Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 33 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Categoric, viaductele inalte cu lansator se instaleaza grinzile.
Dar daca exista macara cu diagrama de sarcina in parametrii, se poate folosi. Este mai rapid.
Doar trebuia sa mai indrepte terenul aacolo...
Aia este macaraua lor, daca era DEME acolo, nu ar fi acceptat ca terenul sa nu fie orizontal si bine compactat...

Cristian 74

Lucrări ziua și noaptea la dealul de la Zimbor


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

#33093
Multumim de filmari.

Am cautat pe forum dar nu am gasit explicatia pentru taierea dealului de la Zimbor, fata de o deviere prin vale cu excavatii mai putine. Parca @horatiu.cosma a expus o motivatie, dar nu mai gasesc. Stiu ca s-a mai discutat.  Va multumesc.

EugenRo

^Castrul roman Optatiana si intersectia perpendiculara cu DN1G

TibiV

Sau varianta mai simpla: orice, numai tuneluri NU!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Iceman

Săptămâna viitoare UMB au săptămână libera sau lucrează?

Cristian 74


Cristian 74

Nădășelu-Topa Mică, complet


SergiuSerj

Cateva update-uri de la Campia-Chetani vineri la ora 15.

-podul de la Campia peste autostrada este ridicat undeva la 40%-50%
-Podul de la Hadareni peste autostrada este pregatit pentru ultimul strad de asfalt(erau niste topometristi pe pod in momentul acela)
-se turna asfalt pe tronsonul Strabag dupa podul mare de la hadareni
-in rest se vedea destul de multa activitate pe tronson(din departare)

Cristian 74

A3, subsecțiunea 3B1 Topa Mică-Zimbor


RazesIesean

O intrebare ce o am de ceva timp in minte.
E mai ieftin sa faci zid de gabioane (UMB_ul are km de structuri asa ca si zid de sprijin) vs fundatie de piloni forati si structura de beton?
Aici nu ma refer numa la costul materialelor (care e mai mic la gabioane) dar si celelalte costuri aditionale (timp de executie, rezistenta la fortele supuse etc.).

Merci anticipat.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

survola

Eu ni cred că au rol structural, ci doar de protecție a flancurilor rambleului.
Despre stabilitatea in timp m-am intrebat si eu.

Light

Continuă montarea de panouri fonoabsorbante pe A3.
Quote❗️Atenție!
🟠Restricții de circulație în perioada 04.09.2023 – 07.09.2023, intervalul orar 09:00 – 18:00 pe A3, Nod Rutier Gilău, breteaua A și breteaua B
🟠Se efectuează lucrări de montare a panourilor fonoabsorbante pe breteaua Gilău-Turda.
🟠Circulația spre Turda este deviată pe la Nodul Rutier Nădășelu.
❗️Vă rugăm să circulați cu prudență în zona lucrărilor și să respectați semnalizarea rutieră.
Sursă: FB DRDP Cluj

Telvanni

#33104
Care ar fi motivul pentru care au construit pilele UNA DA, UNA NU?



LE: gata, m-am prins, sunt fundatiile reazemelor temporare, viaductul va fi pe structura metalica.