News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Ionut

Neoficial, după emisiunea de ieri, am obținut și o informație interesantă: Consitrans intră cu forezele pentru studiul geotehnic în aprilie pe sectorul montan, Comarnic-Brașov. Eu nu cred așa ceva, dar poate mă înșel de data asta. Poate vă uitați voi după ei în teren.

mirceaeliade

Pe CoBra e vorba doar de REfacerea SF.  Se implinesc 3 ani de la semnarea contractului. 

Oricat o fi vrand Grnda sa dea vina/rada de Drula, el singur a fost la conducerea celor care supervizeaza acest contrat in aproape toti acesti 3 ani.  3 ani care nu s-a livrat decat praf in ochi de REfacerea SFului, pe bani s.f. 3 ani petrecuti in birouri dupa care ni se zice ca acum, in mai putin de un an, se si foreaza se si face PT detaliat.

26ld


Pacat ca nu e atat de populara emisiunea, ca ar vedea si romanul de rand care sta in trafic zilnic si injura ce fel de specimene mincinoase, ipocrite si slab pregatite sunt puse sa se ocupe de dezvoltare si siguranta rutiera.

Iceman

Interesant că banii de pe A3 nu sunt atât de buni ca și cei de pe A7 pentru UMB.. 😃

GIV

mimica fetei lui @Ionut spune tot...

Ionut

Am decis să mă enervez mai puțin. Mi-a ieșit.
În schimb, m-am distrat copios cu perle și inepții pe km pătrat.

Vai de ... noastră.

GIV

#34656
nea barbier: din 2007 si pana acum am facut alte autostrazi care erau mult mai importate: a3 intre cluj si oradea nici acum nu e gata, lugoj deva complet nu, sibi pitesti...

tot nea barbier insista ca putea sa ne coste autostrada intre ploiesti si brasov 10 mld dar in zona montana viteza maxima de 80 km, iar acum o sa ne coste doar 5mld cu limita de viteza 80  :o

intrebare de top a moderatorului: domnule barbier, mai sunteti cu noi? :lol:  si ii arata cum "nu" e trafic in spate pe dn

montaniardul

Autostrada Fagaras <--> Brasov se termina/incepe la nodul cu DN1 la Codlea?

ciulpanescu

#34658
n-ai primit desfasuratorul tematicilor de la Etves?

Daca-l primeai, o singura coala de hartie pe care sa fi avut principalele idei te ajutau la combaterea celorlati invitati.
Este un proces fiziologic normal; oricaruia din membrii forumului care citesc constant tot forumul, nu doar sectiunea autostrazilor, i se putea intampla la fel; tu, ca administrator al forumului, citesti toate sectiunile acestuia, inclusiv european, naval, feroviar etc, informatia fiind foarte multa, iar cand esti pus in situatia de a extrage doar informatii rutiere, punctate de moderator sau de ceilalti invitati, acestea se blocheaza sau vin cu intarziere.

Sa nu intelegi gresit cele de mai sus, una pesta alta prestatia a fost buna.

PS. acum urmaresc Serviciul de noapte, emisiunea Mariei Toghina de pe RRA;

Konter

Proiectantul Autostrăzii Ploiești-Brașov, Consitrans, a primit o prelungire de 500 de zile, până la 15 ianuarie 2026 pentru predarea studiului de fezabilitate, dar anunță că nu mai poate suporta costurile din teren, costuri duble față de prețurile din oferta depusă în 2020.
Consitrans susține că lucrează cu 7 foreze la studiile geotehnice între Ploiești și Comarnic, dar că nu a reușit să intre și în zona montană din cauza ploilor din ultimele zile.

Directorul general adjunct al proiectantului, inginerul Petre Ene a spus la B 1 TV că extensia a fost cauzată de constrângerile financiare și reevaluarea soluțiilor tehnice pentru a reduce costul estimat de la 10 miliarde de Euro la aprox. 5 miliarde E (bani pe care Ministerul Transporturilor, oricum nu-i are). Contractul pentru documentația tehnică (studiu de fezabilitate și proiect tehnic) a fost semnat în februarie 2021 pentru o ofertă de 47 milioane lei și o durată de 42 de luni din care primele 30 de luni (doi ani și jumătate) studiul de fezabilitate. Termenul inițial de predare era septembrie 2024, dar a fost prelungit până în ianuarie 2026 pentru întreaga documentație.

,,Am un contract, este în derulare, facem tot ce se poate pentru a-l finaliza. Este greu pentru că în 2024 vorbim despre lucrări (studii geotehnice, arheologie etc. ) cu o foarte mare întârziere, dar nu din cauza noastră pe care Consitrans nu le poate suporta. Astăzi sunt prețuri noi, niciunul dintre subcontractorii noștri nu lucrează cu prețurile din aprilie 2020 când am depus oferta. CNAIR a semnat un act adițional pentru prelungirea contractului cu 500 de zile. Avem și un model de actualizare a prețurilor, dar astăzi la 7,8 lei litrul de motorină, la 4500 de lei salariul minim pe economie în construcții...în 2020 când am făcut oferta salariul era 2200 lei, motorina era 5 lei și un pic, e o creștere de cel puțin 50 % pe care nu știm cât o mai putem suporta. De aceea, discuțiile sunt încă deschise cu subantreprenorii să vedem cum vom putea termina contractul."

https://www.bizbrasov.ro/2024/03/18/ploiest-brasov-prelungire-autostrada/?fbclid=IwAR1E9kDIXJNrxRAMP2CSt8IyNq2stbonijk5FalvO4p17a1LALxgUe49ENo_aem_ASBG1Ms7Z_k2uIsRy0kWGQ3hAsPdl_2AsjIaxUT45KGkW7u7USzDXJBN5i_U-FTFH58

GDC

#34660
Poate mă înșeală memoria, dar nu și aici ne povestea marele ministru cum cei dinaintea lui au fost incompetenți și rău voitori și au făcut un caiet de sarcini prost cu prea mult timp dat pentru acest SF? Și ăsta e motivul pentru care nu se puteau grăbi lucrurile pe tronsonul Comarnic Brașov?

Poate ne explică acum, după câțiva ani în care e ministru cum e de fapt cu termenele astea.

Am găsit și declarația:
Sorin Grindeanu, două exemple de proiecte de infrastructură care au termene de finalizare "de noaptea minţii"

Conchidem că între timp s-a înnoptat și la el.

marinul

Selina Grup la a 2 a incercare pe Chiribiș-Biharia, direct si pe față  :D . De Precon sau Citadina se mai aude ceva?

Captura dintr-un clip de pe pagina de Facebook




Powered by API/PUM imgur uploader

Konter

@marinul precon e selina, posibil ca anuntul sa fie facut chiar pentru ei. :D
Citadina e departe si au porturi, strazi, dj-uri de facut, nu ii vedem prea curand in teren.

horatiu.cosma

E o mare rivalitate locală între Selina și Erbașu, inclusiv la nivel de angajați. Cred că va fi o competiție frumoasă care ne va avantaja pe noi  :D . Și în 2026 să se încheie acest coșmar și să circulăm de la Oradea la Nușfalău doar pe autostradă.

hefaistos

Hmmm... Are Selina capacitatea de a termina un lot de 28 km în 2-3 ani? Ca una e un lot de 5 km (Borș Oradea) și altceva lotul asta.
Idem pentru Erbasu.
Dar poate ma înșel eu și vor găsi resurse sa crească.
Sa nu uitam ca sunt loturi de "mutat pamant" unde e nevoie în principal de basculante și excavatoare. Poate cava mai xonsiatenr pe partea de structuri la Erbasu.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.