News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

GIV


Ionut

Păi ce faceți măi băieți, nu era vorba că "contestatari de profesie", "să facem o lege să nu mai permitem contestațiile", "austriecii care ne blochează în Schengen" și alte variațiuni și inepții pe aceleași teme?

RobertH

Ei is imagineaza scenarii doar cand contestatarul e rauvoitor. Dar ce faci cand statu e incompetent sau corupt? Pai daca elimini contestatiile, intinzi un covor rosu pentru abuz si coruptie fara nici o cale de atac. 

Mai ziceau unii sa se dea toate contractele la UMB, fara licitatie. 

raulbogdan23

Obiectiv: Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești - lotul filmat complet
Data filmare: 19.06.2023
Constructor: UMB



Enjoy!

NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcau-Bors, Subsectiunea 3C2 Chiribis- Biharia (km 30+550-km 59+100)"

Quote from: NGC on June 15, 2023, 03:55:32 PM1) PRECON TRANSILVANIA + CITADINA 98
2) STRABAG + ARL CLUJ
3) DUNA GROUP INTERNATIONAL + DUNA CONSTRUCTII RO

[...] Ceilalti au fost descalificati.

Ne asteptam ca STRABAG sa conteste.

Dupa cum era de asteptat, STRABAG a contestat, dar a contestat si CONSTRUCTII ERBASU. Va tin la curent cu mersul telenovelei.

GAC

diferenta intre oferta strabag si beni e 60 milioane, de asemenea, randul trecut, strabag castigase initial si beni a contestat si a castigat. eu cred ca beni si-a facut bine temele. acum, a obtinut mult mai multi bani la acelasi contract, mi-ar placea sa-l vad pe santier, acum nu mai are scuze. trebuie sa fie dus cu capu sa nu se apuce de treaba acum ca i s-au aliniat toate planetele.

TeoH9

Eu sper sa nu se semneze cu el. De ce dam idei si altora de ocolire a legii? Adica cum ar veni ai gresit cu o firma, esti sanctionat, iar tu esti jmeker, mai faci o firma si ai scapat. Mi se pare o nesimtire crasa si o sfidare a bunului simt.
Sa mearga Beni cu firmele lui si sa se intoarca cand l-om chema noi.

GIV


Ionut

API pe Facebook

Recapitulare de vară pe #AutostradaTransilvania. Să vedem stadiul poveștilor nesfârșite dintre Târgu Mureș și Oradea. Hartă interactivă: https://bit.ly/3XhseZp.

Chețani-Câmpia Turzii. Strabag și Geiger trag tare pentru a stabili un record național: inaugurarea unei bucăți de autostradă cu 8 luni înainte de termen, în decembrie 2023. Încă sunt în grafic dar mai au un munte de muncă și vremea tomnatică trebuie să țină cu ei (și cu noi).

Nădășelu-Zimbor. UMB se apropie de 60% progres fizic, dar CNAIR tergiversează lansarea licitației soluțiilor de la Nădășelu și Topa Mică, după 18 luni de dezbateri și scărpinat în cap. Nu vă faceți planuri pentru 2024, termenul revizuit este iulie 2025. Detalii și video: https://bit.ly/3CEnljs.

Zimbor-Poarta Sălajului. Cei de la UMB lucrează și aici unde au ajuns la aproximativ 27%. De curând au început să bibilească la dealul Zimbor cu-ale lui 15 berme! Dacă soluția ține și versantul stă locului, putem circula în vara lui 2025. Este practic imposibil să se respecte actualul termen contractual, august 2024, care oricum probabil va fi extins. Plus că fără nodul Românași, aflat separat în proiectare, tronsonul este muzeu.

Poarta Sălajului-Nușfalău. Cei 41 kilometri care includ Tunelul Meseș de 3 km au fost scoși din nou la licitație în 09.02.2023, fără ca oficialii CNAIR să învețe ceva din catastrofele anterioare. Așa că au răspuns cererilor de clarificare cu același sictir consacrat.

Sătui de inepții și de lipsa de asumare a oricărei răspunderi, constructorii contestă din ce în ce mai des în această etapă a procedurii. Așa au făcut și turcii de la Ictas, iar CNSC le-a dat dreptate, scriind negru pe alb în decizia de admitere a contestației: "Consiliul constată că autoritatea contractantă nu s-a achitat de obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități întrebărilor primite".

Așa că procedura de achiziție este suspendată până când iresponsabilii CNAIR vor binevoi să dispună măsuri de remediere și/sau să răspundă omenește și profesionist la cererile de clarificare. Urmează depunerea ofertelor... cândva.

Nușfalău-Suplacu de Barcău. Nurol este aproape gata cu mini-lotul de 13,55 kilometri. Dar CNAIR nu, cu descărcarea temporară la sud de Suplacu. Abia acum se fac exproprierile suplimentare necesare, deși noi îi pistonăm public de mai bine de un an de zile ca să rezolve situația. Așa că măcar câteva luni până în toamnă pupăm un nou frumos muzeu de autostradă în loc să circulăm pe el.

Suplacu de Barcău-Chiribiș. După anularea precedentei în 26.07.2022, CNAIR pornește a PATRA licitație pe acest sector blestemat în 06.01.2023. Săptămâna trecută, pe 12.06.2023, s-au depus 5 oferte: Erbașu (RO), Duna (HU), Makyol (TR), Nurol (TR) și Precon-Citadina (tot grupul Selina, în alte haine de influență). Un fel de liga secundă locală, fără "granzii" serioși și puternici. Doamne-ajută!

Încheiem apoteotic cu Chiribiș-Biharia, celălalt lot blestemat. Aici avem "doar" a treia licitație, lansată în 18.08.2022, cu oferte depuse în 01.03.2023. Joia trecută s-a desemnat câștigătorul... de vise rele: Precon-Citadina, aceeași Mărie Selina cu altă pălărie.

Dar stați, avem confirmarea că atât Strabag (locul 2) cât și Erbașu (descalificat) au contestat. Din informațiile noastre, maghiarii de la Duna nu au făcut (încă) acest lucru, deși sunt pe locul 3. Clasamentul: câștigătorul are ofertă de 785 milioane lei fără TVA, pe locul 2 sunt austriecii cu 845 milioane, iar pe 3 vecinii de la vest cu 848 milioane. Valoare estimată: 878 milioane. Așteptăm decizia CNSC care probabil va veni în 30-60 de zile.

marinul

Nusfalau-Suplacu de Barcau update 19.06.23
avem 5 km strat de uzura pe ambele sensuri si s-a deschis traficul pe pasajul DN 1H



ddfab

^ intreb si eu... fara sa fiu din domeniu... nu era mai ok o varianta de genul? cea albastra... ar scoate traficul direct in DN, fara sa mai incurce viitoarele lucrari la autostrada. prin varianta rosie, aleasa, se intretaie traficul ce intra/iese de pe autostrada cu traficul si lucrarile viitoare, din santier.

ijwtsh

Mi se pare naspa sa scoti traficul direct pe DN fara un sens giratoriu acolo. Celalalt drum e mai putin circulat.

stangabriel

Plus, nu mai stiu pe unde am citit, ca nodul , sau macar o parte din el va ramane utilizabil.

adrian sibiu

Salutare tuturor !
Autostrada A3 Chețani Câmpia Turzii evoluție structuri în 20 06.2023



pentium10

Se ridica grinzi la Hadareni




Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures