Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

@Ionut cred ca ai vrut in loc de Poarta sa zici Mihaiesti - Topa

Ionut

Da, Topa...
Nădășelu la cimitir și ocolirea de la Topa.

AlexC

Filmat astazi, 20.12.2023

Crăciun Fericit!


ovicor

Stiti, cumva, daca lucrarile ce-au ramas de executat inafara carosabilulul vor impune restrictii de viteza sau de alta natura?

pentium10

nu sunt limitări de  viteza e 130 km/h blană tot lotul
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

AlexC

am inteles ca pana maine seara ( sau cand se deschide) se finalizeaza toate lucrarile care tin de siguranta rutiera, deci 130Km/h.

montaniardul

La ultima filmare (lotul Cp. Turzii - Che.) de la minutul 11 pana la 13:50, panourile antiorbire sunt montate exact pe partea care nu ar trebui. Nu stiu daca mai au timp pana maine la deschidere sa le mute pe toate.

FakeML

Pe alea nu cred ca le mai muta, nu pare sa fie asa "stransa" curba incat sa-ti ia prea mult din vizibilitate.

teoneo

Quote from: horatiu.cosma on December 20, 2023, 03:10:29 PMO (altă) bilă albă pentru Strabag-Geiger. După discuția de aici de pe forum (mulțumim Teoneo) legată de amplasarea panourilor antiorbire în exteriorul curbei care reduce vizibilitatea pe sensul exterior, Geiger s-a apucat să demonteze antiorbirea deja instalată și să o monteze pe partea corectă, pentru creșterea vizibilității.

Mulțumesc pentru o veste atât de îmbucurătoare, în ton cu aceste sărbători! Își merită cu prisosință bila albă! O picătură de normalitate într-o baltă de ne-normalitate, s-o numesc așa. Frumos e că vine de pe un sector al lui GEIGER, o firmă dintr-o țară (pe care noi o percepem, încă) a normalului, a corectitudinii, a promptitudinii, a respectului, a prevenției și a siguranței, dacă vreți, a cetățeanului (că până la urmă la acestea se rezumă toate). Recunosc că ne-am obișnuit ca, la reprezentanțele lor de aici, aceste valori să se dilueze din cauza "geografiei" de pe la noi, dar la asta aproape că nu m-am așteptat!

Chiar dacă aveau de partea lor procedurile, normativele, legea, au ales să aleagă o valoare numită siguranța participanților la trafic și respectul față de aceștia. Nu mai contează dacă au făcut-o din proprie inițiativă, dacă au citit aici pe forum sau dacă le-a zis Poliția sau beneficiarul (așa, mai serios).

Mulțumesc GEIGER pentru acest gest micuț, dar uriaș!

Ne-am obișnuit cu tot felul de capcane, inclusiv pe șosele, dar atunci când sunt înlăturate simți că cineva te respectă! Jos pălăria pentru asta!

Totodată, mulțumesc și STRABAG, ca titular de contract. Și ei provin dintr-o zonă asemănătoare, dar au o hibă în privința panourilor antiorbire: respectă prea mult "normativele" noastre (dacă sunt). Pe lotul lor din A3, lot 1C3 îndeosebi (cunoscut ca lot 2 Ungheni - Ogra), e o curbă și mai strânsă (cu rază mică), la care vizibilitatea e obturată când ești pe banda a doua!
Asta mi se pare cea mai gravă situație de obturare a vizibilității din zonă. E vorba de sensul spre Luduș/Turda, după ce treci de Parcare până la Pasajul peste DC73 (între Km 9 și Km 10). Situația am mai semnalat-o pe forum.
O a doua curbă la care panourile obturează și simți că plonjezi în necunoscut (când ești pe banda a doua) e curba din dreptul Termocentralei Iernut (pe același sens), de pe lotul celor de la Astaldi.

Restul, mai treacă-meargă, dar chiar ar fi bine ca cineva să facă un audit al siguranței rutiere pe partea de vizibilitate în curbe, cu referire la panourile antiorbire. Nu e normal ca unele elemente de infrastructura menite să protejeze într-un anume segment să devină un element de nesiguranță a circulației pe altă parte, obturându-ți vizibilitatea!

La cai se pun acele "obloane" (cum le spunem noi și ne ridicăm palmele paralel cu privirea), dar pe ei îi lasă să privească înainte. Ori la construcția de autostrăzi n-ar trebui să se mai lase panourile antiorbire montate pe parapeții mediani de pe sensul tău de mers, atunci când curba e la stânga! Aceste panouri trebuie montate DOAR pe parapeții mediani de pe sensul tău de mers, atunci când curba e la dreapta!
Lăsați-ne și pe noi să putem privi înainte "ca caii"!

Închei cu o notă optimistă! E o inaugurare cu gust plăcut, pe lângă recordul amintit! E respectul unor constructori pentru muncă și pentru destinația muncii lor, pentru noi toți! Respect Geiger, respect Strabag! Iar nouă, drumuri plăcute, liniștite și cu vizibilitate/disponibilitate pentru cât mai mulți kilometri!

ivladbogdan

De la Nadaselu pana la Combinat la Mures intr-o ora, hai mai putin daca e vara.  :lol:
Oricui ii spuneai asta acum 10 ani, zicea ca nu esti normal la cap.

Multumim Strabag, Geiger, si nu in ultimul rand, lui @cutter !
Si de ce nu, si "actualilor", macar n-au bagat bete in roate de data asta.
CNAIR, stim ca sunteti prieteni pentru unii constructori, poate cu ocazia asta ii treceti si pe acestia pe lista, eu zic ca merita, nu?

Maine (astazi) cand ies de la munca, ma pornesc incolo sa vad minunea. Ajung pe la 18:30-19, sa speram ca o sa fie deschisa circulatia pana atunci.

Ionut

Vine cineva în teren la deschidere?

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

raulbogdan23

Eu am fost de dimineata, nu reusesc la ora deschiderii sa ajung  :(

Am incercat sa ridic drona, dar era ceata deasa asa ca doar o filmare de la bord pe sensul MS->CJ

ddfab

6^@FakeML intradevar, curba nu este foarte strinsa, dar este lunga, de nivelul kilometrilor. ajuta foarte mult la vizibilitate!... o spun ca un sofer patit, care am avut, din nefericire, o intalnire cu un sofer zombie, pe contrasens. in cazul meu, curba a fost spre dreapta si am reusit sa evit o nenorocire! dar de atunci, ma tot intreb, cum ar fi fost daca era curba la stanga, cu paletele montate aiurea!? iti spun, ca  sigur vei transpira instantaneu(cel putin) intr-o astfel de situatie :)
tocmai de aceea, la fiecare inaugurare, urmaresc cu atentie modul de montare a acestor palete si imi spun opinia. am fost primul care i-a felicitat pe cei de la Porr pentru acest lucru , pe PiSi 1 si ii felicit pe cei de la Geiger pentru remedierea greselii, dar vad ca la Strabag nu sunt semne de remediere.
poate ar trebui sa semnalam acest aspect mai puternic, prin vocea API, ca macar de acum incolo sa se monteze corect! nu costa absolut nimic pe constructor sau cnair! doar sa vrea sa faca schimbarea in bine!

alinuttt

Se dă jos banda de pe indicator care acoperă Cluj în nodul Chețani  :D




Powered by API/PUM imgur uploader