Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Hercule

Podul mare de la Hadareni (unde se pun grinzile acum) apartine de Strabag sau de Geiger?
Deșteaptă-te române!

mircea


dargauda

A3 Chetani-Campia Turzii 21.06.2023 Lot complet


THX

stangabriel

Superb. De apreciat ritmul constructiei si igiena santierului actual, cat si curatarea dupa fostul constructor.

Alexander

Multumim de filmare! Trag tare baietii, poate castiga din contestii si se muta mai spre granita cu santierul  :-[


ps: Tare mult imi doresc ca la final sa mute toti muntii aia de balast ramasi pe marginea autostrazii si refacerea stratului vegetal pentru a putea fi cultivat in continuare dar am un feeling ca nu o sa se intample.

pasadia

^^^ @ddfab si ceilalti care au comentat despre solutia provizorie din capatul lotului Nurol.

1. E o solutie provizorie. Din cate stiu acolo NU vom avea nod in viitor, ba chiar DC-ul in care se va varsa trafic (caci e un DC acolo - DC93 care are in partea nordica (dreapta a pozei) o intersectie in T cu DN19B), deci acel DC va fi relocat si va primi un pasaj peste autostrada odata cu lotul Surplacu - Chiribis (vezi harta proiectelor).

2. La ce trafic redus e in zona oricum nu vor fi probleme indiferent de solutie. Singura chestie neplacuta este trecerea la nivel cu calea ferata aflata pe DN19B imediat la est de intersectia cu DC93.

mirceaeliade

Asta e primul asfalt pe lotul Strabag nu?

adrian sibiu

#32512
Salutare tuturor!
Filmare completă a lotului Chețani Câmpia Turzii din autostrada Transilvania în 20.06.2023
Enjoy !


marinul

@ddfab ce propui tu e putin mai complicat. descarcarea aia ar da chiar langa calea ferata

Cea mai simpla varianta dupa parerea mea si ce mi-am imaginat eu tot timpul ar fi fost un sens giratoriu la intersectia cu DC93, parca era si o schita cu descarcarea respectiva la ultima licitatie Suplacu de Barcau- Chiribis (nu am mai gasit-o,schita giratoriului imi apartine), dar pare foarte complicat sa muti 200 m de autostrada de pe un lot pe altul. Mai bine exproprieri suplimentare, reconfigurat intersectii care nu o sa mai existe, etc







Powered by API/PUM imgur uploader

ddfab

@ pasadia.  DA explicatia ta de la punctul 1 are sens. daca va fi DC relocat cu pasaj peste autostrada, e in regula. se executa pasajul, se reloca circulatia peste pasaj si apoi se continua structura autostrazii pe sub pasaj... deci se poate lucra, fara conflicte. multumesc.
@marinul. giratoriu pe calea de rulare am avut la centura Sibiu si stiu ce deranj a fost cand a trebuit sa conecteze lotul Astaldi cu centura existenta... demolare giratoriu, deviere /inchidere trafic , constructia autostrazii pe acea portiune, care de obicei se facea cu hei-rup-ul...
dar cred ca, cu explicatia lui pasadia, cazul a fost rezolvat. :)

tom_sawyer

În perioada 22.06.2023 – 24.06.2023 se vor desfășura patru transporturi cu depășiri pe traseul:

Beclean – DN17 – DN1C – Centura Apahida-Vâlcele – Cluj Napoca – DN1F – A3 – DN15 – Chețani.

Vehiculele transportă grinzi.

CNADNR

kumar

Cine face grinzi la Beclean? CML?

Takacs

Da, au o fabrică de grinzi chiar lângă centura Beclean pe care o și construiesc.

Cristian 74


GIV

Quote from: Ionut on June 13, 2023, 10:38:09 AMAPI pe Facebook
Estimăm că stadiul fizic este ~57%. Deși cei de la UMB sunt în continuare bine mobilizați, lotul a trecut de la categoria "circulăm în 2024, poate chiar din 2023" în urmă cu 12 luni la "mai vorbim prin 2025" în prezent. În 2022 speram că aceasta va fi prima autostradă finanțată prin PNRR deschisă traficului, iar acum începem să avem emoții pentru 2025.
În noiembrie 2022 antreprenorul a primit o extensie de timp până în aprilie 2025 și în decembrie a mai primit una. Momentan, graficul de execuție actualizat aprobat indică finalizarea în data de 13.07.2025!

extensiile primite sunt pentru lucrarile care sunt in desfasurare, nicidecum pt lucrarile la alunecari. acelea vor fi pe contracte separate, nu? oricum  e trist