Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 33 Guests are viewing this topic.

marinul

Din ce am auzit o sa fie dupa 15, se amână cu o săptămână, poate două

horatiu.cosma

Se pare că Strabag a făcut apel la CAB pe Chiribiș - Biharia. Deci rămâne de văzut dacă se semnează contractul pe baza CNSC, sau prelungește CNAIR ilegal până după CAB.

mike_us

Îmi cer scuze daca s-a mai discutat știe cineva daca A3 - Tureni va fi la standard de drum expres?

yetiman

#33138
@mike_us  :D Gasesti raspunsuri pe topicul dedicat:

Drumul Expres DEx Turda-Dej

Iar numele topicului iti raspunde direct la intrebare....  :lol:

LE: Si ca sa-ti fac munca mai usoara, gasesti aici si planse:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?msg=418932
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Cristian 74

Am făcut un video cu stadiul structurilor loturilor UMB de pe A3 aproximat absolut profan, lucru pentru care mă scuz în fața celor care sunt specialiști în domeniu. Scopul era doar să vedem cum suntem cu structurile când mai avem vreo 2 luni (dacă suntem norocoși) cu vreme rezonabilă de lucru.


Xenos

Cu riscul de a irita prin intrebarea contrafactuala, daca ar fi urmat mai mult sau mai putin traseul DN1 / E 60 aceasta autostrada, respectiv Cluj - Huedin - Aleșd - Oradea nu ar fi fost mult mai puține structuri? Tunel lung probabil în zona Ciucea-Negreni, dar nici cu Meseșul nu mi se pare că facem vreo afacere.
În esență, traseul făcut cu carioca în contractul Bechtel bănuiesc că a avut în vedere mai mult o socoteală politică de tipul - să treacă și prin Sălaj/Zalău. Că traseul ales mi se pare extraordinar de dificil, ceea ce se vede cu ochiul liber din filmari precum cea de fata.

mike_us

@Cristian 74 Foarte buna idea. Mulțumim pentru filmările de o calitate foarte buna si informațiile detaliate. Daca CNAIR ar fi jumătate la fel de profesionista ca tine...

cfdp

cred ca partea metalica este lasata pentru sezonul ploios sau rece.

dumbravaandrei

Big like @Cristian 74 ! Super tare filmuletul cu prezentarea situatiei la structuri!

cand vezi cate structuri sunt si ce volum imens de lucru necesita, te strange in spate... cred ca A2+A1 buc-pitesti nu au avut un volum de munca asemanator fata de ce face umb pe A3 in Ardeal... Si cand ii aud pe unii ca "dau de doua ori din coada umb si termina la sfarsit de 2024", parca imi vine sa ii duc sa ii dau cu capul de o pila din aia de 40m...

StefanCelMare

#33144
S-a mai discutat pe forum alternativa direct Oradea...
Pe lângă congestia mai mare pe această axă (e densitate mai mare de construcții), mai adaugă și deservirea mai bună a Nord-Vestului țării - mai deservește Zalăul pe partea de sus, plus poți duce viitoare conexiuni cu A3 spre est mai la nord, nu ai de ce să aduci trafic adițional de pe relații gen Moldova - Vestul UE fix prin Cluj (asta ar fi fost alternativa).
PS - bine, dacă se continuă A3 cu A8 la un moment dat, fix asta vei avea, dar nu vine acel trafic din Moldova pe partea de est a Clujului, unde e deja aglomerat, ci ocolește orașul larg pe sud, ajungând aproape doar la Gilău.

dragos76

În plus, ca observații de super profan, aș zice că traversarea dealurilor dintre Gilău și Huedin nu prea cred că e pe un mediu geologic prea diferit față de cele dintre Nădășel și Românași.
Plus că traseul actual e benefic nu doar pentru Zalău dar cam pentru tot județul Sălaj și partea de nord din Bihor, deschid multe oportunități pentru zone destul de sărace.

miahi

^Parca s-a mai scris pe forum, climatul politic era altul in vremurile Bechtel, tin minte ca zicea cineva ca nici macar pe langa Cluj nu vroiau sa ajunga cu A3 din motive "de" Funar.

pentium10

#33147
Strabag a turat motoarele si a bagat grupa mare sa lucreze la structuri.

















Vizionare filmare de la FlyDrone

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

gicu

Evoluție frumoasă de la ultima filmare la terasamente și asfalt.
Punctele critice cred că sunt pasajul Câmpia Turzii și podul peste Arieș de la Strabag.

pentium10

ma bucura ca s-a trezit Strabag si recupereaza unde perceptia era ca sunt in urma
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures