt ceva urme de prospecții pentru proiectare la Erbasu Precon,însă aparent nu inca
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

GIV

#34934
del