Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 26 Guests are viewing this topic.

cmd

Oricine ar depune, dupa cum se vede pe SEAP, evaluarea a fost facuta deja in 19.12.2023.  :lol:  :lol:  :lol:

ciprebbe

Data limita: 09.01.2024 15:00
Valabilitate oferta: 09.07.2024 00:00

Evaluarea e etapa urmatoare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

raulbogdan23

#34277
Avem si etapa de evaluare pana la data limita: 03.04.2024 18:00

TeoH9

Grindeanu FB:
"Astăzi a fost depusă o ofertă pentru construcția celor două viaducte necesare devierii traseului sectorului de autostradă Nădășelu- Mihăiești (parte a #A3, Autostrada Transilvania).

Asocierea de constructori români și turci are la dispoziție 1,114 miliarde de lei (fără TVA) și 27 de luni (9 luni- perioada de proiectare și 18 luni- execuția lucrărilor) pentru finalizarea contractului finanțat prin #PNRR.

Devierea traseului acestui sector de #autostradă este realizată în baza unei Expertize Tehnice.

Primul viaduct va fi construit între km 10+009 și km 12+000 va avea o lungime de 1,2 km și nu va afecta versantul care prezintă alunecări.

Al doilea viaduct, care va fi construit  între km 21+406 și km 24+890, va avea o lungime de aproximativ 2 km și va depăși în aval DN1F.

Acest viaduct va traversa cursului Pârâului Topa Mică și se va racorda cu traseul Autostrăzii Transilvania în zona km 24+890."

Hopa hopa. Oare cine sunt romanii si turcii?S-o fi asociat UMB cu contestatarii Ictas?  :o  :o Greu de crezut .

Ionut


florin74

Surpriza
Nu e UMB
E constructorul de pe CraPi 1. (asa se aude)

Hai sa dam drumul la teoria conspiratiei :))))

TeoH9

Asta da veste. De ce nu a ofertat UMB?

TeoH9

Pistol FB: " Asocierea de constructori români și turci OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. - ILGAZ INSAAT TICARET A.S. - VISIO CONSTRUCTION WORKS S.R.L  a depus astăzi singura ofertă pentru proiectarea și execuția lucrărilor necesare devierii traseului sectorului de autostradă #Nădășelu – #Mihăiești (Autostrada #Transilvania).

Contractului (finanțat prin #PNRR) are o valoare de 1,114 miliarde de lei (fără TVA) și o durată de 27 de luni (9 luni perioada de proiectare și 18 luni execuția lucrărilor).

Devierea traseului acestui sector de #autostradă se face în conformitate cu recomandările din cadrul #ExpertizeiTehnice iar lucrările presupun:

- devierea traseului între km 10+009 și km 12+000 prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km, fundat pe piloți forați de diametru mare ( fără să afecteze versantul care prezintă alunecări),

- devierea traseului  între km 21+406 și km 24+890, prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km. Acest viaduct va depăși în aval #DN1F și va traversa cursului Pârâului Topa Mică. Racordarea se va realiza în zona km 24+890 al traseului inițial."

florin74

1. Indigestie
2. Stie ce e acolo
3. Alte motive

RazesIesean

Acum sa vedem ce va face Ozaltin si Visio pe dealurile Transilvaniei.
Intrebare: Pot modifica design-ul viaductelor, arata destul de urat cu acele grinzi de 40M?
Cat despre UMB e f bine pentru ei, si asa au mult de construit si cel mai probabil daca se va scoate la licitatie A8 va licita acolo, fiindca acasa.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

horatiu.cosma

#34285
Asta chiar e o surpriză. Pare că a cam lăsat din brațe UMB gândurile pe A3. Nu cred că de frică a renunțat la viaductele astea (terenul pe unde trec e ok, fără risc de alunecare, putea oferta sus și să mai reducă neoficial de aici gaura financiară de pe restul autostrăzii), ci mai degrabă de lehamite. Rămâne de văzut dacă vrea să termine ce mai are în contract pe restul autostrăzii. În cel mai bun caz anul acesta o să vedem o scădere notabilă a mobilizării.

Dacă intuiesc corect, la Meseș se va lăsa cu descalificare (lipsă răspuns la întrebările CNAIR).

Premiul de fraierul clasei merge la Ictaas, iar de premiantul clasei la avocații contractați de Ictaas.

Marii pierzători suntem noi toți, nu termină Ozaltin viaductele alea mai devreme de 2028, dacă le termină.

miahi

Poate se anuleaza licitatia / rezilieaza contractul dupa ceva timp ( ani ) si vine UMB-ul pe cal alb si salveaza situatia...

ciprebbe

UMB nu mai are de unde..... au prea multe proiecte de finalizat intr-un timp scurt.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GIV

@horatiu.cosma de ce i-ai impartit pe ictas in 2?

@TeoH9 de ce te mira ca nu a licitat umb? ti se pare ca are angajati care stau degeaba?

elphax

WOW ! vom avea cativa ani foarte interesanti pe A3 !
o paine de mancat si pentru cine se ocupa de forumul asta  :lol: