Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

oneLess

#32700
^ unde este link-ul ăla unde Strabag ... vrea ?


Cristian 74

Am mai filmat lotul Nurol încă o dată, că eram prin zonă. Au început timid descărcarea de la Marca, înaintează bine cu asfaltarea, marcajele, balustrade de protecție etc. Clar peste 90% procent fizic.


raulbogdan23

Obiectiv: Autostrada A3 Nadaselu - Mihaiesti (zona Nadaselu)
Data filmare: 22.07.2023
Constructor: UMB



Enjoy!

mirceaeliade

Nurol pare ca se misca frumusel.  Pacat ca nu are nimic semnat pe A7, ca echipa ok care si-a facut-o aici cred ca se va exporta.  Pe langa descarcare (unde vad ca a distrus deja santurile pe care le facuse, si probabil care CNAIR le-a platit de la buget) par ca mai au doar vreo 4 segmente de asfaltat, si o buna parte dintre ele cred ca le poate termina chiar luna asta.

mike_us

Suplacu de Barcău - Nușfalău si Chețani - Câmpia Turzii mai adaugăm 30 km la A3 anul asta. Ajungem cam la 200 km.

hvm

Eu tot astept concluzia pe cele doua licitatii ca sa avem legatura cu vestul altfel tot ce se face acu va fi folosit doar pe relatia cluj satu/baia mare...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alecu26

Pe langa miscat firmele trebuie sa faca si profit. Si aici cred ca firmele turcesti au realizat ca si Dorothy ca nu mai sunt in Kansas.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Hercule

#32707
Apropo de viaductul Nadaselu din filmarea de mai sus. Mie mi se pare ca armatura folosita e cam sumara, cel putin comparand cu ce a facut Geiger pe A3. Chiar si la rezolutie mare in filmare, se vede de parca ar fi puse doar niste plase sudate si nicidecum armatura legata.
E drept ca solutiile tehnice sunt diferite (grinzi vs metalic), dar chiar si asa nu retin sa fi vazut armatura atat de "light".

Stanga UMB / Dreapta Geiger

Powered by API/PUM imgur uploader
Deșteaptă-te române!

alexa_adrian2001

Azi noapte pe la ora 23 am prins un transport agabaritic intre dej si cluj. geiger/strabag inca mai au nevoie de grinzi? wai rau ii sa mergi dupa 4 transporturi agabaritice cu viteza de pana in 50 la ora/max 70.

marinul

Asta mi-a sărit si mie in ochi comparând cu un alt pod executat de Strabag,cel peste Crișul Repede. La fel ca in poza de mai sus, nu se mai vede predala de fier

pentium10

da, se vor ridica grinzi zilele astea la podul peste Aries/Luna
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

danutzu_1069

#32711
@Hercule , daca poti, compara si grosimea predalelor, si armatura din predale....
Si eventual, grosimea finala a placii... ca de fapt asta conteaza....
Nu cred ca este nimeni nebun sa toarne beton fara sa fie armat, sau cu armatura minima...
S-ar puteaa ca si dimensiunile grinzilor / distanta dintre ele, sa fie un factor determinat pentru grosimea placii / modul de armare....

Daca nu gresesc, podurile cu grinzi metalice sunt mai...."flexibile" si necesita o placa mai "rezistenta"
Dar, colegii cu studii de specialitate pot sa ne ... lumineze....

Si chiar ar fi bine, pentru ca maine - poimaine vezi in presa articole cum ca UMB face poduri de carton, "fura" la materiale, etc....

MrConnaisseur

#32712
Atunci cand dimensionezi elementele din beton armat, trebuie sa tii cont si de procentul minim de armare. Dupa ce indeplinesti procentul minim, poti jongla cu barele (tipul de bara ex. BST500, PC52), clasa de ductilitate a otelului(ex. DCH), clasa betonului, functie de sectiunea elementului conteaza si barele dispuse pentru a stopa fisurarea la contractie etc.
In concluzie, nu putem judeca gradul de armare functie de un video ci doar dupa normativele in vigoare ce reglementeaza aceste aspecte. De asemenea, fiecare proiectant are stilul sau de optimizare si gandire. Principiul este acelasi: asigurarea conlucrarii placii de beton cu grinzile, avand o armare dispusa eficient si rational functie de situatie.

gicu

Comparam două sisteme diferite, din cauza asta diferențele de armare sunt mari.

Suprabetonarea la podurile UMB iese în consolă pe laterale foarte puțin (sub 1m) din cauză că grinzile sunt dispuse la distanțe mai mari între ele. În varianta asta, predalele lucrează în principal rezemat pe grinzi, armarea principală fiind la partea inferioară a plăcii finale, adică în predale.

La podul Geieger consolele laterale sunt foarte mari (~ 2m), din cauza asta armarea principală se mută la partea superioară a  plăcii, adică în suprabetonare.

Din cauza asta vedem mult mai multă armătură la Geiger.

Hercule

Comparatie cu structuri cu grinzi A0 Aktor. Eu totusi vad o mare diferenta.
Daca e nevoie caut si de pe alte santiere. Totusi nu stiu sa fi vazut nicaieri o armatura asa cheala ca cea de la Nadaselu.
Nu va pot contrazice ca e bine sau nu, dar nici voi nu puteti sa spuneti ca sunt identice. Oare inginerul de supervizare ce zice?




Powered by API/PUM imgur uploader

Deșteaptă-te române!