Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Cristian 74

Un articol în Sportul Sălăjean (nu vă mirați, așa e în Sălaj) despre un accident de muncă de pe lotul Nurol. Nu cred că au făcut Crash Test, din câte știu nu se fac la inaugurarea autostrăzilor  :dance: . Fain e că inițial "ziaristul" scrisese "accident într-o betonieră" (mno, atât se poate la noi), dar se pare că s-a corectat după ironiile cititorilor.

"Un accident în care au fost implicate o betonieră și o basculantă, ce putea să ajungă la o tragedie a avut loc sâmbătă, 19 august, în jurul amiezii, între localitățile Nușfalău și Zăuan, a anunțat Inspectoratul pentru Situații de Urgență Sălaj.

În urma accidentului șoferul betonierei a rămas încarcerat fiind extras și predat de către pompieri echipajului medical de pe elicopter. Șoferul basculantei s-a autoevacuat singur.

Victima a fost transportată cu elicopterul la un spital din Oradea.

Conform IPJ Sălaj, în urma cercetărilor efectuate, s-a constatat că, un bărbat de 56 de ani, din comuna Valcău de Jos, în timp ce conducea o autoutilitară (betonieră) pe direcția Nușfalău- Porț, în împrejurări ce urmează a fi stabilite în urma cercetărilor, ar fi virat involuntar spre stânga (posibil explozie a anvelopei) și ar fi intrat în coliziune frontală cu o autoutilitară (basculantă), condusă din sensul opus, de un bărbat de 52 de ani, din municipiul Zalău.

Deoarece tronsonul de drum nu este deschis circulației rutiere publice, polițiștii sălăjeni au întocmit în cauză, dosar de cercetare penală sub aspectul săvârșirii infracțiunii de nerespectarea măsurilor legale de securitate și sănătate în muncă, evenimentul neîndeplinind condiția de a se fi produs pe un drum deschis circulaţiei publice pentru a fi încadrat ca accident rutier."

https://www.sportulsalajean.ro/articol-214070/accident-grav-intre-o-betoniera-si-o-basculanta-pe-autostrada-dintre-nusfalau-si-zauan-a-intervenit-elicopterul-smurd/

paulmare


GIV

sa fie intr-un ceas bun.. sa se incheie epopeea

gabim

^Nu vreau sa cobesc, dar epopeea o sa se termine cand lotul va fi receptionat. Eu imi rezerv dreptul sa fiu optimist doar cand o sa vad macar constructorul angajat serios in teren.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

survola

Stați să se semneze mai întâi :)

GIV

@gabim ai perfecta dreptate. am vrut sa fiu optimist. primul hop o sa fie aprobarea proiectului tehnic. oare valoarea la care a ofertat e multumitoare?

nicolaem

#32976
avem asa:

2023
,,A fost desemnat câştigătorul licitaţiei pentru construcţia subsecţiunii Chiribiş – Biharia a Autostrăzii Transilvania! După semnarea contractului, asocierea de constructori români va avea la dispoziţie 785,21 milioane de lei (fără TVA) şi 24 de luni (6 luni proiectare şi 18 luni execuţie lucrări) pentru construcţia celor 28,55 km ai acestui proiect", a transmis atunci Grindeanu.

2020
Firma Trameco/Selina a semnat contractul pentru cei 28,5 km ai tronsonului Biharia-Chiribiș din Autostrada Transilvania: 6 luni proiectare, 18 luni execuție, 326 milioane RON plus TVA.


adica x 2.4

vm75

Hai sa fim un pic mai optimisti: nea Beni are PT (aproape) gata si cel putin la nivel local va dori sa se revanseze fata de papusarii lui, pentru ca vrea sa ramana fruntea Bihorului si sa mai primeasca niste contracte. Asa ca va trage tare pe Chiribis-Biharia, la fel cum a facut pe Bors-Biharia. Mai ales ca acum sigur nu va iesi in pierdere. Eu zic ca cel tarziu la primavara va intra in teren, dar n-as exclude nici o intrare la decopertari in toamna, fara PT/AC, a la UMB

hefaistos

Mai e si inflatia de luat in considerare dar, da, acum pretul este pe undeva la dublu.
Macar de ar avea puterea sa duca lucrarea undeva in 3 ani de executie, ca una e sa faci 5 km si alta 30.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

vm75

Ceed ca ar putea finaliza in varianta optimista la sfarsit de 2025, ceea ce abia s-ar inscrie in termenul contractual. Nu am sa inteleg niciodata care o fi logica pentru care CNAIR da finalizare 18 luni pe unele loturi si 48 pe altele. Si nu vorbesc neaparat de PiSi 2 si 3 aici. 18 luni executie nu reusea nici macar UMB in vremurile bune. Practic CNAIR impinge constructorii sa caute inca de la inceput motive de amanare, ca sa nu plateasca penalitati. Si asa, in loc sa ceara un termen echitabil de 12 luni proiectare + 24 luni executie prefera sa ceara 6+18, pentru ca oricum vor fi intarzieri. Are colegul @gruiarew un motto care se potriveste foarte bine aici

pentium10

#32980
Am luat pulsul santierului A3 Chetani - Campia Turzii

Episodul 1 e despre partea Strabag. Nota un 7/10.
Directia de fotoreportaj e de la DN15 de la Hadareni spre Luna/A3.

Pulsul e unul normal, se lucra in multe puncte din santier.
Inca se cara umplutura pe tot lotul. Sunt zone unde au pus asfalt pe kilometrii lungi, dar abia au inceput, si mult mai este.

Avand in vedere ca suntem la final de august, si structurile nu sunt finalizate, va trebui monitorizat santierul mai de aproape. Daca in urmatoarele 4-6 saptamani nu maresc fortele la structuri si zonele unde au ramas in urma, putem avea discutii dificile, daca se reuseste finalizarea in acest an sau nu.

Structura peste DN15 la Hadareni inca nu e terminata, se lucra, dar asa si asa. Au grinzile puse de saptamani intregi si doar o cale e suprabetonata. Se ridica predale, otel, si se cofra. Am numarat 8 muncitori.

Cu umplutura stau OK, doar in zona de la Luna au inca multe de bagat, dar nu e critic deloc.

Cu asfaltul se inainteaza binisor, am prins si echipa cu testele/TPA.

La podul peste Aries, se ridica predale, si atat. O gramada de fier adus in santier, dar nu s-a apucat de pus in opera. Lipsesc grinzi, se pregatea terenul pentru macarale. Mult este aici, sa pune grinzile si sa suprabetoneze. Va fi un punct critic al santierului, si accesul e usor cu masina, si recomand sa fie monitorizat mai frecvent.

Rampele la overpassul/Luna/E60 la capat de lot incepe sa prinda contur. Se lucreaza sub trafic, si zona e foarte ingusta, se poate lucra cu putine utilaje. Sunt in grafic, dar si aici se va termina destul de tarziu, si trebuie sa deie in trafic ca sa poate finaliza corpul autostrazii si conectarea cu autostrada Bechtel.

Dau un 7 din 10, asteptam la mai mult, si am ramas asa un pic rezervat cu progres la final de august.
Strabag are forta sa pluseze unde au ramas in urma, si asteptam mobilizare mai serioasa in punctele critice din santier.

Urmeaza episodul Geiger in scurt timp...

(GPS)





Urmeaza cateva poze cu structua DN15/Hadareni.


















Pe poze asta de sus ^ abia se vad muncitori la structura peste DN15/Hadareni.







Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

#32981
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

#32982
















































O singura poza din partea cealalta/rampa din vest.



Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Raducu Popa

Ca o completare la mega reportajul de mai sus

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures