Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

FakeML

Au castigat in intanta contestatia. Si instanta a spus ca PRECON este castigatorul.
Cred ca cei de la MT si CNAIR au sperat sa iasa altcineva la contestatie, dar nu a fost sa fie. :o

TeoH9

Din experiența mea in mediul privat in lucrarile de constructii, pana la urma daca iti pui Beneficiarul in cap (CNAIR), ca si executant nu ai nicio sansa sa inchei contractul cu bine.

Ori se împacă, ori divorțează definitiv. Nu exista cale prin care CNAIR si Precon sa ducă proiectul la bun sfarsit cu ostilitățile din prezent. E efectiv imposibil. Dragoste cu forța nu se poate.
Precon face pe îngerașul desi stie ce gainarii a facut Trameco.

medicul de garda

Eu personal, cred ca in speta asta mai exista varianta ca CNAIR sa mearga inainte cu semnarea contractului, dar sa bugeteze lucrarea in asa bataie de joc incat sa nu aiba nicio sansa sa fie gata inainte de finalizarea procesului. Sau in orice caz, cat sa nu iasa firmele lui Beni in profit.

Sa nu uitam de cata malitiozitate sunt capabili cei din conducerea MT si CNAIR atunci cand li se pune pata pe un constructor. Asta in caz ca a uitat cineva mizeriile facute pe Lugoj-Deva si Sebes-Turda, unde vinovatii de drept, incapabili de orice negociere, erau (predominant) tot reprezentatii statului. Si dupa anul acesta electoral, scade presiunea de a mai da ceva gata in zona in viitorul apropiat, mai ales in conditiile economice in care afunda Romania...
Trust me, I'm an east-european doctor!

rdt

Am făcut azi un drum Zalău Cluj. La Mihaiesti, primul viaduct cum intri în sat dinspre Zalău, la capătul sudic al acestuia erau 2 foreze. Una aproape de culee, cealaltă era sus pe deal.

Alexandru97

De cele două viaducte ,,celebre" se mai aude ceva?

Geri


Autostrada Ploiești-Brașov. Se execută foraje geotehnice în județul Prahova, pentru stabilirea parametrilor necesari proiectării

,,În prezent, pe teren sunt prezente cinci instalații de foraj care execută investigații geotehnice pe zona cuprinsă între km. 0+000 și km. 26+500, pe raza localităților Bărcănești și Florești.

Din foraje sunt prelevate probe tulburate și netulburate pentru realizarea încercărilor de laborator geotehnic, care au ca scop obținerea parametrilor geotehnici necesari proiectării", au precizat reprezentanții CNAIR.

sursa:
bizbrasov.ro

Localizare:


Powered by API/PUM imgur uploader

rdt

Atașez și 2 poze de azi dimineață cu cele 2 foreze. Mi se pare ca este o alunecare sus pe deal
 (GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

^^ Nu înțeleg de ce se execută foraje geotehnice (cu 5 utilaje) Bărcănești-Florești din moment ce reducerea costurilor de la 8 la 4 mld € pentru CoBra implică renunțarea la Ploiești-Câmpina/Comarnic.

horatiu.cosma

Fiindcă ei au un contract de proiectare de la Ploiesti la Brașov. Probabil reducerea de cost se referă la etapa de execuție.

stangabriel

Am vazut vineri o foreza de investigare geo pe marginea drumului DN1A, pana in Ploiesti Vest-Mitica Apostol.


Alexandru97

Bună seara tuturor! Dacă bine țin minte și dacă nu se amână, mâine ar trebui să primim un răspuns pentru lotul Meseș.

tom_sawyer

Există o contestatie Makyol la CNSC, sigur se mai prelungește evaluarea.

Geri



CNAIR a prelungit cu încă o lună, până la 29 martie evaluarea ofertelor pentru lotul cu tunelul Meseș.


CNAIR a prelungit cu încă o lună, până pe 29 martie 2024 termenul pentru evaluarea ofertelor pe lotul Poarta Sălajului-Zalău-Nușfalău (41 km.), contractul de 8 miliarde lei pentru lotul cu tunelul Meseș, cel mai mare lasat în licitație până acum. Este o nouă prelungire, de această dată motivată și prin contestația Makyol (Turcia) depusă la CNSC la începutul lunii

Pe 23 ianuarie 2024, CNAIR a finalizat evaluarea ofertelor tehnice și a stabilit termenul de 29  februarie pentru evaluarea financiară, termen prelungit cu o lună.


Potrivit datelor din contestație pe care le-a consultat Economedia, pe 26 ianuarie, în etapa de evaluare financiară, CNAIR a transmis o solicitare către Makyol pentru a justifica prețurile din oferta declarată admisibilă. Deși anonimizată, din contestație se poate înțelege că oferta Makyol ar putea fi semnificativ sub estimarea CNAIR, situație care obligă Autoritatea contractantă să ceară explicații suplimentare așa cum a fost și cazul altor contracte. Makyol arată că a răspuns clar și detaliat solicitării de clarificare, dar că nu recunoaște legalitatea clarificării CNAIR, însă a dat curs acesteia pentru a nu-i fi descalificată oferta. Solicitarea de clarificare nu înseamnă neapărat suspendarea procedurii, dar este aproape sigur că la Compania de Drumuri se va aștepta decizia CNSC până la desemnarea câștigătorului, ceea ce înseamnă o nouă întârziere.

sursa:
economedia.ro

GIV

CNSC obligă CNAIR să semneze cu Precon contractul pentru lotul Chiribiș-Biharia (29 km.) de pe Autostrada A 3 Transilvania

https://economedia.ro/cnsc-obliga-cnair-sa-semneze-cu-precon-contractul-pentru-lotul-chiribis-biharia-29-km-de-pe-autostrada-a-3-transilvania.html

ne vedem la cab?

horatiu.cosma

Cel mai probabil. Orice, doar să mai tragă de timp CNAIR cu semnarea contractului.