Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Cristian 74

Voi ați văzut noile termene de finalizare a loturilor UMB? Mai 2026 pentru Nădășelu-Zimbor și iunie 2026 pentru Zimbor-Poarta Sălajului. Un utilizator al canalului meu de YT mi-a atras atenția, mie îmi scăpase informația. Așa putem sta FOARTE LINIȘTIȚI, nu e nicio grabă.  :((

oneway

^ Citez din viitor "Firmele lui Dorinel Umbrarescu termina in avans, cu 8 luni inainte de limita contractuala..."
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

lucianluci96

#34907
Stiu ca e offtopic dar cred ca merita:

https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ilie-bolojan-i-beneamin-rus-au-semnat-contractul-pentru-o-investiie-de-peste-20-de-milioane-de-lei-n-bihor-va-fi-o-ancor-economic-186200.html#comments

Nea Beni nici nu se mai ascunde ...

QuotePreședintele Consiliului Județean Bihor, Ilie Bolojan, a semnat marți, la Primăria Ștei, cu Beneamin Rus, în calitate de reprezentant al firmei Precon Transilvania SRL

Ionut

Nu înțeleg care e legătura cu A3.
Că Precon = Selina?

lucianluci96

#34909
Da, si ca putem spune asta si oficial. (Pana acuma stiam ca Precon e condusa de un fost angajat al lui, fostul presedinte CA Selina dar in realitate stiam ca e condusa tot de Beni)

tom_sawyer

#34910
Astăzi, 7 mai 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

HOTĂRÂRE A GUVERNULUI pentru modificarea anexei nr. 5 la Hotărârea Guvernului nr. 507/2006 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Autostrada Bucureşti-Braşov km 0+000 - 173+300"

Scurtă descriere

Prin prezentul proiect de act normativ se urmărește modificarea anexei nr. 5 la Hotărârea Guvernului nr. 507/2006 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii Autostrada Bucureşti-Braşov km 0+000 - 173+300, respectiv revizuirea și completarea Studiului de Fezabilitate din 2006 aferentă Sectorului 5 Cristian – Ghimbav, inclusiv cu redenumirea locației de final, respectiv în zona Municipiului Codlea.

Principalii indicatori tehnico-economici ai obiectivului de investiții au fost aprobați cu Avizul Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Național și Locuințe nr. 25/29.04.2024. Lungimea traseului este de 5,182 km. Lăţimea platformei este de 26,00 m.

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 879.897 mii lei, din care C+M: 738.074 mii lei.

Durata de execuție a obiectivului de investiții: 24 luni.

Finanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile  Programul Transport (P.T.) 2021-2027 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

MT


Cristian-Codlea: 125 milioane de euro (construcții+montaj fără TVA)

Pe traseul sectorului de autostradă sunt prevăzute următoarele lucrări de artă:
1.    Pasaj pe DJ 112B, km 0+359,11 (km autostrada 106+922,71) L = 98,40m;
2.    Pasaj pe bretea Nod DN 73G, km 1+330,93 (km autostrada 107+740,27) L = 98,40m;
3.    Pod peste raul Barsa si drum de exploatare, km 110+628,56 L = 464,40m;
4.    Pasaj pe bretea Nod Codlea, km 1+103,97 (km autostrada 111+537,72) L= 216,40m;

liviu09

La ce se referă
QuotePasaj pe bretea Nod Codlea, km 1+103,97 (km autostrada 111+537,72) L= 216,40m;
?
Cum va arăta nodul de la Codlea?
Nu se face podul peste calea ferată (paralelă cu DN-ul)?

stangabriel

#34912
https://www.economica.net/autostrada-ploiesti-brasov-cristian-codlea_744856.html

Din ultima poza marita din articol, pare un nod trompeta, pana in cale ferata si fara sa mai faca podul peste cale ferata. In prim plan este nodul viitor cu DN73G.

Ce bine era daca prindeau si ocolirea Codlea, inca aprox 6 km, dar se pare ca face parte din A13 acum: Fagaras - Brasov.

pasadia

#34913
DRDP-ul local are in lucru acum un SF pentru o prelungire a centurii Brasov, pe la nord de DN1 si calea ferata, pentru a servi ca ocolitoare Ghimbavului. Aceast drum ar trebui gandit pana la nord de Codlea iar A3-ul dinspre Cristian NU AR TREBUI sa aiba nod in DN1 intre Ghimbav si Codlea ci ar trebui sa aiba nod cu centura Ghimbav - Codlea aflata in studiu.

Dar ii e greu DRDP-ului local sa coreleze doua proiecte intre ele. Plus ca sti cum e - in planuri proiectul e numit Bucuresti -Brasov, limitat pana in DN1, AM-ul vechi e pana acolo, nu mai schimbam actele pentru un ciot de 2 km pana la nord de DN si calea ferata...

LE- ca sa fie clar de ce NU trebuie sa existe nod intre A3 si DN1 in zona dintre Codlea si Ghimbav - pentru ca dorinta normala e sa scoti traficul de tranzit si traficul greu din localitati. Adica din Ghimbav si din Codlea. DN1 actual ramane doar pentru trafic local, in vreme ce autostrada (si drumurile de legatura / centurile) raman pentru traficul de tranzit si traficul greu. Insa ei creaza o noua situatie Floresti (sau Remetea Mare, sau Dumbravita), prin faptul ca pun nodurile pe DN-urile existe si deja destul de aglomerate.

tom_sawyer

#34914
Quote from: NGC on September 01, 2020, 09:15:04 AMAstazi a fost lansata licitatia [CN1024127] "Completare / Revizuire Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect Tehnic, pentru «Autostrada Bucuresti – Brasov, tronson Ploiesti – Brasov»".
Quote from: razvan96 on September 01, 2020, 11:02:22 AM30 de luni SF
6 luni PAC
6 luni PT
4 luni asistenta tehnica in perioada licitatiei
61 de luni asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor.
Quote from: vancouver on September 02, 2020, 12:07:55 PMCand va uitati la "alte tari" nu luati numai perioada de la "prima lopata" pana la darea in circulatie. Aia, da, e de 4-5-6 ani, maxim 10 ani la proiectele montane. Dar anterior mai sunt inca ca. 10 ani de birocratie. Si ei trebuie sa faca un SF (de regula se face intern, nu e nevoie de licitatie, aici noi mai pierdem 1-2 ani), apoi proiectarea, apoi exproprieri, lupta cu ecologistii prin instante, licitatie de constructie (de regula mai multe licitatii, tunelurile si podurile mari se liciteaza primele separat).

antreprenor    SC CONSITRANS S.R.L.
sectorul    PLOIESTI - BRASOV (FARA SECTOR RASNOV - CRISTIAN)

data_inceperii    2021 - DEMARARE SERVICII DE PROIECTARE FAZA S.F. + P.A.C. + P.T.E.
data_finalizarii    11.09.2024 (TERMEN INITIAL FINALIZARE PROIECTARE) 19.06.2031 (CF AA NR. 4)

stadiul proiectelor CNAIR

dr4qul4

cam optimist termenul ala. Mai sunt doar 7 ani si 1 luna, iar contractul prevede si 61 de luni asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor!
Si daca ar deveni prioritatea numarul 1, tot ar avea nevoie de minim 3 ani pana la prima lopata: 1 pt finalizarea SF-ului. 1 pt PT si 1 pt licitatie.
Si nici o sansa sa construim CoBra in doar 4 ani.  Mai degraba, termenul ala se refera la data inceperii executiei :))

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

#34916
Termenul se referă la finalizarea SF-ului și a PT-ului  :lol:  Dacă nu e vreo greșeală.


LE: Termenul inițial de finalizare a proiectării era septembrie 2024, însă acesta a fost prelungit succesiv. Cel mai recent termen de finalizare ar fi 19 iunie 2031, conform daterlor de pe harta interactivă a CESTRIN.

Pe de altă parte, reprezentanții CNAIR ne-au explicat că noile date ar viza perioada de asistență aferentă contractului cu acest proiectant.

,,Contractul cu Consitrans prevede și asistență, iar termenul preconizat de finalizare este 2031. SF+PT ar trebui anul acesta, dar sunt puține șanse", ne-au explicat reprezentanții CNAIR.

www.economica.net/autostrada-ploiesti-brasov_745614.html

Vlad94

#34917
Să corelezi trei proiecte neîncepute pare a fi science-fiction în țara asta. De ce nu putem face așa ceva?





Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Aia am spus si eu mai sus, cu simpla observatie ca NU e nevoie de nodul cu DN1 in zona dintre Codlea si Ghimbav.

Alexandrei22

https://economedia.ro/autostrada-transilvania-lotul-meses-curtea-de-apel-bucuresti-judeca-vineri-contestatia-webuild-impotriva-makyol.html

Ar trebui azi să aflăm soluția, asta dacă nu e amânată. Nu prea își permite CAB să o amâne așa 2-3 săptămâni ca în curând cnair ar trebui să desemneze castigatorul(daca nu prelungește DIN NOU termenul)