Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 29 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

^^ Este oare suficient sa te rezumi doar la distanta intre doua puncte?
Pai asa de ce mai facem studiile de fezabilitate pentru alegera unui traseu?

La conditiile de mediu ne mai gandim?

La conditiile geomorfologice ne mai gandim?

Daca intre alea doua puncte ai deal - vale - deal - vale - munte - vale.... n-o sa vezi cnair sa faca tunele... fie deblee fie ocolire...

rezin

@danutzu_1069,


 de la Făgăraș la Târgu Mureș prin Sighișoara relieful este același ca și cel de la Voila la Iernut prin Cincu, Agnita , Mediaș, Târnăveni.

danutzu_1069

Nu ma pot pronunta, îi las pe specialisti sa fac asta....

rezin

@ Cetățean,

 de acord și cu Dex Sibiu- Mediaș , cu condiția integrării în acest drum a centurii Mediaș la nivel de Dex pe relația:DN 14 -sud de Colonia Târnava-sud de lacul Ighiș-traveseavă drumul județean 141 la nord de eleșteul Moșna-la vest de Buzd-și ajunge la DN 14 în vest de Brateiu; și contiuarea acestui Dex de la Mediaș nu spre Sighișoara ci spre Iernut prin Târnăveni pentru a asigura conexiunea Sibiului cu Târgu Mureș.

 De la Mediaș la Sighișoara DN14 este mai acceptabil și pentru moment, s-ar putea rezolva cu centură la Brateiu, Șaroșu pe Târnave și la Daneș.

germanul2012








Powered by API/PUM imgur uploader


Se pare ca totusi distanța dintre Făgăraș și Iernut e un pic mai mare ( cca 120 km).

Oricum din câte îmi amintesc traseul dintre Făgăraș și Târgu Mureș era gândit să trecă mai spre est de Agnita, Mediaș, Târnăveni.

Din cât cunosc eu zona Podișurilor Hârtibaciului și Târnavelor, traseul cel mai accesibil, cu cele mai mici diferențe de nivel și cu văi mai lungi ar fi de undeva din zona estică a Făgărașuilui travaersând zonele colinare din podișurile amintite, aproximativ:

Mandra - Sona – Felmer – Soars – Selistat – Noistat – Netus – Cris – Danes – Hoghilag -Cund – Gogan – Bahnea – Cerghid – Recea (Nod aeroport Targu Mures).

Ceva dealuri sunt în zona Șoarș- seliștat apoi Netuș-Criș Daneș și Hoghilag-Cund-Gogan.
Una peste alta, acesta ar fi cel mai scurt si direct traseu care, dacă nu mă înșeală memoria chiar a fost in unele discuții cu muuulți ani în urmă. Dar, probabil deja ne gândim la prea multe autostrăzi față de ce pun la cale ștințifico fntasticii noștii conducători.

montaniardul

#34160
Cred ca Sighisoara are nevoie de acces rapid la autostrada/drum expres si sa fie la o distanta maxima de 10 km fata de drumul in cauza.

pentium10

am pus A3 recent deschis pe Google Maps, momentan fara date trafic, in 2-3 saptamani si cu date trafic
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

GIV

@pentium10 multumim. imi amintesc ca la un moment dat, dupa cateva deschideri de loturi asteptam dupa indieni sa puna loturile si pe gmpas :lol:  :lol:

pentium10

s-au modernizat, poti desena si in 2-3 zile este pe harta
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

rezin

Sâmbăta de Jos -Bruiu-Agnita -Mediaș-Târnăveni-Iernut 90km



Powered by API/PUM imgur uploader

 @germanul2012

ivladbogdan

Am ramas dator cu un review.  :D

Se simte foarte bine noul lot, nicio trambulina deocamdata, planeitatea este foarte buna, marcaje, iluminat, totul este super. Nu este la nivel Bechtel, insa este usor peste ce s-a deschis in ultimii ani pe la noi, chiar si peste A10-Aktor, care este unul dintre loturile foarte bune. Iar calitatea raportata la timpul efectiv de executie, n-are rost...
Chiar si la 100-110 km/h il parcurgi imediat, fara sa iti dai seama.
Imi cer scuze daca s-a mai postat si nu am fost atent, vazusem ca intreba cineva despre indicatoarele alea. Nu le-au schimbat cu totul, au acoperit semnul de acces interzis cu Bucuresti/Targu Mures parca.

CNAIR, ar fi frumos din partea voastra sa faceti ceva cu liniile si sagetile provizorii (alea ce au fost provizorii vreo 12 ani) de la Campia Turzii. Au ramas pe asfalt si sunt foarte derutante pentru cine nu stie care-i treaba.

In rest, spor la treaba UMB de la Nadaselu incolo! Hai ca ne obisnuim cu binele.  :lol:

marinul

Quote from: gsimon on December 22, 2023, 09:03:54 AMhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=693856352891872&set=a.512918620985647




Powered by API/PUM imgur uploader

Felicitari constructorilor si echipei pentru munca depusa aici cat si la drumul de legatura de la Oradea
Cativa au lucrat la ambele proiecte.
Sarbatori fericite tuturor!

StefanCelMare

Colegii, dacă ați scos carioca, nu înseamnă că se va și petrece ceva cum ziceți voi.
Densitatea de drumuri rapide pe care o doriți în zona respectivă e de domeniul mult în viitor în România. Două drumuri rapide nord-sud la 60km distanță unul de altul adică (distanța între Mediaș și Teiuș).
Adăugați la lipsa fondurilor (avem supracontractat până prin 2030) și latența cnair în a schimba trasee care ard mai tare, și relieful dificil, și densitatea 'prea mare' de drumuri rapide, și veți obține un 2035-2040 poate poate, și aia nu neapărat cum credeți voi (posibil să meargă din inerție tot pe Sighișoara).
Eu nu o zic cu răutate, văd doar că v-ați pornit cu discuții teoretice foarte serios.

Dominik

#34168
Autostrada A3, lot Chetani-Campia Turzii.


si retur


By otto
You're in Steelers Country

JohannDB

  Miercuri seara la la 19:48, venind dinspre Gilău, ieșeam la km 1 al A3CJ la Cp. Turzii, în DN 15 la km 11+400..., Eram "mai grăbit" cu o zi, ca să apuc să trec pe Cp. Turzii - Chețani (sectorul lipsă) și să tranzitez Tg. Mureș cu destinația Agigea. De-aș fi "întârziat" mai puțin de 24 de ore, aveam plăcerea asta !! Dar n-a fost să fie  :((  :((  :((
  Tot întrebasem și eu cum rămâne cu numerotarea kilometrilor; m-am edificat în parte din filmările de mai sus... La Chețani sectorul inițial A3MS se termina la km 36+400 cu ieșirea pe bretea, spre DN 15; din filmare vedem că se continuă cu km 37 (A3MS) și se merge crescător în numerotare peste limita de județ, unde la limită se schimbă numai indicele de județ, din A3MS devenind A3CJ.... La km 49 A3CJ avem un prim indicator de direcționare pentru nodul Cp. Turzii, la km 50 A3CJ avem al doilea indicator și al treilea apare la km 51 A3CJ după care vine breteaua de ieșire în DN 15 (Cp. Turzii) km 11+400.
  Aici la Cp. Turzii când intrai dinspre DN 15 cu direcția Turda - Gilău, breteaua dădea în corpul autostrăzii la borna km 1 .....
  Cum rămâne cu numerotarea de aici de la KM 51 spre Gilău - Nădășel ??  :hm:  :hm: Rămâne A3 cu kilometrajul vechi adică km 1 și la Gilău, pe pod deasupra DN1 avem din nou km 51 ??
   Nu văd din imagini mai mult, prin continuarea rulajului spre Turda. Chiar și-n filmarea de retur se începe aproape de sub pod, pe sensul spre Chețani.....

"Crăciun fericit și sănătate maximă, tutuuror !



Powered by API/PUM imgur uploader