News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

pentium10

Salutare,

Ieri Strabag/Geiger/Deme au instalat toate grinzile peste E60 la Hadareni.
Traficul a fost intrerupt ocazional pentru 20 de minute.

Fac apel la tiristi sa astepte cu calm, degeaba claxoneaza. Cu grinda ridicata nu stiu cum se gandesc unii ca vor sa fie lasati sa treaca.
Unii s-au aventurat si pe camp sa ocoleasca, apoi politia a intervenit. E vorba de cate 20 de minute pentru fiecare grinda, si apoi veti savura autostrada la 130kmh.

Fiindca eram la nebunia de la CoBuild, pozele sunt postate abia azi, si nu la cald.

(GPS)













































Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

#32222
Am mai aflat ca la Luna la supratraversare ocolirea va fi pe ambele parti. Si acele drumuri vor ramane drumuri de acces pentru localnici.
Geiger are modificarea aprobata sa inceapa consolidarea si sa faca rampa la structura de la Nodul Chetani, unde e bazinul de apa.

Am mai auzit cate ceva despre A8 din partea ambii constructori, dar sunt doar barfe din santier, asadar daca ele sunt verificate din mai multe surse, doar atunci vor fi postate. Nu ma intrebati daca ele sunt negative/pozitive, ca erau mai degreaba doar identificarea realitatii deci de fara culoare.


(GPS)

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ovicor

Pe una din grinzile filmate de pentium10, se vede marcat CML. E firma care construieste centura Beclean, le-o fi turnat acolo, cum si-a turnat si propriile grinzi. Asta explica transporturile agabaritice pe aceasta ruta.

pentium10

doar peste E60 sunt toate puse, mai sunt alte deschideri fara grinzi, dar tot mai putin
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

bacovia

La Beclean s-a construit o unitate de prefabricate. Se vede din DN 17D. Pare ca tine de CML, care lucreaza la centura orasului.

mirceaeliade

Pe filmarile Nurol cand m-am uitat la ele mi s-a parut ca sunt doua poduri peste parauri unde unul dintre cele 2 maluri ale autostrazii nu pare sa aiba suprafata cimentata. O fi avand debitul mic paraurile alea, dar....

Cristian 74

#32227
3, Doamne, și toți 3! 3 porții mici de UMB.



mike_us

Sunt filmulețe mici dar si așa se vede cit de mult este de munca pe ăștia 40 km. Cred ca final de 2024 e cel mai optimist termen dar probabil 2025.

mirceaeliade

#32229
Quote,,Prima fază de proiect ne ducea la un cost de vreo 8 miliarde Euro pe 160 de kilometri (170 km e distanța totală între București și Brașov) ceea ce este incredibil... așa ceva. Nu peste tot trebuie să merg prin tunel, nu peste tot trebuie să ținem cont de ceea ce spun autoritățile locale, am reduc costurile la 4 miliarde. Pe partea de Brașov, Cristian, Ghimbav și așa mai departe eu sunt optimist că acel lot îl putem scoate până la sfârșitul anului la licitație. Toată acea bucată pe zona Brașov, cu Ghimbav, Cristian, legătura pe treaba aceea. Dacă se lucrează foarte bine cred că toate studiile de fezabilitate se pot finaliza, așa, lucrându-se foarte bine la sfârșitul anului viitor și aplicat. Poate fi un termen pentru a scoate la licitație pentru execuție diferența", a afirmat Sorin Grindeanu.
cred ca facuta de Drula:

oneLess

Orice lot, oriunde, intrat în execuție este bine primit!

GIV

se vede ca suntem obisnuiti sa ne multumim cu putin.

shift2rail

Etonant cum dintr-un singur pix de ministru costul autostrazii s-a redus de la 8 la 4 mld de eur. Chiar nu exista un proiectant roman%strain/whatever care sa ne ofere costurile reale?

ionescu63

Costurile reale sunt cele care rezulta din licitația privind execuția.

Cetatean

Acuma nu stiu daca prin reducerea vitezei de proiectare,implicit prin reducerea razelor curbelor se pot "taia" 50% din costuri.
Ce am invatat in 15 ani de lucru e ca atunci cand tai in proiectare,platesti mai mult in executie...
Da,daca nu se mai face tunel,viaducte mari,stabilizari de versanti etc,lucrari cu valoare mare,poti reduce din costuri,dar nu cred ca e cazul.