Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

nicolaem

dupa "contract cu dedicatie pt umb" ne am ales cu niste turci de care nu am auzit...
A urmarit cineva langa Craiova au miscat ceva? au OIL de 4 luni si contract semnat din vara trecuta.
sper sa nu ajungem sa plangem dupa UMB

Alexandru97

Cristian74,nu îți pierde speranța (în privința dronei). Poate în timp ce va asfalta UMB, vom afla ceva de Meseș și sperăm la continuitatea filmărilor (pe care eu le apreciez enorm). Chiar și în ultimă speranță, cândva, România va avea autostrăzi, când nu o să mai aibă nevoie de ele, circulația desfășurându-se prin aer. Apropo de Meseș,mai e prevăzut nodul rutier la Crasna? Acolo iar vor fi probleme în sudul lacului de acumulare, unde presimt că pământul va fi instabil.

rezin

#34307
Remarc că Strabag se luptă în judecată cu Nurol pentru tronsonul Târgu Mureș- Miercurea Nirajului, în timp ce aici nu se înghesuiesc  campionii drumurilor, cu număr mic de contracte în lucru. Poate din acest exemplu vom reuși să apreciem UMB, pentru costrucția de autostrăzi ieftine și în timp corect.

DRC

Am zis acum cativa ani ca o sa votez la alegeri partidul indiferent care o fi la guvernare cand se termina A3 de la Cluj la Oradea dar apoi am renuntat la Oradea si am inlocuit cu varianta Cluj-Zalau iar acum imi dau seama ca nu o sa am pe cine vota anul acesta si posibil nici in 2028 pt. Cluj-Zalau.

carutasul

până la urmă o să te mulțumești cu asfaltat strada pe care locuiești dacă mergem în ritmul ăsta :)

oneLess

#34310
Spre Poarta mai sunt și cele 2 perechi de piloni. Poate va fi nevoie și acolo de câteva seturi de anotimpuri pentru o evaluare corectă!

@nicolaem , pe DEx12 T1, au desțelenit și mișcat ceva pe terasament. Dar cred că au fost coechipierii Strade nu Ozaltin. La o structură abandonată au dezgropat niște piloți. Dar iarna nu e ca vara. Pare că au făcut treabă în Olt pe DN6 totuși, 53+ Km sub trafic.

nicolaem

ms, am cautat cum se descurca turcii pe DN6, nu imi dau mari sperante:

https://www.euroolteniainfo.com/galerie-foto-mobilizare-buna-pe-tronsonul-din-judetul-olt-al-dn-6-alexandria-craiova-aflat-in-modernizare/

Mobilizare bună pe #DN6, (#Alexandria-#Craiova) unde constructorul turc (Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi Anonim Sirketi) realizează lucrări de reabilitare (aproximativ 50 km).
Constructorul așterne acum asfalt între km 135+450 și km 136+200 (zona localității #Mihăiești, județul #Olt) și lucrează la poduri și podețe.
În șantier sunt mobilizați peste 350 de muncitori și peste 200 de utilaje.
Stadiul fizic este de 30% iar antreprenorul trebuie să finalizeze lucrările în termenul asumat (noiembrie 2023).


sti cumva sa fie macar aproape de finalizare?

ijwtsh

Trist. Foarte trist, A3 lasat de izbeliste.

Inca tin minte cum spunea lumea ca Moldova e abandonata, dar uite cum o sa avem A7 de la un capat la altul in timp ce A3 e aproape la fel de la Nadaselu spre Bors. Desigur, A3 e mai "veche" decat A7, au existat bucati dinainte, dar adevarul obiectiv e ca A7 va fi gata cu mult inaintea A3.

esendy

cand te gandesti ca bechtel avea intentia sa termine cluj-oradea !!!

un dezastru!

gabim

^^Din pacate pentru A3, A7 are un relief mult mai usor. Drumul critic pentru A3 ramane, cel putin in opinia mea, mega-lotul cu tunelul Meses, ala va fi probabil ultimul lot terminat. De bine de rau, toate celelalte loturi au constructori desemnati (mai putin cele doua viaducte cu unica oferta), dar la Meses nu pare sa fie nicio miscare inainte.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

GIV

@gabim pai daca EVALUARE CALIFICARE SI TEHNICA e pana in 30.1 ce altceva ai vrea sa se intample momentan?

raulbogdan23

Macar daca ar ramane doar gaura cu tunelul Meses pe A3 si ai avea vreo 30km de mers pe DN (te dai jos de pe A3 la Romanasi, urcare Meses pe 2 benzi, la coborare intri pe centura Zalaului si apoi cativa km pana la Nusfalau ca sa intri iar pe A3) fata de actualul DN Cluj-Oradea care mi se pare pe zi ce trece mai aglomerat.

StefanCelMare

Eu mă mir puțin de durata lucrărilor.
Avem două structuri pentru care se dă execuție 18 luni + proiectare 9 luni.
Total, 27 de luni, adică 2 ani și 3 luni (de la OIL!).
Încă nici nu e semnat contractul, deci 3 ani de acum e perfect posibil (!), adică un final de 2026.
Adio și PNRR teoretic, deși practic poate poate se prelungește PNRR-ul.
Măcar de-ar fi făcute și așa în 2026, că deja facem cu nervii toți din Cluj cu loturile astea spre graniță.
Epopei istorice, ce mai, bătălii de zeci de ani nene.

mike_us

E un pic ironia sorti. După luni de discuții ca viaductele sunt date cu dedicație către UMB ei nici nu participa la licitație. Poate învățam 2 lucruri din asta: e ușor de făcut teorii ale conspirație care nu au legătura cu realitatea si ca e mai rău fără UMB.
  Cel puțin eu așa vad mai bine cu o firma serioasa care are multe loturi in lucru dar va face efort sa termine (poate cu 6 luni întârziere) decit cu uni care nu știi ce vor face.

voicul

Sunt multe emotii pe forum:
Daca e cu dedicatie e rau. Daca nu participa UMB, de ce nu e cu dedicatie?!
Daca se face, de ce se face. Daca nu se face ... pai nu e clar ca avem ce discuta, ca de ce nu se face.

Acum ca dedicatie nu a fost dedicata, incep discutiile cat de buni sunt turcii (si nu par ca  ... na sunt turci - adica motive arbitrare).
Pana la urma e forum de discutii. Nu e rau nici sa zici, nici sa astepti sa vezi.

Dar practic: Nurol a miscat bine. Alsim nu prea bine, dar cam termina pe A0 (si au cam fost faultatisi de CNAIR putin).
Oricum la mine Alsim > Aktor.
Ozaltin nu prea misca pe DX12, dar nici nu prea puteau face cu mult mai mult decat a facut.