Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

Cetatean

Cati bani si ani s-au pierdut in trafic in  ultimii 25 de ani pe VP,cred ca se justifica sa avem de la tunel la viaduct si pasaj,orice numa sa ai acces usor.
Sa spui ca "e autostrada doar pentru turisti" arata lipsa de viziune. Da,faptul ca "turistii" aia ar putea petrece cateva ore in plus in statiune si nu pe drum,in coloana s-ar traduce in bani cheltuiti pe servicii,nu?
Daca e s-o luam asa...in afara de Sinaia si nici aia cat ar putea sa fie,restul statiunilor dpdv al partiilor de ski...sunt niste glume.

Ionut

Înapoi în 2012. Filmare avion A3 Nădășelu-Zimbor-Poarta Sălajului. UMB. Martie 2024.


Este doar un zbor de test, știm că nu e ceva optim. Și pilotul și noi avem de făcut ajustări (cameră, profil zbor) dar ne străduim. Ajută foarte mult niște bani, vă dați seama că nu e chiar ieftin să zbori sute de kilometri (cam asta încercăm, dacă înțelegeți ce vrem să zicem). Mulțumim!

GIV

cum ar iesi o filmare de genul pe a7? (stiu, costa.. dar ar iesi ceva superb @Ionut ai putea demara un fel de campanie pentru a realiza ceva de genul?)

carutasul

poate cei mai bătrâni își amintesc că pe la începuturi, când nu apăruseră dronele, se mai făceau astfel de filmări iar ministerul (cred că pe vremea Ancăi Boagiu) chiar a prezentat unele filmări spunând că sunt făcute în cadrul zborurilor de antrenament și nu au costat nimic ( bine, "nimic" e un pic exagerat și propagandistic, dar probabil că nu prea mult).

ovicor

Da. Si a continuat @Eurocopter. Salutari pe aceasta cale!

Ionut

Da da, facem. Voi puneți niște bani deoparte. :)

TibiV

De la On The Road AK: Autostrada Transilvania A3 - Macara Liebherr LTM 1750-9.1 cu capacitate de 800 T , Nadaselu - Zimbor

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe


Vazuta din alta perspectiva filmarea de duminica.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rezin

#34598
Faceți loc că vin cu mercedesul!(Dați DN-ul din cale!)
Totuși mă întreb, cum se poate gira o asemenenea soluție?
Este vorba de un DN, nu de un drum agricol!    Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

TVlad

N-auzi, cica nu stiu sa produca grinzi mai lungi de ~30m asa ca traversarea se face perpendicular.
Ce, te grabesti pe DN?! Calm, ca viteza dauneaza sanatatii...

TibiV

Cu pilă mediană în axul autostrăzii puteau face și cu grinzi de beton ca să păstreze traseul DN-ului.

Într-adevăr este o aberație bucla aia, dar probabil așa a fost proiectul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rezin

#34601
@TVlad,

Aici este vorba de mentalitatea de aici a celor care proiectează autostrăzi și a celor ce aprobă aceste proiecte.Adică dacă autostrada intersectează orice drum de rang inferior, poate, în concepția lor să înrăutățească configurația geometrică a acestora , pentru a obține o cât de mică economie, prejudiciind utilizatorii acestor drumuri de rang inferior.

După părerea mea, la orice traversare de DN sau DJ, nu ar trebui să se înrăutățească confiruarția geomerică a acestora, ci din contră să se îmbunătățească prin implementarea acestor proiecte.

  În cazul de față, se puteau face două ziduri paralele în lungul DN-ului, peste care să se așeze ginzile, care e o soluție la îndemâna oricăurui constructor.

DanStanciu

Solutia normala ar fi fost prelungirea pasajului cu cateva deschideri suplimentare, iar DN-ul sa ramana la nivelul solului, pe amplasamentul actual. Se pot face deschideri si mai mari de 40 de metri, cu structura metalica, dar se poate observa ca structurile metalice nu sunt chiar pe placul lor.
Asa ca optimizarile aberante propuse de constructor si acceptate orbeste de CNAIR au condus la o porcarie care va marca vesnic acel drum.

tom_sawyer

#34603
Quote from: horatiu.cosma on February 07, 2024, 05:21:24 PMA contestat Makyol niște solicitări de clarificare ale ofertei financiare din partea CNAIR la licitația pentru Meseș. Din ce zic ei, CNAIR pare că le-a pus gând rău, îi caută la prețuri, că ar fi neobișnuit de scăzute, chiar dacă oferta financiară e de peste 80%. Deci se mai prelungește evaluarea și aici câteva luni.
Quote from: horatiu.cosma on March 04, 2024, 05:09:02 PMDacă vă uitați pe contestația Makiol pentru Meseș de pe CNSC (nu sunt mulțumiți de întrebările pe care le-au primit de la CNAIR referitoare la oferta lor financiară), o să vedeți ceva interesant: aparent fără legătură cu un subiect ce privește doar CNAIR și Makiol, a intrat în joc și Webuild și a formulat o opinie în favoarea CNAIR. Pare că își doresc foarte tare proiectul, pare că va fi o luptă în doi, preț mai mic vs experiență. Să vedem cine câștigă.

Soluție: admite contestația și dispune remedierea.

Oare desemnează oficial câștigătorul?




Ofertanți:

1. Ofertant unic : IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş.,

2. Ofertant unic : WEBUILD SPA - MILANO,

3. Ofertant unic : MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI,

4. Asociere : SC SA & PE CONSTRUCT SRL (Leader), Euro-Asfalt,SPEDITION UMB, TEHNOSTRADE S.R.L.,

5. Asociere : MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S. (Leader), OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S.,

6. Asociere : Tekfen Insaat ve Tesisat A.S. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.) (Leader), DOGUS INSAAT VE TICARET A.S.,

7. Asociere : Nurol Insaat ve Ticaret A.S. (Leader), DUYGU TAAHHÜT VE İNŞAAT A.Ş.,

www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100205000

captiva

Am semnat astăzi un nou #contract pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a secțiunii de autostradă #Chiribiș – #Biharia, parte a Autostrăzii #Transilvania!

Semnarea a fost posibilă doar după soluționarea contestațiilor de către #CNSC.

Asocierea PRECON TRANSILVANIA S.R.L. - CITADINA 98 S.A., are la dispoziție 6 luni pentru perioada de proiectare, 18 luni pentru execuție și 785,215 milioane de lei (fără TVA), asigurați prin Programul Transport (#PT), pentru finalizarea lucrărilor.

Pe traseul acestei secțiuni de #autostradă cu o lungime de 28,55 km vor fi construite inclusiv 7 #poduri și 11 #pasaje.

Contractele anterioare pentru construcția acestei secțiuni de autostradă au fost reziliate de mai multe ori pâna acum, din cauza incapacității constructorilor de a finaliza lucrările.

Sursa: Facebook Cristian Pistol