Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

1. UMB a început în forță suprabetonarea la Nădășelu. Se lucrează 24/24 la săpături/umpluturi, cred că o să avem surprize plăcute între Zimbor și Poarta Sălajului.



2. Nurol a trecut de 90%, are uzură pe cea mai mare parte a tronsonului, au început și marcajele, mai e treabă de 3-4 săptămâni până termină. Din păcate la descărcarea provizorie nicio mișcare.



3. La Strabag-Geiger se trage tare peste tot, curg una după alta basculantele pline cu materialul de umplutură, mai au o lună la terasamente dacă îi ajută vremea. Geiger asfaltează în spate la Chețani, Strabag mai așteaptă puțin să lege câțiva kilometri cu strat de formă, după care aduc stațiile de balast stabilizat în spate la Luncani/Luna lângă amplasament și îi dau drumul puternic și ei. Pe 24 vin primele grinzi la Arieș. Au deja mult parapete ajuns în șantier, se lucrează la șanțuri, casiuri, taluzare etc. Punctele critice sunt rampa mare de lângă nodul Chețani la structura peste DN (Geiger) și rampele armate la C. Turzii (Strabag). În ambele puncte s-a intrat cu schimb de noapte.

Asfalt Geiger în spate la Chețani.




Sector experimental de asfalt la Strabag în spate la Luncani/Luna.


Cristian 74

Bune vești ne aduci, mulțumim! Tăt din ăstea!  :D

horatiu.cosma

Veștile mai puțin bune sunt că la Nurol o să ne dăm doar cu bicicleta o vreme, fără descărcarea de la Porț. Iar la UMB încă nicio veste cu licitarea zonelor problematice de la Nadaselu și Topa Mică, respectiv finalizarea SF-ului pentru nodul Românași/Poarta Sălajului. Fără problemele astea rezolvate, și aici cam într-un an o să se bucure doar bicicliștii.

marinul

Eu ma gandeam la o alergare fiind un lot scurt  :D .

Cateva poze de ieri

(GPS)



(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Si din zona descarcarii de la Marca, am incercuit tarusii care marcheaza traseul bretelei

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

si video de sus



reed

Arată extraordinar lucrarea.Pacat că nu au continuitate

Ionut

Zimbor-Poarta Sălajului, filmare 15.07.2023, UMB.


mariusbalasa

Pe dealul acela imens de la Zimbor observ 1 excavator si 10 camioane care asteapta incarcarea... adica asta ar insemna aproape 30 de minute pausa pentru sofer la fiecare toura... O:-)
Cind pe restul traseului sint maximul 2 camioane la fiecare excavator.

naivu

^Acum ne legăm de 30min pauză/cursă!!!
Probabil acolo își mai odihnește un pic UMB șoferii de camioane surmenați de muncă pe restul traseului  :)

bacovia

Ieri, la 33-35 grade (la umbra), omuletii portocalii munceau de zor pe loturile UMB.

Tot respectul pentru ceea ce fac!

marinul

Nusfalau-Suplacu de Barcau,in premiera lotul filmat complet cu dashcam-ul
Zone fara asfalt au mai ramas pe unele poduri/pasaje si primi 200 m din filmare


GIV

pacat ca nu au mai prins alt lot...

Earthchild

Până la urmă Nurol bate mia. :cheers:

Ionut

Păi cu muzeul a bătut-o deja.

dargauda

Autostrada Transilvania: CNAIR nu a deblocat licitația de 8 miliarde lei pentru lotul cu tunelul Meseș nici la o lună și jumătate de la decizia CNSC / Constructorii așteaptă publicarea răspunsurilor la cele 235 de întrebări

Compania de Drumuri nu reușește să deblocheze licitația pentru lotul Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău de pe Autostrada Transilvania nici la o lună și jumătate de la decizia CNSC care a admis contestația constructorului Ictas (Turcia). CNAIR este la a doua licitație pentru lotul cu o lungime de 41 de kilometri, din care 3 km tunel la Meseș, și avea la dispoziție, conform deciziei CNSC, un termen de maximum 20 de zile pentru a răspunde celor peste 200 de întrebări/clarificări și a stabili un nou termen pentru depunerea ofertelor. Însă marți, 18 iulie 2023, la o lună și jumătate de la decizia CNSC, în Sistemul Electronic pentru Achiziții Publice – SEAP, procedura figurează în continuare suspendată, conform verificării Economedia.

Lotul Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău este cel mai mare contract pe care CNAIR l-a lansat până acum în licitație (7,5-8,8 miliarde lei) și este esențial pentru legăturile cu loturile UMB Nădășelu – Poarta Sălajului (42 km), respectiv Lotul Nurol, tronsonul Nușfalău – Suplacu de Barcău (14 km) care ar urma să fie deschis la toamnă

Constructorul Ictaș din Turcia a depus pe 3 mai contestație la CNSC și a cerut CNAIR să suspende licitația pentru lotul cu o lungime de 41 de kilometri care include și tunelul Meseș de 3 km. Ictaș cere suspendarea licitației reclamând caietul de sarcini/documentația tehnică lacunară pe care Compania de Drumuri a pus-o la dispoziția constructorilor și răspunsurile ,,în doi peri" la solicitările de clarificare, conform datelor pe care le-a consultat Economedia. Turcii susțin că o eventuală continuare a licitației fără soluționarea contestației îi va aduce pagube ,,prin faptul că prejudiciata nu își poate întocmi oferta în condiții de legalitate, iar în lipsa suspendării Autoritatea Contractantă va continua o procedură de atribuire vădit ilegală".

Tunelul Meseș

Tunelul Meseș are o lungime de 2,8 kilometri și două galerii. Viteza de proiectare este de 120 km/h.

https://economedia.ro/autostrada-transilvania-cnair-nu-a-deblocat-licitatia-de-8-miliarde-lei-pentru-lotul-cu-tunelul-meses-nici-la-o-luna-si-jumatate-de-la-decizia-cnsc-constructorii-asteapta-publicarea-raspunsurilor-l.html

GIV

Quote from: gicu on July 06, 2023, 08:12:35 AMar trebui insistat pe Nădășelu - Zimbor, ca să poată da în circulație înainte de restul. Cele până la Zimbor se pot finaliza anul ăsta fără probleme.

ce sa dea in circulatie daca sunt 2 alunecari pe traseu unde nu se lucreaza? :lol: