Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Alexandru97

Salut! Ce se știe de constructorii lotului Meses?

tom_sawyer

Aflăm după 3 ianuarie. Platforma SEAP e în mentenanță.

Cristian 74

În lipsă de activitate pe șantier, eu m-am apucat să fac retrospective.  :D La mulți ani tuturor!


FakeML

Foarte misto 😁 Multumim pt. retrospectiva.
Totusi mi-am adus aminte de Marcus Company.
Are cineva idee de ce nu au lucrat deloc?
Mi se pare ciudat sa muti utilaje pe un santier iar peste 2 zile le aduci inapoi acasa.
Adica nu face sens financiar sa le duci pana in santier si sa le intorci inapoi.

Cristian 74

Du-te în spate pe threadul ăsta, Ionuț a scris detaliat despre asta la momentul respectiv.

FakeML

Ms frumos, o sa caut. Nu cred ca descoperisem acest forum cand a fost data explicatia.

Alexandru97

Salutare tuturor! La mulți ani! În legătură cu Marcu Company, ei au parcarea la Ciucea, peste drum de Perla Ardealului (localul aparține aceluiași patron). Au multe autobasculante acasă, sunt în pauză. Cu ele se lucrează la Drumul Expres de la Tureni, Marcu fiind acolo un subcontractor puternic. Nu mai lucrează cu UMB, am înțeles că le-au cerut garanție financiară foarte mare și nu au căzut de acord.

oneLess

#34237
Garanție financiară nu geologică !!!???
Hmmm... Fake asta sau ailaltă!?

Păcat oricum că a picat înțelegerea!

JohannDB

Un an nou cu sănătate tuturor și vise/dorințe împlinite.....  Deși după cum începe să treacă prin buzunare.......

 Citind pe aici, ceva m-a făcut să râd de-a binele în acest început de 2 ianuarie 2024:
              Reporter TVR: -Ce se intampla cu autostrada Comarnic-Ploiesti?
              Pistol: -Anul acesta (n.n. 2023) se va lansa lotul Codlea-Cristian, de 4 km (...)
                       :lol:  :lol:  :lol:
   Semănă cu acel banc în care doi se contraziceau pentru locul în care au de săpat; unul de aici până acolo, celălalt de aici până dincolo, la care al treilea, alarmat, strigă: băăă, voi vreți să-mi furați calul !!
      Un banc sec, ca și eventuala secțiune Cristian - Codlea de ... 4 km.... Măcar de-ar fi dus-o peste Dealul Perșani pe la km 206-207 pe DN 1...... Ar fi fost "ceva", dar așa, încă un ciot de ocolitoare pentru Codlea "la nivel de autostradă"...
       

archaeus

@FakeML UMB a incercat un santaj cu Marcu, in sensul ca acestia sa isi asume daca dealul o ia la vale dar fara ca UMB sa protejeze lucrarile, fara santuri, fara drenuri ... proiectul tehnic presupune niste ziduri de spijin facute imediat dupa sapatura ca sa stea dealul, dar zidurile nu exista :) Practic ar vrea sa alunece dealul dar sa nu raspunda ei si daca tot aluneca sa primeasca si niste extensii de timp ca sa-si termine treaba prin alte parti, cam asta e sfantul UMB

FakeML

#34240
Mersi frumos @archaeus de explicatie. La multi ani !!!  :D
Am dat in spate pe acest thread pana la data cu pricina si am citit explicatia lui Ionut.
Asa cum a spus si Ionut este in bucataria lor. Este cumva normal ca UMB sa faca si mizerii deoarece este o firma privata.
Iar interesul firmelor private se rezuma doar la bani in cele mai multe cazuri. 99.9%.
Nu o sa vina niciodata nici un constructor sa zica hai sa va fac eu o autostrada si sa platesc eu tot sau pierderile in caz ca.
Si oarecum mi se apre normal ca nu prea vor sa-si asume. Nimeni nu ar face asa ceva, mai ales daca sunt multi bani implicati la mijloc. (reconstruiri, etc.)
Da UMB are un ego destul de mare in care vrea sa construiasca foarte multi km in Romania.
Eu ii admir pt acest ego, chiar daca sunt intisi mai mult decat pot sa duca. O vor scoate cumva la capat.
Si pana la urma sa vedem si partea buna. Raman banii europeni din fonudri in tara. Conteaza si asta.

Este parea mea. Buna / rea. Eu asa vad lucrurile.

Mare pacat ca nu au ajuns la un conses aceste companii, deoreace UMB chiar ar avea nevoie de cineva sa ii ajute.
Si poate si Marcu stie asta si poate a incercat si el sa se foloseasca de asta in negocieri. Nu avem de unde sa stim.
Eu cred ca fiecare a incercat sa traga cat mai mult pentru firma pe care o conduc si cam atat.

Ionut

Nu mai știu dacă a zis cineva sau nu. Repet dacă s-a mai zis. La Meseș, termenul de evaluare a ofertelor pe SEAP/SICAP s-a modificat. Este acum 30 ianuarie. Evident, și ăsta poate fi modificat/amânat, la infinit.

Alexandru97

Înseamnă că e exact aceeași poveste ca anul trecut, cu Meseșul.

danutzu_1069

La Meseș, tunelul nu este deloc ieftin... iar statul nu prea mai are de unde sa finanțeze prea curând, chiar si cu decontare externa...

rocklee

#34244
la multi ani tuturor  :cheers:....ce se aude cu ciotul Codlea -Cristian ....din legendara si imposibila Autostrada Comarnic Brasov ... :o

pentru ca ...rezultatul cu tunelul Meses iara au amanato...