Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 22 Guests are viewing this topic.

ion59

Exista si posibilitatea ca UMB sa nu participe. Are destule lucrari in portofoliu, fabrica de grinzi are alte urgente, foreze nu prea sunt disponibile acum. Abia scapa de aici si se dedica A7-lui. Plauzibil?

Hercule

La pasajul peste autostrada, dintre Chetani - Hadareni, au pus emulsie pe ambele rampe.

Powered by API/PUM imgur uploader

Din DN impresia a fost ca miscarea era cam anemica (am trecut doar pe langa sectorul Geiger).
Deșteaptă-te române!

GAC

este important ca o conditie esentiala de participare la licitatie sa fie executia unui viaduct de 1 km, precun si absenta situatiei cand un antreprenor este anchetat ca urmare a prabusirii unui pod la care a lucrat, in asa fel incat sa nu ne trezim cu fel de fel de ofertanti atrasi de potul mare. de asemenea sper ca beneficiarul nu va impune o anumita solutie tehnica pt viaduct... stim cu totii ca grinzile de 40 m sunt sfinte.

danutzu_1069

Si cand ziceati ca ati scapat de cocoase.... iata ca se pune una... la dospit...
Bine, aici la Topa Mica sa zicem ca este justificata... dar cam exagerata...
Puteau sa faca viaductul pana in DN... ca doara DN-ul este pe teren stabil....

pasadia

Ar mai fi ieșit viteza de proiectare in cazul ala?

hefaistos

Eu imi iau floricele si ma asez in tribuna. 18 luni executie pentru 3.2 km? 800 de grinzi? Cine are capacitate de productie pentru asa ceva?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

oneLess

^ Cine putea și-a mutat jucăriile la Siret! Blamați-l ș-acum!

mirceaeliade

Pe banii astia babani, care sunt si de PNRR, adica cel mai putin probabil sa intarzie, UMB nu are cum sa nu liciteze.  Are santier exact aici, nu le mai trebuie organizare de santier, si fabrica de grinde cred ca poate fi remontata mai usor decat construita.  E una din putinele licitatii care UMB e cu totul indreptatita sa liciteze agresiv.

raulbogdan23

#32828
@danutzu_1069

Uiti un lucru, cand a inceput UMB sa lucreze la dealul cu probleme de la Topa au mutat o mare parte din pamant in zona numita de tine "pana in DN", iar ulterior a plecat DN-ul 0.5-1m inspre dreapta (directia Cluj-Zalau). S-a discutat mult atunci pe subiect.
Apare si pe google maps.

GAC

eu nu-mi fac griji din cauza termenului de 18 luni al executiei ci din cauza termenului aferent autorizatiilor si avizelor. avem acord de mediu pt modificate? relocare utilitati, exproprieri?

raulbogdan23

#32830
@RobertH

Nici nu ma gandeam ca e ceva final pana nu avem plansele, dar asa ca idee e ceva pentru a ne da seama pe unde ar trece.

danutzu_1069

@raulbogdan23, cred ca mi-a scapt discutia... sau nu am retinut-o.... :-[

Ionescu Marius

Dacă licitează  UMB , au făcut ei calculele ca intr-un an sau 1, 5 ani termină de turnat toate grinzile pentru viaductele de la DX6, la Galati si relochează fabrica inapoi pe A3. Zic si eu !

Ionescu Marius

Da , foreze se mai găsesc? Ma întreb pentru pe pe loturile dintre Sibiu si Fagaras , constructorii au de forat din 3 in 3 Km (poate exagerez!), si  nu stiu daca turcii vin cu propriile foreze, altfel ZUBLIN v-a fi foarte ocupat!

mirceaeliade

#32834
Un subiect mai delicat care as vrea sa fie dezbatut pe forum.  Personal, cred ca motivul pentru care se face viaductul mare dintre cele 2 licitate e ca o deviere "mai bugetata" ar intra prin cimitirul local.  Vedeti poza de jos:

Si daca s-ar vrea, probabil aprobari pentru exhumari si mutari ar dura destul timp, dar sincer, pentru asa de multi bani, cred ca "exproprierile" platite urmasilor ar fi mai mult decat indestulatoare comparativ cu bugetul alocat viaductelor.  O parte ar zice ca e "rau" sa te gandesti la mutat mormite/cimitire (pariu ca @dr4qul4 ar fi deranjat :lol: /s), dar daca intr-adevar astea doua segmente de 5 km au cam jumate din pretzul licitat la toti cei 42 km initiali, eu zic ca merita macar sa dezbatem solutii "mai sustenabile" platite din bugetul tzarii.

Si comunicatul oficial CNAIR:
QuoteJoi, 03.08.2023, CNAIR a transmis spre publicare în JOUE (Jurnalul Oficial al Uniunii Europene) anunțul de participare aferent contractului de achiziție publică pentru proiectarea și execuția lucrărilor de deviere a traseului situate între km 10+009 - km 12+000 și km 21+406 – km 24+890, aferente autostrăzii Brașov - Târgu Mureș - Cluj-Oradea, subsecțiunea 3A2: Nădășelu - Mihăiești (km 8+700 – km 25+500).

Data limită pentru primirea ofertelor este 25.09.2023.

Durata contractului este de 27 de luni, din care 9 luni perioada de proiectare și 18 luni execuția lucrărilor.

Valoarea estimată a contractului este de 1.114.273.701,00 lei fără TVA, sursa de finanțare fiind asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Devierea traseului acestui sector de autostradă se face în conformitate cu recomandările din cadrul Expertizei Tehnice.

Lucrările aferente zonei cuprinse între km 10+009 și km 12+000 presupun devierea traseului spre aval, prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km, fundat pe piloți forați de diametru mare, neafectând în niciun fel versantul care prezintă alunecări.

În ceea ce priveste zona cuprinsă între km 21+406 și km 24+890, traseul autostrăzii se va devia în zona km 21+406,49 prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km, conducând la depășirea în aval a traseului DN 1F, precum și a cursului Pârâului Topa Mică, ajungând pe malul stâng al acestuia într-o zonă relativ plană. Racordarea la traseul existent se va realiza în zona km 24+890 al traseului inițial.

Licitația pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție va fi vizibilă în SEAP ulterior publicării anunțului de participare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.