Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cfdp

Bachus01   Nici eu nu stiu exact schema statica, dar:
   1. In principiu pana la 2/3 deschideri se poate continuiza tablierul la rosturi cu un fel de articulatie din armarea acestuia.
   2. Am intrebat si inainte pe forum daca stie cineva rolul pendulilor din beton armat de pe culei/pile. Nu am vazut detaliul de legare a placii cu acestia dar faptul ca sunt puternic armati cred ca preiau dilatarile  tablierului in zona de rost, nemaifiind necesar dispozitiv de acoperire rost. Acestia teoretic ar introduce prin oprirea deformatiilor la dilatare compresiuni in tablier ceea ce este OK pt betonul armat. pct2  este numai presupunerea mea.

reed

Sunt reazeme antiseismice ,cred că s-au mai discutat

cfdp

stiu ca s-a mai discutat dar nici atunci nu m-am convins deoarece:
-1. seismul actioneaza pe pila deplasarile avand loc la nivelul reazemelor. Sistemul trebuie sa limiteze deplasarea talpii grinzilor la acel nivel. In acest caz inchipuie-ti ca tablierul ar ramane suspendat pe penduli si talpile ar oscila.
2. Modul de armare al placii cu golurile din predalele de reazem
3. Zona seismica a locatiei
4. De obicei preluarea deplasarilor se facea cu placi de neopren verticale pe cuzineti din b.a.
5. Nu se justifica sectiunea si cantitatea de armatura din penduli
6. Si atunci ca si acum am crezut ca primim o schită /părere de la proiectantul structurilor, inclusiv o schemă statica, ca sa nu mai mergem prin bălării

26ld

O filmare noua de la Fly Drone cu Chetani-Campia Turzii:


Multumiri autorului.

mike_us

Strabag - Geiger lucrează foarte bine. Mobilizare buna, pare foarte organizat șantierul, progresul se vede de la filmare la filmare.

Cristian 74

Felul II: A3, subsecțiunea 3B1 Mihăiești-Zimbor


Pitzi

Cat de mult se lucreaza la structuri( grinzi ridicate, predale montate, suprabetonari) si cu toate astea "parcarea" de grinzi e tot plina. Asta arata cat de mult mai e de munca la aceste loturi.

hefaistos

Sunt loturile, pana acum, cu cea mai mare densitate de lucrari: viaducte, deblee ramblee. Daca nu ma insel sunt undeva la 5 mil mc pamant mutat. Asta insemna la 40 de km si 30 m platforma ca, undeva la 3-5 m pe adancime, fie s-a umplut, fie s-a excavat. E cam de 2-3 ori mai mult decat la un lot de campie.
Paranteza, de-aia si sunt linistit cu loturile de A7, acolo aparent sunt multi km, dar cantitatea de munca e comparabila cu ce s-a facut aici.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mike_us

 Da a fost imens de munca. Si sunt "doar" la 50% respectiv 25% cea ce ma face sa cred ca mai sunt încă vreo 2 ani de munca aici.
 Asta o sa fie partea dificila A7 in paralel cu A3 si Dx12 plus alte mărunțișuri.

hefaistos

Daca te uiti la partea cu terasamente pe lotul din sud, in mare este deja la nivel de balast stabilizat. Probabil cota de 50% se datoreaza mai mult lucrarilor de arta si portiunilor unde lucrarile sunt sistate in vederea scoaterii din contract si licitarii separate.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ivladbogdan

Nou fata de filmarea de ieri.
Avem emulsie bituminoasa la supratraversarea de la intrare in Hadareni.
O poza cu sensul spre Cluj:

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


O seara faina!

a.l.x

#32756
S-a trezit CNAIR!!! :lol:  :lol: A fost reluată licitația pentru lotul P.Sălaj-Meseș-Nușfalău, care a fost supendată pe 5 Mai. Noua dată pentru depunerea ofertelor este 28 August.

SEAP

horatiu.cosma

M-am uitat prin răspunsurile publicate azi de CNAIR, după ce anterioarele răspunsuri au fost desființate de CNSC. Sunt tragi-comice. La toate nelămuririle perfect justificate ale ofertanților de tipul "soluția din SF nu se pupă cu culoarul de expropriere, nu e detaliat accesul din CIC Zalău, în drumul județean, ce impact are alunecarea de pe centura Zalău asupra proiectului, unde va fi amplasat centrul de monitorizare a tunelului Meseș etc" CNAIR în continuare nu își asumă niciun răspuns clar, documente clarificatoare, corecturi în documentație etc. Nu, maxim ce pot oferi e un răspuns generic "să vă încadrați cu oferta pe cât posibil în ce v-am cerut și dacă, la proiectul tehnic, care btw e în responsabilitatea voastră, apar surprize, o să le tratăm atunci contractual, poate le prindem în rezervele de implementare, poate vă dăm banii pe eventualele modificări, dar doar dacă vrem noi".

Cred că dacă la un moment dat CNSC o să dea o decizie în care să scrie cu subiect și predicat "CNAIR, să puneți la dispoziție ofertanților planșele lipsă, să faceți voi cu mâna voastră corecturile și corelările în documentație", i-a blocat. Fiindcă CNAIR nu ia în considerare să facă ei munca de a pune la licitație o documentație profesionistă, ci maxim să plătească corect pentru cine va face curățenie după ei.

Cristian 74

Vine și desertul. Zimbor-Poarta Sălajului. Aici chiar se lucrează.


TibiV

Un desert gustos la finalul unei mese imbelsugate...

:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)