News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

GAC

in ceea ce priveste grinzile bechtel, nu m-ar mira ca multe sa aiba degradari si sa nu mai poata fi folosite, deci constructorii trebuie sa aiba in vedere posibilitatea inlocuirii unor grinzi. eu cred ca o grinda U bechtel poate fi inlocuita cu 2 grinzi I. asta ar ajuta si logistica pt ca ar fi mai usoare, acele grinzi au 33 m, deci cred ca o grinda I de 33 m va avea in jurul la 80 tone.

csongorosz

Pe site-ul https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100220573/ apare ca a fost extins termenul pentru evaluarea ofertelor de la 20 noiembrie, la 29 decembrie pentru tronsonul Nusfalau-Poarta Salajului.

ivladbogdan

Se lucra astazi pe o vreme absolut infecta (frig si ploaie) la Chetani, montau partea de stalpi de iluminat si parapeti.

Konter

"
Din autostrada A3 Brașov – Oradea sunt în lucru circa 40 de km și urmează să fie semnate contractele pentru alți 96 km.
Pe Subsecțiunile 3A2: Nadaselu – Mihăiești și 3B1: Mihăiești Zimbor (24,59 km) la începutul lunii noiembrie stadiul fizic al lucrărilor era de 70,50%, față de 43,4% în urmă cu exact un an.
Antreprenor este Asocierea Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL – Electromontaj SA.
Lucrările ar urma să fie finalizate în luna mai 2025.
Pe șantierul Subsecțiunii 3B2: Zimbor – Poarta Sălajului, stadiul fizic al lucrărilor era 40,15%, înregistrând un avans de 19 puncte procentuale pe parcursul a 12 luni, la începutul lunii noiembrie anul trecut fiind de 21,10%.
Lucrările la drumul de 12,24 km sunt executate de asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL.
Conform ultimului program de execuție, acest sector urmează să fie finalizat în iulie 2025.
Lucrările la subsecțiunile 3B3: Poarta Sălajului – Zalău și 3B4: Zalău – Nușfălău, inclusiv tunelul rutier Meșes (41 km) erau prevăzute să înceapă anul viitor și să fie finalizate în 2027.
Dar proiectul este în întârziere pentru că prima licitație pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a fost anulată, în aprilie anul acesta.
În prezent, cele șapte oferte depuse în a doua licitație sunt în evaluare până pe 29 decembrie.
Valoarea totală contractului este estimată între 7,48 și 8,84 miliarde de lei fără TVA.
Finanțarea va fi prin Programul Operațional Transport POT 2021 – 2027.

Pentru Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș (26,35 km) urmează să fie semnat contractul de proiectare și execuție .
A fost desemnat câștigător Construcții Erbașu SA, decizie contestată de către Nurol Insaat Ve Ticaret AS și Precon Transilvania. Dar, în noiembrie, CNSC a respins ca nefondate contestațiile.
Contractul prevede jumătate de an pentru proiectare și un an și jumătate pentru executarea lucrărilor.
Valoarea estimată a contractului este de peste 1.07 miliarde lei fără TVA.
Subsecțiunea 3C2: Chiribiș – Biharia
Pentru drumul 28,55 km au fost depuse trei oferte pe 1 martie anul acesta, într-un final fiind aleasă Asocierea Precon Transilvania SRL – Citadina 98 SA câștigătoarea contractului.
Au fost depuse două contestații de către Construcții Erbașu SA și de către Asocierea Strabag – Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj SA (Strabag).
CNSC a respins ca nefondate cele două contestații. Decizia a fost contestată la Curtea de Apel, care pe 10 noiembrie a respins plângerea, ca nefondată.
Valaorea estimată a contractului este de peste 1,03 miliarde lei fără TVA"

Sursa: arenaconstruct.ro

tom_sawyer

Până la urmă vineri semnează cu Erbașu sau cu Precon? Mă gândesc că Grindeanu a încurcat loturile, e mai logic cu Precon că s-au epuizat contestațiile.

GIV

sa se semneze, primesc! din doua, una! ori precon, ori erbasu.

numai sa se semneze odata..

horatiu.cosma

La Precon cred că e puțin mai complicat, din cauza procesului pe rol cu Trameco pentru contractul anterior reziliat. Trebuie să se semneze și ceva acte prin care, dacă Trameco câștigă reintrarea în contractul vechi, actualul cu Precon să înceteze automat.

Deci posibil să se semneze cu Erbașu, mai ales că au trecut cele 10 zile de la respingerea contestațiile la CNSC și nu apare nimic la CAB.

GIV

cum ar fi ca procesul cu trameco sa mai dureze un an (plus) si la final sa castige trameco si sa se piarda timp aiurea  :lol:

mirceaeliade

De facto Precon nu e cumva Trameco reincarnat? De ce ar vrea Rus, care parca le conduce pe amandoua, sa isi blocheze benii veniti pe cealalalta firma?

neobluenet

Situatia e putin mai complexa decat este ilustrata in mesajele anterioare. Trameco / Precon nu are un singur contract, cel de pe A3, nici nu are nevoie urgenta de bani. Ei au de lucru la centura Alesd si la alta centura de pe langa Oradea. Daca s-ar semna prea repede, s-ar putea sa nu aiba utilajele necesare disponibile (ca UMB pe A7, dar la o scara mai mica), iar o asteptare de x luni le-ar face bine. Date preliminare pentru proiectul tehnic au de data trecuta, daca termina lucrarile mai repede, pot sa finalizeze proiectarea mai devreme. Chiar daca au niste parghii ca sa isi optimizeze lucrul spre binele lor, nu inseamna ca asta este si binele nostru.

Cristian 74

@neobluenet Nu cred că e asta. La centura Aleșd deocamdată stau și fluieră, nu mai au de făcut nimic pe moment până se termină procesele cu proprietarii caselor. La centura Beiuș lucrează în forță acum și au un număr bun de utilaje și oameni, dar acolo termină înspre vara lui 2024. Plus că ei (spre deosebire de alții, știm noi cine) nu au o problemă în a apela la subcontractori. Aceștia i-au ajutat cu brio la terasamente la centura Beiuș. Mai au ceva lucrări la Oradea, însă nu de mare anvergură. Spre vară ar trebui să aibă utilaje disponibile destule, dacă într-adevăr e firma lui Beni. Doar moral o să fie foarte dubios: ai descalificat Selina, i-ai dat certificat negativ, iar apoi noul constructor aduce mașini pe care scrie Selina. :o

mike_us

Mâine vor fi semnate trei contracte de autostrăzi


  • Tronsonul 1 (Boița – Mârșa) din Autostrada Sibiu – Făgăraș
  • Tronsonul 2 (Avrig – Arpașul de Jos) din Autostrada Sibiu – Făgăraș
  • Secțiunea Suplacu de Barcău – Chiribiș din Autostrada Transilvania.

Voicu

Vă rog confirmați: secțiunea Suplacu-Chiribiș se va lega de lotul Nurol, nu va începe la km 4,069 sau la cât o fi Gigaductul Suplac, da?

GIV


Cristian 74

@Voicu păi dar ai vrea să meargă peste viaductul neterminat? Evident că se leagă de lotul Nurol.