Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Cristian 74

La viaductele suplimentare nu avem nimic deocamdată, nici măcar câștigător desemnat. Avem doar o firmă cu o ofertă. Dacă Ozaltin sunt numiți câștigători (sigur, ar fi culmea să concureze singuri și să piardă, dar sunt lucruri de verificat în legătură cu oferta lor), așteptăm probabil alte 3 luni (asta după ce vor fi numiți - dacă vor fi, again) pentru OIL, apoi 9 luni proiectarea, apoi 18 luni execuția. Dacă totul merge bine. Deci oricum, nu sunt motive de optimism de niciun fel aici.

danutzu_1069

Nu este imposibil sa... piarda. Pot fi descalificati din vari motive... si apoi sa se anuleze licitatia ... pana cand  UMb o sa vina cu o "solutie" miraculoasa sa rezolve situatia... (peste n ani)

oneLess

Ozaltin se antrenează la greu pe DEx12 Tronson 1, ex t1rema. Ei zic că lucrează simultan la 11 din cele 15 structuri și cam așa e! Zâmbiți! Vi-i trimitem încălziți!  :)

hefaistos

Eu as intreba altceva aici pentru ca e evident ca spre asta ne inderptam.
Oare Uniunea Europeana finanteaza muzee?
Pentru ca, in cazul extrem de fericit ca UMB termina lucrarea ciunta pana la sfarsit de 2026, nici un segment nu va putea fi folosit, deoarece nu are capete legate la reteaua de drumuri.
Si atunci ce se intampla, dam banii inapoi?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dumbravaandrei

pe scurt: da, finanteaza si muzee daca cheltuielile sunt eligible
pe lung: finantarea se stabileste inainte de inceperea proiectului. Daca pe parcurs anumite portiuni devin muzeu din varii motive, cheltuielile eligibile inregistrare sunt bineinteles finantate. 
Am da banii inapoi daca UMB nu indeplineste contractul in termen (bineinteles, fara partile ce au fost scoase din contract)

oneLess

La cele 2 viaducte chiar n-ar fi rău să se ia în considerare o deschidere HP pe un singur fir de viaduct finalizat ca să se dea drumul la circulație pe tot ce livrează UMB!

Vlad94

Este posibil să realizeze întâi un fir apoi celălalt?

Ionut

Este posibil. Orice e posibil. Aproape orice.
Dar trebuie cap, gândire, planificare, cerință, management.

reed

Ma uitam la Bulgari,pe unde lucreazã și asfaltează,dau drumul la cate un sens.La noi cred că de la A2 încoace nu s-a mai întâmplat.

punktnet

Pai ce mai inaugurezi cu panglica daca se circula deja pe un fir ?
Pana nu se depolitizeaza sectorul tehnic al institutiilor statului, nu o sa fie vreodata interes pentru astfel de manevre neaducatoare de voturi.
Just kidding.

StefanCelMare

#34525
2026 scrie pe Nădășelu - Poarta.
Și probabil nu la început de 2026.

PS - eu deja am acceptat termenul ăsta de când s-au licitat separat viaductele/devierile.
Măcar de l-ar respecta așa cum e.

ovicor

Eu de mult sper deschiderea nu in termen, ci in termenul PNRR, ba chiar sper ca UE sa dea extensii pe PNRR, nu doar la noi!

StefanCelMare

#34527
Cu un pic de noroc, vara 2026.
Nu văd cum final de 2025.
Iese din PNRR, aia e.
Se decontează ce se poate în PNRR și restul rămâne pe alte surse.
Atenție, nu zic că e bine, calculați și voi, mai punem 2 ani jumate la un proiect deja început de peste 2 ani.
Dar la ce blesteme au loturile alea spre Oradea... nu mai miră pe nimeni la Cluj situația.
De le-ar termina și în 2026.

PS - mai tot ce s-a construit în Transilvania a fost stilul ăsta cu super delay.
Au fost 1-2 loturi excepții parcă doar (terminate în termenul contractual).
Poate Nurol a fost al 3-lea, dar e izolat de restul loturilor.

horatiu.cosma

"Ia act de renuntarea petentei la judecata plangerii formulate. Cu recurs in termen de 30 zile de la comunicare, recursul urmând a se depune la Curtea de Apel Bucureşti – Secţia a X-a Contencios Administrativ şi Fiscal."

Pare că Nurol a renunțat la apelul de la CAB pe Suplacu - Chiribiș. Asta înseamnă că Erbașu are cale liberă să se apuce de treabă.

StefanCelMare

Mai rămâne nea Beni cu lupta lui cu CNAIRul.
Și tunelul Meseș.
Din nou, cu ceva noroc, în 2027 rămâne doar Meseșul lipsă până la Budapesta.
Pe de altă parte, când a fost ultima dată când a fost ceva cu noroc pe ruta asta din A3?