Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 25 Guests are viewing this topic.

misiekwas

Faptul ca face PR nu înseamnă că nu-i problema.
Conacul este monument istoric important (irelevant ca e proprietatea privata), ceea ce impune condiții speciale legate de zona în apropriere. În majoritatea tarilor europene (cu siguranță în Polonia) astfel de traseu ar fi fost imediat respins de către conservator de patrimoniu, și pe buna măsură. Și este foarte probabil ca traseul va fi contestat în instanță, și acolo va muri. Iar noi revenim la vaicareli "de ce nu avem autostrada?"
Teme de mediu și peisagistice nu sunt noi în Valea Prahovei. CNAIR știa asta, faptul ca se confrunta cu rezistenta și opoziție chiar justificată nu trebuie sa fie surprinzător pentru nimeni.

rocklee

Eu cred aici in legea conspirației...  :o  8)
Poate fii un fel de răzbunare a celor   de la Consimtrans...daca nu ati acceptat solutia cu tuneluri de 8 miliarde euro ....va dam solutia de 5,5 miliarde cu solutia unde ar trebuii sa fie tunel ...da fara tunel si rezolvatio voi si spalativa cu ia pe cap ... >:(

GIV

Sibiu - Pitesti la cat se miliarde se ridica in comparatie cu Comarnic Brasov?

FMFM

O randare a traseului propus, suficienta pentru a ne crea o idee despre cum o sa arate Cantacuzino rezemat de autostrada


AdrianRO

mie din discutiile recente imi e clar un lucru: oricum va fi, traseu asta va fi cu cantec. toata zona respectiva e in proprietatea celor care au si castelul. sa vedeti litigii, suspendari, amanari, batai de cap, proteste ale ong-urilor verzi, mai apare un gandac protejat, mai gasim un urs nemancat. eu zic sa ne luam gandul pe urmatorii 10 ani de la Ploiesti - Brasov :)

montaniardul

Atunci sa se faca un tunel in zona castelui si restul proiectului sa ramana in forma actuala.

misiekwas

Cum am spus: nimic de aia nu-i nou. Și chiar oricine ar putea să-și da seama, cu spațiu puțin, parcul național, stațiuni turistice cu urbanistica densa, denivelări, monumente istorice etc. What's new? Problema de la început a fost cum sa construiești autostrada fără sa distrugi spațiul aia, INCLUSIV potențial turistic și natural.

Calin88

Vorbim de potential natural sau turistic al Busteniului, de parca acum e un paradis natural in care lumea merge weekend de weekend pentru liniste si comuniunea cu natura, nu un ambuteiaj continuu in care miroase mai degraba a gaze de esapament decat a flori.

Intarzierea autostrazii sau chiar blocarea ei va reduce potentialul turistic al zonei mult mai mult decat niste viaducte cocotate pe un deal, la marginea statiunii.

Liviu M

Iar dezbateți luând în calcul orice, mai puțin localnicii.  >:(  :(

Calin88

Nu prin V, dar prin C Europei am fost la o nunta la un castel similar ca marime cu cel din Busteni, care avea ditamai viaductul de autostrada la 50 de m distanta si nu era nimeni oripilat de asta. Nici macar noaptea nu se auzea nimic, desi nu existau panouri fonoabsorbante.
 
N-o sa renunte turistii care vor sa vada Cantacuzino la vizita pentru ca e autostrada prin zona. Dar s-ar putea sa renunte sa mearga daca fac 1,5-2 ore de la Sinaia la Busteni. Pentru ca, crescand pretul autostrazii pana la valori nesustenabile, exact asta vom avea, doar DN1 cu ambuteiaje.

Interesant e ca, dupa ce va trece hype-ul cu serialul Wednesday, si castelul va reveni la vechiul numar de turisti, atunci se va vedea gandirea proprietarilor cu "acum", cand lipsa investitiilor pe care le vor blocate o sa ii coste bani.

oc7avian

Mesajele de pe ultimele 2 pagini cam arată divizarea între obsedați de infrastructură vs pasionați de infrastructură.

Din păcate încă e enorm de lucru în educarea oamenilor despre proiectele sănătoase de infrastructură. Culmea, după episodul "tunelul pentru urși" mă așteptam măcar pe autostrăzi să existe o oarecare cunoaștere și empatie legat de proiectarea corectă, de viitor, fără sacrificii inutile dacă tot depunem un efort să facem ceva calumea.

Liviu M

Asta cu costurile suplimentare cauzate de variante civilizate e ipocrizie.
Adica e OK sa platim (oricat de mult) pentru Mariile Lor Soferii, da' cand e vorba de localnici facem economie.

ivladbogdan

Salut!
Chetani, astazi, ora 18:15:

(GPS)


(GPS)



Ora 21:20:

(GPS)


(GPS)


Bonus, din parcarea de pe A3:

(GPS)




Powered by API/PUM imgur uploader


Also, progrez vizibil la rampele de la supratraversarea dintre Chetani si Hadareni plus progres vizibil la Campia Turzii, unde avem asfaltata noua deviere si pentru sensul spre Cluj, va trece chiar prin "curtea" acelei benzinarii.
Din ce imi dau seama au nevoie de acces chiar pe mijloc, pentru a ridica rampele supratraversarii. Au inceput sa umple una dintre "cutii", cea dinspre Campia.
In timpul zilei este foarte mare mobilizarea in zona asta, implicit se circula la paleta si la Campia. Va recomand sa evitati orele de varf daca aveti de gand sa treceti prin zona, astazi la ora 18 era coada bine de tot pana pe autostrada.

klax187

Multumesc @ivladbogdan pt "gura de aer" dupa atata Cantacuzino  :lol:  :lol:  :lol:

horatiu.cosma

Stai că vin și eu  :D .