Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Telvanni

Da, te sustin, e jenant pentru o companie atat de mare sa procedeze asa doar ptr ca e intr-un colt uitat de lume. Jenant!

Ionut

Cum adică colț uitat de lume? Este DN acolo. La fiecare filmare ai trafic pe DN. În niciun caz nu e colț uitat de lume!

Și chiar dacă ar fi... legea se aplică unitar, în/lângă marile orașe și la Dâlga în deal. Legea... că bunul simț... mai ales ăla ingineresc, că celălalt a dispărut...

Telvanni

Da, ai dreptate. Desi in postarea lui horatiu.cosma scrie clar ca e drum national (DN 1G), mie mi-a ramas mai degraba in cap imaginea cu drumul acela ingustat si plin de noroi imaginandu-mi ca e vreun DC sau DJ neimportant.
Un motiv in plus de consternare.

Cristian 74

Am greșit eu pe filmare, am scris DJ1G în loc de DN1G.  Mulțumesc pentru atenționări, nu o să repet greșeala. Oricum, drumul e destul de circulat.

montaniardul

#32434
Dupa cum se vede in acea imagine nu este nici pe departe profesionist asa cum ne-a obisnuit UMB, insa acest constructor ramane acolo sus in ceea ce priveste performanta in infrastructura rutiera. Iar dupa aceasta scapare, sper ca vor remedia ramforsarea marginilor santului de fundatie a pilonilor podului.

Ionut

Sunt curios ce apelative aveați dacă vedeați așa ceva la Pizzarotti sau Aktor.

danutzu_1069

#32436
Deși sunt fan UMB, nu  pot accepta ce ce se vede în poza. Asta, împreună cu lipsa echipamentelor de siguranță pentru lucrul la înălțime.... De la mine au cartonaș rosu!!

Pe Pizzarotti sau Aktor nu cred ca ii duce capul sa facă asa ceva....

GAC

Daca UMB incepe dezasamblarea fabricii de grinzi inseamna ca aprobarea solutiilor tehnice suplimentare se va face in cadrul unei noi licitatii. UMB ar trebui sa stie cum misca lucrurile in culise si daca ei isi strang jucariile, inseamna ca mai avem de asteptat. (las aici o rezerva - situatia in care UMB a produs deja si grinzile aferente viaductului de la cimitir - chit ca le vor folosi in cadrul acestui contract, in cadrul licitatiei viitoare pe care au toate sansele sa o castige, fie ca vor vinde grinzile cu profit mic viitorului castigator in cel mai rau caz).
Oricum ar fi, mai devreme de sfarsitul lui 2025 nu avem cum sa circulam pe aceste 3 loturi din A3 (in cazul in care totusi autoritatile vin cu aprobarile necesare pana la toamna). In cel mai rau caz, daca vom avea o noua licitatie pentru solutiile suplimentare, sa zicem 6 luni proiectare si 18 executie, ne prinde 2026 poate chiar 2027 daca luam in considerare licitatiile si contestatiile.
In aceste conditii, banuiala mea este ca eforturile UMB se vor concentra acum pe finalizarea structurilor pana la toamna si eventual primul strat de asfalt ca sa protejeze ce au lucrat. La toamna, ma astept sa-si ia tot calabalacul si sa se mute pe A7, unde pot lucra la terasamente si toamna, iarna si primavara. Cel mai probabil in 2024 si 2025 se vor axa pe A7, ca sa termine in termen, urmand sa finalizeze A3 in 2025-2026, in tandem cu noul termen aferent solutiilor suplimentare. Astfel, UMB va obtine un fel de extensie a termenului contractual, fara a se risca penalitati, intrucat respectivele loturi oricum vor fi muzeu.
Eu asa vad lucrurile decurgand pe A3 zona UMB.

pasadia

Cine e Inginerul pe șantierul UMB-ului? Contractul cu Egis, cel de pe vremea Bechtel, parcă a fost finalizat dar nu am mai urmărit dacă aici pe A3 au dat alt contract pentru partea asta.

Tavi


Cristian 74


oneLess

Când eram mic am învățat de la mecanicii auto cum se pune un colier franțuzesc la un furtun la Dacie: luai o sârmă și o strângeai bine cu patentul! Nu foarte tare că se rupea.

Crengile ălea sunt palplanșe franțuzești!
Quote from: oneLess on May 27, 2024, 09:57:34 AMScăparăm și weekend-ul ăsta de vreo filmare pe DEx12 T4 !  2x :-[
...

mirceaeliade


Nu cunosc constructii, asa ca nu pot sa ma pronunt pe subiect. Postez doar un cadru perpendicular pe cel postat mai sus unde perspectiva creaza paote altfel de impresii.  Oricum, rolul de notat probleme cred ca e dat supervizorului de santier, si stim cu totii ca CNAIR nu are nici o problema la a uita SI de contractele de supervizare.  Unde nu-i verificatorul la verificat, fiecare isi poate face cum il taie capul.

Ionut

Nu prea înțeleg ce treabă are captura pusă de tine cu discuția noastră despre palplanșele stil anii 1900.

mirceaeliade

Ah scuze, cred ca citisem altceva, nu de sapatura.