Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 34 Guests are viewing this topic.

cfdp

zidul nu este din gabioane. Zidul este din pamant armat.
Tot masivul care are in straturi geogrila cu material pietros este considerat zid. Ce se vede este parament sau (fatada) care poate sa mai fie din blocheti, placi din beton armat, sau plasa cu pamant inierbat (centura Cluj ). Fatadele au si ele un rol in calculul structurii dar rezistenta o asigura in mare parte sandwichi-ul geogrila /pamant. Latimea acestuia la baza este in principiu 0,7 din inaltime, de aceea este folosit la ramblee (zona de umplutura din profil, care oricum trebuie facuta cu un pamant de calitate. In plus si paramentul este mai spre verticala la pam armat. Deci umplutura oricum se face (mai mult material pamant care si el implica costurile gropi de imprumut+transport+compactare si stabilitate mai slaba). In plus masivul sprijina si taluzele din amonte. De aici fiecare isi face calculul de rentabilitate.

ddfab

^^ @ telvanni...in zonele incercuite, vor fi niste placi pentru reazeme temporare, care vor sprijini tablierul metalic pina la finalizarea viaductului. nu sunt pile propriu-zise.

jalemare

Antreprenorul Construcții Erbașu SA a fost desemnat câștigător pentru realizarea secțiunii de autostradă #SuplacudeBarcău - #Chiribiș (#AutostradaTransilvania)!

Contractul în valoare de 884,123 milioane de lei (fără TVA), finanțat prin fonduri europene nerambursabile, va putea fi semnat după perioada legală de 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații.

De la momentul semnării contractului, constructorul va avea la dispoziție 24 de luni (6 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuție) pentru finalizarea celor 26,35 de km.

Cristian Pistol-Facebook

Archi

Sa ne asteptam la contestatie de la Precon?

Cetatean

Nu contest puterea financiara si experienta in proiecte a celor de la Erbasu,insa la fel ca si la alte proiecte aflate in derulare imi pun intrebarea cu cine vor lucra...ma refer atat la subcontractori cat si la personal tesa,maistri,operatori utilaje  si muncitori.
De urmarit.
Experienta lor pe drumuri,daca nu ma insel se reduce la 2-3 centuri si ceva centre istorice.

lucianluci96

Eu ii vad cum lucreaza in Oradea si la centura Sanmartin si mi-e si frica de ce o sa fie pe lotul asta...

GIV

@lucianluci96 cat de rau lucreaza, poti detalia?

Cetatean

Nu "lucreaza", subcontracteaza firme la cel mai mic pret...au ceva ingineri,manageri angajati,personal tesa.

Offtopic.
Centrul "istoric" din Deva a fost facut in bataie de joc,asta si din cauza ca lucrarile nu au fost supravegheate si pentru ca beneficiarul a fost slab,desi lucrarea a fost la geamul lor.

lucianluci96

#33113
Pai la piateta Cazaban din oras de aproape 2 ani tot lucreaza pe ea si nici acuma nu e gata, muncitori foarte putini... teoretic luna trecuta trebuia sa fie gata dupa a 3-a prelungire dar nici acuma nu e gata.


QuotePiața Cazaban din Ioșia a luat startul în septembrie 2021 începere, cu termen execuție 15 luni. A primit 3 prelungiri, adică 9 luni în plus, în total.

Iar centura Sanmartin chiar Bolojan a spus ca e nemultumit de ritmul lucrarilor

Quote,,La centura Sânmartin sunt niște întârzieri din punctul meu de vedere, din partea constructorului și dacă nu își suplimentează numărul de oameni pe șantier, nu va putea termina anul acesta, ceea ce pentru noi nu este în regulă", a declarat Ilie Bolojan.

In schimb la pasajele din centrul civic lucreaza mai ok, dar acolo nu sunt singuri ci fac parte dintr-o asociere cu Freyrom

Cristian 74

M-am trezit la 5.30 ca să filmez lotul Zimbor-Poarta Sălajului. Dar  imaginile prinse la răsărit au făcut să merite efortul.


mirceaeliade

Nu mai tin minte, dar nu cumva Erbasu a fost castigatorul declarat la licitatia anterioara inainte sa se anuleze ea?  Sa vedem ce se intampla de data asta prin tribunale.  Dar despre Precon pe lotul de la Biharia nu se mai aude nimic?

lucianluci96

Ba da, tot ei au castigat si inainte la suma de 542.956.612,32 lei.

survola

^^ la lotul Zimbor-Poarta Sălajului, cred că până în decembrie 2024 ajung aproape de final.

alinuttt

#33118
Quote from: lucianluci96 on September 04, 2023, 06:41:21 PMEu ii vad cum lucreaza in Oradea si la centura Sanmartin si mi-e si frica de ce o sa fie pe lotul asta...

Ritmul mi se pare foarte bun. Au început lucrările prin octombrie anul trecut dacă nu mă înșel, chiar azi am citit că sunt la peste 55% stadiu fizic. Adică în vreo nouă luni, din care trei de iarnă. Dacă ar fi fost așa progres pe toate proiectele de variante ocolitoare eram probabil mult mai departe. Asta în condițiile în care antreprenorul e bine mobilizat pe (foarte) multe alte proiecte mari de construcții civile.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0mKano69U6oGrbrbSbemkSDAiV642MbXp1jeXDEhsGfR1qmzTrbyPYzwcJAaxXALMl&id=100063488863188

StefanCelMare

Nu știu multe despre Erbașu, dar lucrarea din centrul Devei e operă de artă raportat la ce lucrează firma Astor Com acum în centrul Clujului. Nu văd ce au făcut aiurea sau slab calitativ Erbașu la Deva zău.