Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 64 Guests are viewing this topic.

GIV

Quote from: Ionut on September 23, 2023, 09:12:15 AMSuplacu-Biharia în 3-4 ani... dacă a nimerit nea Beni prețul corect de data asta.

Din experienta voastra si la cum au evoluat preturile, se poate lucra de data asta chiar si cu nea beni?

Ionut

Greu de zis. Vom vedea.

Când licitează corect, pot face drumuri, vezi ciotul Borș II-Biharia. Când își pun sacourile de mafioți, nu.

dr4qul4

Castiga nea Beni si la anul merge santierul snur. Sa vedeti facturi platite la saptamana. Se aproba imediat orice suplimentare.
Face nea Beni niste balti de pescuit din gropile de imprumut, de n-a vazut nici Vasluiul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GIV

a aparut A3 lot deschis recent si  pe google maps - integral

RazesIesean

^^ Ai uitat sa pui ghilimelele de rigoare, nu de alta dar unii de aici chiar o sa creada.
Eu tot ma intreb ce punctaj au obtinut la partea tehnica, dat fiindca Precon nu are experienta pe autostrazi (sau vine cu experienta defunctei Selina)?
Oricum era de asteptat sa castige Beni, la anul sunt alegeri este nevoie de monetar pentru viitoarele alegeri in fieful PNL_ului (Salaj, Bihor, SM, Cluj etc). - un pic offtopic ultima linie. 
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

marinul

Oare ce e cu morcovul ăsta la cnair să semneze cu Precon? Pana la urmă degeaba avem lege care ii obligă să semneze, ei tot așteaptă după instanțe

cosminnus

Avem update-uri pe harta CESTRIN (unele datate 30 august):

A3 Chetani - Campia Turzii - 43% -> 60% (+17%)
A3 Nadaselu - Zimbor - 58.50% -> 67.95% (+9.45%)
A3 Zimbor - Poarta Salajului - 29.2% -> 36.6% (+7.4%)
A3 Nusfalau - Supl. Barcau - 94.28% -> 99% (+4.72%)

mike_us

A3 Nadaselu - Zimbor aproape de 70%. La cit de mare si greu e lotul un progres de 10% pare greu de crezut. Au cumulat 2 sau mai multe luni?

Cristian 74

@mike_us poate au ajustat cifrele, având în vedere că 2 porțiuni au fost scoase din loturi. E doar o bănuială.

pentium10

#33369
Fotoreportaj de la sol lotul A3 Strabag - Geiger.
Directia e de la Luna spre Chetani.

Eram obisnuit ca santierul arata curat si e mentinut aspectul placut, azi am dat si de tablite pe care era trecut numele obiectivului. Bravo.
Am mai aflat cate ceva din santier.
Nacela si macaraua care ridica la Luna peste suptraversarea E60 borduri si elemente, cand bratul da in afara zonei rampii, traficul este oprit din motive de siguranta. Am prins chiar 2 momente azi.

Omul cu basculantul care a adus umplutura la rampa, m-a rugat sa-l fotografiez de multe ori. Imi place cand lumea cere acest lucru, ca acestor "personaje" inseamna bucurie tot ceea ce fac, si la ce se contribuie. Va mai amintit la lotul de la Ungheni un tip cu cifa, tot asa m-a rugat sa-l fotografiez, si a zis ca peste 400 de ori a fost deja pe santier cu cifa.

Subcontractorul care executa pana la suprabetonare podul peste Aries, are termen final de octombrie. Maine betoneaza urmatoarea sectiune, dar mai este de lucru la acel pod. Deci mai dureaza 1 luna acolo. Sunt pregatite reflectoare in zona, probabil le vor folosi daca e cazul.

Se lucra frumos in afara zonei, si am observat si pe partea Strabag ca sectiune pentru drumul de service este lata, precum ati obserbat la Chetani din filmarile din drona.

Ajungam in zona podului peste E60 la Hadareni, acolo se inainteaza pe o parte cu hidroizolate, si pe cealalta parte armatura e gata, mai trebuie aduse ceva cofrage pentru a suprabetona.

La sectiunea Geiger, in spatele satului Hadareni, s-a inceput montarea de stalpi pentru parapeti fonoabsorbante.

Pasajul la Hadareni are marcajul, dar mai sunt circa 1 saptamana de lucru la parapeti si diversi chestii minore, si ceva balize sunt pe un transport din Italia/Spania nu retin bine.

Pe lotul Geiger incepe sa apara parapetii in diferite zone, iar se asfealteaza ultimele legaturi la poduri. La Nodul Chetani stalpii de illuminat sunt fixate, si podul peste breteaua de urcare, este o parte hidroizolata.

Ultima poza ne arata detaliul la curatenie, se sapa pentru alimentare cu energie electrica, si pamantul scos este pus cu grija pe un nylon sa protejeze asfaltul recent pus.



















































































Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Ajungem pe segmentul in lucru unde lucreaza Geiger.

























Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

#33374
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures