Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 44 Guests are viewing this topic.

archaeus


horatiu.cosma


klax187

Asta a fost desfasurarea de forta de la Gilau  8)










Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

A răspuns CNAIR rapid la clarificări la licitația pentru traseele modificate pe Nădășelu - Mihăiești (ce-i drept, au fost foarte puține, "decât" 7, record negativ pentru o licitație de 1 miliard, au alungat orice urmă de competiție cu "servita" asta). CNAIR a răspuns ca de obicei, în bătaie de joc:

Ce se știe de utilități? Să mergeți în teren să le căutați. Și apoi să obțineți certificate de urbanism, avize etc. Deviza CNAIR ar trebui să fie "noi nu știm să muncim, doar să cerem".

Traseu aveți? N-avem, vă ocupați voi de el. Și de soluția de fundare a structurilor, și de caracteristicile geotehnice ale solului și cam de tot.

Cine obține acordul de mediu pentru traseul modificat? Evident, viitorul constructor.

Pentru evitarea conflictului de interese, oare cine a elaborat planșele puse la dispoziție în documentație (pare stilul Webuild de băgat bățul prin gard  :D )? Ăăăă, ăăăă, documentația, ăăăă, a  fost intocmita in conformitate cu solutiile recomandate prin Expertiza tehnica  :D . Asumare la CNAIR, level - infinit.

Habemus batardou, a modificat pentru prima dată CNAIR prin clarificări din oficiu vestitul bardou. Asta e cu dedicație, așa că, felicitări, la cât mai multe astfel de modificări cu sens  :lol: .

raulbogdan23

Quote from: horatiu.cosma on September 19, 2023, 11:04:02 AMÎn altă ordine de idei, cam în 2 săptămâni o să apară o surpriză la Zimbor  :D .

Quote from: GIV on September 19, 2023, 11:15:10 AM@horatiu.cosma  nu ne fierbe... :lol:  :lol:

Cred ca o sa fiarba ceva de culoare neagra  :excited:

raulbogdan23

In alta ordine de idei ieri pe la orele pranzului era forfota mare intre Zimbor si Poarta Salajului, plin de microbuse (cred ca am numarat vreo 30) si cife pe DN.

In schimb pe Topa - Nadaselu foarte slabut, dar aici majoritatea lucrarilor sunt cam incheiate (doar niste hidroizolari, colectare ape, armare si ridicare predale in spate satului Sanpaul).

Fara poze sau filmari de data aceasta.

Ionut

La Zimbor vor fi 14 sau 15 berme. "Niveluri". Mda, o mică minune dacă va ține.

Earthchild

#33277
Pentru că n-au vrut tunel.


LE: @reed când am scris "n-au", normal că mă refeream la proiectant

miahi

^^La Zimbor este vorba de dealul de la inceputul ultimei filmarii a lui @Cristian 74 ?  Pare ca intr-o parte au dat de ceva roca mai tare, se vede un picon in actiune.

Ionut

E chiar primul deal, cel lipit de nod/de drumul național.

reed

Nu ca nu au vrut,asa au avut SF-ul de la Bechtel.Ce sa se mai sinchiseasca sa il modifice.Da-i gaz frate asa cum e .Bun ,rau, copiii mananca

Cristian 74

@Ionut Din ce am înțeles de pe șantier de la un muncitor obișnuit (deci nu cineva foarte credibil), planul ar fi să ridice pământul de pe lângă pile în zona cea mai joasă, să îl urce cu câțiva metri, cât să ajungă cu macaralele.
În rest, surpriza de care zice Horațiu sigur e "neagră", vorba lui Raul. Fabrica de grinzi nu o pot aduce înapoi, fiindcă nici nu au câștigat licitația. Dacă ar aduce-o, nu ar fi dubii în legătură cu "dedicația". Legat de aducerea ei înapoi, am vorbit cu un inginer foarte de treabă de acolo, care nu a vrut să îmi dezvăluie mai nimic pentru că nu știe/nu are voie și îi respect decizia. Dar a zis că probabil, dacă licitează, dacă vor câștiga, se va face o analiză de cost, în urma căreia ori vor reloca fabrica înapoi, ori vor aduce grinzile pe trailer.

Bachus01

Lotul relicitat nu are AM . De grinzi si mișcare putem sa vorbim minim dupa 1 an de la semnarea contractului.  Exact cum sa intamplat pe DX12. La 3km de structura mai mult ca sigur le vor produce singuri. 

marinul

A3 DN 15 Gilău (CJ) - Ungheni (MS) , data viitoare sper sa fie doar pe autostrada


survola

Quote from: Cristian 74 on September 19, 2023, 08:39:55 PM@Ionut Din ce am înțeles de pe șantier de la un muncitor obișnuit (deci nu cineva foarte credibil), planul ar fi să ridice pământul de pe lângă pile în zona cea mai joasă, să îl urce cu câțiva metri, cât să ajungă cu macaralele.
Aceasta este metoda prin care au construit egiptenii templele, dacă nu greșesc.
Nici ei nu avea macarale (înalte).