Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

reed

Probabil dupa ce termina UMB-ul bucata din A1

california

in tara asta, numarul sf-urilor depaseste cu mult numarul lucrarilor pt. care au fost intocmite; d.p.d.v. ingineresc, orice, sau aproape orice poate fi facut daca este gandit si proiectat corespunzator; ce se poate schimba la o usoara si scurta deviere a traseului? structura solului, dar asta se constata la forajele executate la intocmirea proiectului, nu la sf; traseul initial (prost gandit) a avut sf? a avut si cu ce folos, ca sa plangem acuma dupa alt sf?

horatiu.cosma

#33512
Dacă vechiul traseu ar fi avut un SF pe bune, azi nu discutam despre modificări de traseu și întârzieri de ani de zile. Ajută foarte mult o documentare în urmă pe forum la discuții pe spețe similare, ca să nu tot reluăm miturile neadevărate despre "prea multe SF-uri". Realitatea mai puțin prozaică e că avem prea puține SF-uri făcute cu simț de răspundere, pe baza cărora chiar să se construiască drumuri la timp și de calitate.

milo1981

#33513
Nodul A0-A3 - 10.10.2023


autoMinder - aplicație de management a parcului auto

Hercule

Asa e de mare nodul ca nici din avion nu-l poti vedea pe tot. :lol:
Deșteaptă-te române!

pentium10

Geiger lucreaza sub pasajul Hadareni la terasamentul autostrazii, cateva poze











Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

survola

Ce frumos arată pasajul de pe autostradă!

reed

Nu stiu daca a fost proiectat de Straco sau nu,dar cu siguranta arata foarte bine.Deja ma dispera solutiile de la Search si Consitrans ,solutii urate,urate

gicu

La pasajul de la Câmpia Turzii au terminat terasamentul, urmează balast stabilizat și straturile de asfalt. Din păcate fără poze, doar info din șantier.

ivladbogdan

Activitate buna (nu chiar full power) la supratraversarea de la Luna in dupamasa asta, betonau de zor "trotuarele" de pe lateral.
La ritmul actual, mai au maxim 2 saptamani de lucru aici.
Geiger instalau parapetele de protectie in spate la Chetani. L-au instalat deja pe o portiune destul de lunga.

Off-topic: Tot se discuta despre ce contracte mai au Geiger si Strabag. Geiger au prins reabilitarea strazii Gheorghe Doja din Targu Mures, se lucreaza de zor iar sensul de intrare in oras este inchis, se circula doar pe sensul de iesire din oras. Daca aveti drum la Mures, dupa ce coborati de pe autostrada, va recomand sa evitati Gheorghe Doja si sa mergeti prin spate pe Libertatii. Va fi dezastru de luni incolo.

Cristian 74

Confirm cu imagini spusele lui ivladbogdan: structuri pe lotul Chețani-Câmpia Turzii:


paullie

Multumim Cristi.

Din pacate cam toti sufera de protectia muncii. La 9:20 e in regula sa lucreze la inaltimea aceea?

MrConnaisseur

^Sub nici o forma. Lucrul la inaltime prevede faptul ca daca de la talpa bocancului si pana in planul orizontal sunt mai mult de 2 metri atunci lucratorul trebuie asigurat in centura cu punct fix aflat la 1 metru deasupra zonei de lucru, iar in cazul de fata unde nu poti avea punct fix, mana curenta tip parapet fix de cel putin 1.5 metri. Of

Kimi

Ceea ce se vede de la minutul 9 incolo nu are nicio legatura cu protectia muncii. E selectie naturala. Cine are mai mult de doi neuroni in cap nu are nevoie de legi ca sa se protejeze, ci isi ia singur masuri de siguranta. Cei de acolo nu par sa aiba dupa cum gesticulau.

Doi la mana: nici aici nu fac trotuare pe supratraversare?! Totusi Luna e ca si lipita de Campia, e ca un cartier. Daca nu ai masina nu ai dreptul sa treci sau cum?
Am mai lasat un comentariu aici legat de pietoni si biciclisti, ca ei nu conteaza "ca nu platesc taxe" dar vad ca un stimabil l-a sters.

california

am amenajat tuneluri pt. ursi, treceri pt. nu mai stiu ce rozatoare, poate facem ceva, ca nu e foarte scump si pt. om (pietoni)...