Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

carutasul

ei au multe lucrări cu care se pot lăuda, problema e că nu prea au lucrat șosele, asta e discuția. E un anumit specific diferit față de clădiri, dar vom vedea...

alin_simeriaveche

#33121
Da, intr-adevar, la Deva lucrarea este frumos realizat dar a durat foarte mult pana a terminat lucrarea si cu mult deranj. Poate asta a vrut sa spuna colegul Cetateanul

dr4qul4

Consider ca era timpul ca o alta firma mare din Romania sa prinda un lot de Autostrada/DX.
Si este foarte bine ca incep cu acest lot relativ usor, partial construit (nu ar trebui sa existe surprize cu dealurile miscatoare). Singurul punct mai greu este dealul cu sonde.
Erbasu are muncitori si utilaje si e un avantaj ca au deja de lucru in zona. Era mai bine daca lotul era aproape de Bucuresti, dar trebuia sa inceapa de undeva. 

Sper sa nu conteste Precon si sa se multumeasca doar cu lotul vecin (Chiribis-Biharia) si sa nu le fuga vietnamezii cand or sa vada granita atat de aproape.  :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Cetatean

#33123
Daca aia e opera de arta...de unde sa incep?
- lucrarile de terasamente facute de mantuiala si la repezela de firme de inchirieri utilaje
- aliniament la rigola aia nu prea,mai ales in zona la liceul Decebal.
- dale care misca,da va rog.
- de taieturi,nu mai vorbesc.
- impermeabilizare rosturi facuta prost,la iarna probabil vor sari cateva pietre afara.
- piatra cubica splitata montata cam din avion.
- atentie la detalii foarte scazuta.
Lipsa de experienta in astfel de lucrari isi va spune cuvantul.
Pacat de materialul ala scump de la Marmosim montat prost.

Nu poti compara 5 km de centura la Sanmartin,cu 25 de km pe A3,cu celebrul viaduct. Urmarim.

Au utilaje si muncitori? La Deva n-am vazut NIMIC...

dr4qul4

DJ-ul de pe Valea Doftanei e mai greu ca lotul asta de A3.
Preferam Strabag sau Geiger, dar decat sa ia tot Selina sau selim, mai bine Erbasu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Ionut

Bun, înțeleg discuția despre Erbașu în acest context, doar că aș vrea să NU deviem în a analiza toate clădirile și drumeagurile pe care le-au făcut.

În opinia mea, prefer un Erbașu în loc de Mapa/Makyol și alți inșaați și ticareți care vin cu 10 miliarde în 10 ani și nu sunt capabili să deschidă 10 km între DN5 și DN6 în câmpie în 3 ani. Se aude Alarko? Alsim?

shift2rail

Se doreste, probabil, emergenta unui al doilea jucator national pe rutier.

Desi, strategic, Erbasu ar trebui sa faca virajul catre feroviar, acolo vor veni miliardele de euros, ptr multe decenii de acum inainte.

Ionut

Băi frate, tu dormi cu DEX-ul sub pernă? Nu te supăra pe mine, dar te rog, mai taie din ele. Și de aici și de pe feroviar.

Cine dracu "dorește" "emergența" unui al doilea jucător național pe rutier? Sunt mai mulți, au fost, o să mai fie. Bine, nu la nivelul UMB, dar nu poți să zici că e doar UMB. Iar pe feroviar este Arcada care face inclusiv tuneluri. Bine, nu prea face un pasaj rutier penibil peste CF, dar asta e altă poveste.

Hai să revenim la A3. A trecut canicula, nu mai aveți scuza asta.

realfanady

Sper sa ma insel, dar cred ca bifam cate o reziliere noua pentru loturile astea cu Precon si Erbasu castigatori.

montaniardul

"Încă o secțiune din Autostrada Transilvania are constructor desemnat, a anunțat luni ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Este vorba de lotul Suplacu de Barcău - Chiribiș (26,35 km), câștigat de Construcții Erbașu, potrivit șefului CNAIR."

sursa: https://www.economica.net/autostrada-transilvania-constructii-erbasu-desemnat-castigator-pe-lotul-suplacu-de-barcau-chiribis_691383.html

"După semnarea contractului constructorul român are la dispoziție 884,12 milioane de lei (fără TVA) și 24 de luni (6 luni proiectare, 18 luni execuție) pentru finalizarea lucrărilor pe secțiunea #SuplacudeBarcău-#Chiribiș (26,35 km).
Contractul (finanțat prin #FonduriEuropeneNerambursabile) prevede inclusiv construirea a 8 poduri, 8 pasaje și 3 viaducte.
Semnarea contractului va fi posibilă este 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații."

sursa: facebook Sorin Grindeanu

RazesIesean

Ceea ce e ciudat la nominalizarea a celor de la Erbasu ca si castigatori, e ca au avut o oferta mai buna decat Nurol.
Nurol are baza chiar la baza vestitului pod peste lacul de acumulare. Deci organizarea de santier si cheltuielile ar fi minime spre deloc.
Oare asa de rau arata lotul de au licitat mai sus decat Erbasu? Dat fiindca inginerii si ceilalti specialisti erau pe acolo cred ca au facut o plimbare sa verifice terenul.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Cetatean

#33131
La un momnet dat, cu ajutorul cuiva de pe forum am studiat putin documentatia pentru acest lot.

Fiind vorba de o expertiza facuta pe genunchi,din punctul meu de vedere,consider ca cel care si-a facut niste masuratori reale,pe teren cu un rest de executat,a putut face o oferta ok. Poate cei de la Erbasu au facut asta.
Urmand mai apoi sa isi ia banii,de la beneficiar pe aditionale,note de constatatre, expertize,dispozitii etc.
Sunt 90% sigur ca s-au platit mult mai multe lucrari decat s-au executat in teren si restul de executat este mai mare,decat ce s-a ofertat.
Din cauza rezilierii "rapide" n-a stat mimeni sa calculeze si sa verifice ce,cat,cum s-a executat.
Vom vedea daca presupunerile mele se adeveresc. Pana atunci,urmarim.

Konter

Au un singur subcontractant la terasamente si structuri -probabil-, abed nego com, si astia cu experienta in cladiri si cale ferata.Plus procons group cu care au mai lucrat, dar ei fac numai structuri.
Liciteaza de prin 2016 la autostrazi si asta-i prima pe care o prind, sigur o s-o duca la capat, nu cred ca in termen totusi tinand cont ca au de tras pe Valea Doftanei.

marinul

Tot asa au mai prins, exact aceleași lot si in 2020 parcă si pe urmă au fost descalificați. Deocamdată au fost desemnați câștigători, nu se semnează maine contractul cu ei!

ijwtsh

Nusfalau - Suplac se mai deschide pe 15 septembrie? N-am mai auzit nimic.