News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

ivladbogdan

Mai uita-te inca o data la ultimele doua poze postate de Cristian 74.  :)

pentium10

În perioada 09.05.2023 – 11.05.2023 se vor desfășura patru transporturi cu depășiri agabaritice pe traseul:

Beclean – DN17 – DN1C – Centura Apahida-Vâlcele – Cluj Napoca – DN1F – A3 – DN15 – Chețani  (județul Mureș).

Vehiculele transportă grinzi.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

mirceaeliade

#32207
Quote"Km 0+000 al Alternativei 3 se afla in zona km 68+100 al autostrazii A3 Bucuresti – Ploiesti existenta. Traseul are o lungime de aproximativ 112+742 km, iar punctul de final se afla la intersectia cu DN1, intre localitatile Ghimbav si Codlea. Acesta include si un sector cu lungimea de 6.239km care a fost dat in exploatare in luna decembrie a anului 2020.

Traseul in plan al alternativei 3 se desprinde din Autostrada A3 existenta prin intermediul unui nod rutier de tip B, amplasat in NE de Rafinariei Petrobrazi, si are urmatoarele particularitati:
  • Dupa nodul rutier traseul autostrazii supratraverseaza printr-un pasaj cu o lungime de aproximativ 1000m, Drum acces Brazi, DN1 (Bucuresti – Brasov) si CF 300 (Bucuresti – Brasov).
  • Traseul se continua pe directia Nord Vest, iar la Km 5+225 supratraverseaza cu un pasaj drumul national DN 1A. In continuare traseul se intersecteaza cu DJ 140 (drum ce face legatura din DN 1A cu localitatea Strajnic), la intersectie este prevazut un pasaj pe DJ 140 peste autostrada. 
  • La Km 8+300 traseul se intersecteaza cu DJ 129 (drum ce face legatura dintre localitatatile Strajnic si Targsorul Vechi), la intersectie este prevazut un pasaj pe DJ 129 peste autostrada.
  • In continuare supratraverseaza linia C.F. 302, DJ140 si un canal ANIF printr-un pasaj.
  • Supratraverseaza DN72 la km 12+500, legatura cu aceesta fiind realizata printr-un nod rutier de tip B aflat in zona km 13+600, la NV de parcul industrial;
  • La km 15+850 supratraverseaza drumul judetean DJ101I care face legatura intre Localitatile Buda si Aricesti Rahtivani;
  • La km 17+850 supratraverseaza magistrala C.F. 300, iar intre km 20+000 si 33+000 urmeaza traseul acesteia prin partea de est;
  • Intre km 25+900 si 29+500 ocoleste localitatea Floresti prin estul acesteia, supratraversand urmatoarele drumuri: DC 113, DJ 720 si DC 111 la Km 26+580, Km 27+310 respectiv Km 28+080;
  • In zona km 33+430 este prevazut un nod rutier de tip B prin care se realizeaza legatura cu DN1 in zona localitatii Banesti;
  • La km 34+850 se propune realizarea unui pod cu lungimea totala de 300m ce subtaverseaza albia Raului Prahova.
  • La Km 39+840 la intersectia cu CF Poiana Campina – Campinita, linie de cale ferata nefunctionala Traseul autostrazii urmareste linia rosie a DN1, iar la Km 39+930 la intersectia cu DJ 100E, pasajul de pe DJ 100E se va suprainalta pentru a fi asigurat gabaritul de 5,50m.
  • La Km 42+460 la intersectia cu DJ101R, in dreptul localitatii Podul Vadului, traseul autostrazii subtraverseaza DJ 101R prin deschiderile podului existent;
  • Intre Km 46+000 si Km 46+950 traseul Autostrazii traverseaza pe un viaduct, in zona de nord a garii Breaza, Raul Prahova, magistrala CF 300 Ploiesti – Brasov si Raul Prahova din nou;
  • La Km 47+690 este prevazut un nod rutier de tip B prin care se realizeaza legatura cu DN1 in zona localitatii Breaza.
  • Intre Km 49+700 – Km 52+150 traseul Autostrazii supratraverseaza linia C.F. 300, Raul Prahova si DN 1 printr-un viaduct cu lungime de 2260, iar la intrare in localitatea Comarnic continuand printr-o succesiune de tuneluri si viaducte pana in zona localitatii Posada.
  • La Km 59+000 dupa iesirea din tunelul Posada urmeaza un viaduct care supratraverseaza Valea Floreiului, dupa care se inscrie intre CF si DN 1, pana la Km 61+700 cand supratraverseaza cu un viaduct Raul Prahova si CF 300;
  • Intre Km 62+000 – 65+000 traseul autostrazii continua pe partea stanga a CF Ploiesti – Brasov, ocolind cimitirul Setu din Sinaia, iar la Km 65+200 supratraverseaza CF 300 si Raul Prahova, subtraverseaza DN1 prin tunel, la iesirea din tunel traseul se continua pe un viaduct peste Paraul Valea Gagului de la Km 66+150, zona in care se dezvolta un nod rutier de tip B, in zona Valea larga, pentru legatura cu DN1 si Statiunea turistica Sinaia.
  • Intre Km 66+000 – 72+000 traseul ocoleste prin partea partea de est Localitatea Sinaia, printr-o succesiune de poduri viaducte si tuneluri.
  • La Km 72+750 este prevazut un nod rutier de tip B prin care se realizeaza legatura cu DN1 si localitatile Sinaia si Busteni.
  • Intre Km 73+400 – Km 78+500 traseul autostrazii ocoleste Statiunea Busteni prin partea dreapta, unde sunt necesare o succesiune de lucrari importante: poduri, viaducte, tuneluri si structuri de tipul cut and cover.
  • La Km 78+500 este prevazut un viaduct care traverseaza Raul Prahova, CF 300 si DN1.
  • Intre Km 79+000 – Km 81+200 treaseul autostrazii ocoleste Statiunea Azuga prin partea stanga, unde sunt necesare o succesiune de lucrari importante: poduri, viaducte, tuneluri si structuri de tipul cut and cover.
  • Intre km 81+500 si 88+000 exista o alternanta de poduri si viaducte, ce traverseaza zona muntoasa si supratraverseaza DN73A la Km 86+330 in localitatea Predeal;
  • La km 86+230 interfereaza cu imobile aflate in administrarea M.A.P.N.
  • Dupa iesirea din tunel urmeaza un viadict cu lungimea de 2160m pe langa valea Parului Pietrosul, iar la Km 95+060 Autostrada supratraverseaza cu un pasaj DN 73A.
  • Intre Km 96+000 si Kn 100+000 Traseul traverseaza o seie de paraie si vai.
  • La Km 100+230 autostrada este supratraversata de drumul judetean DJ 101 cu un pasaj.
  • In zona km 101+500 este prevazut un nod rutier ce va face legatura cu DN73, dar si cu sectorul de Autostrada (Rasnov-Cristian) dat in exploatare;
  • Sectorul cuprins intre km 101+500 si 107+790 se afla in exploatare conform datelor puse la dispozitie de catre Beneficiar;
  • La km 107+742 Autostrada va fi supratraversata de DJ112B, iar legatura Autostrazii cu Localitatea Cristian (DN73), realizandu-se printr-un nod rutier tip B amplasat la km 108+555;
  • Finalul proiectului este la km 112+742, unde este prevazut un nod rutier de tip B ce va realiza legatura cu DN1 si cu viitoarea varianta ocolitoare a municipiului Codlea", releva documentul.

Constrangeri identificate pentru Alternativa 3:
  • Ariile protejate naturale, Natura 2000 ROSCI0013 Bucegi;
  • Interferenta cu zona de siguranta a magistralei C.F. 300;
  • Intersectia cu linii de inalta tensiune de 110kV si 400kV;
  • Interferenta cu imobile ale M.A.P.N.;
  • Interferenta cu traseul DN1 existent;
  • Demolari constructii existente;
  • Interferenta cu alte proiecte de dezvoltare a retelei rutiere in zona localitatilor Banesti-Campina si Busteni-Azuga.
Nu inteleg de ce nu se mitigheaza A3 cu proiectele de la Campina/Busteni/Azuga impreuna.  Probabil ca daca se impinge una mai incolo, ar scade pretul per total.
https://infrapress.ro/2023/05/08/un-nou-traseu-propus-pentru-autostrada-ploiesti-brasov-viteza-maxima-va-fi-de-80-km-h-in-zona-de-munte/


rocklee

Problemele majore care pot da batai de cap at fi ...natura 2000 si cladirile M.A.P.N... probleme ...este toata autostrada dar cred ca se poate rezolva ...

Kitz

Se ridică grinzile la pasajul mare de la Hădăreni.








Powered by API/PUM imgur uploader

gicu

Astăzi activitate susținută pe Nădășelu - Zimbor, însă doar la partea de structuri. Se lucra la pilele monolite acolo unde nu sunt gata, la suprabetonări la majoritatea podurilor și viaductelor și la montat grinzi la Nădășelu. Am prins și un transport de 2 grinzi pe dealul de la Topa Mică. Mai jos poze.


























Powered by API/PUM imgur uploader

pentium10

Deme Macarale la Hadareni



Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

mirceaeliade

planse mai detaliate cu "alternativa 3" pentru Ploiesti-Brasov:





adrian sibiu

Salutare tuturor azi o filmare de la toate structurile importante de pe lotul Chețani Câmpia Turzii de pe A3 !
Enjoy !




adrian sibiu

Salutare tuturor!
Azi filmarea completă a întregului lot Chețani Câmpia Turzii!


Enjoy!

dumbravaandrei

Super tare ideea cu doua clipuri separate - unul pe structurile mai delicate si altul de ansamblu.
Doar ca sugestie, poti pune si in clip info ca pentru structuri mai exista un clip filmat, sa intre lumea sa il vada :)

La a doua supratraversare dinspre Chetani spre Campia, care e solutia acolo? Zid cu gabioane? sau cu biscuiti din beton?

tom_sawyer

În perioada 09.05.2023 – 11.05.2023 se vor desfășura patru transporturi cu depășiri agabaritice pe traseul:

Beclean – DN17 – DN1C – Centura Apahida-Vâlcele – Cluj Napoca – DN1F – A3 – DN15 – Chețani  (județul Mureș).

Vehiculele transportă grinzi.

În perioada 10.05.2023 – 13.05.2023 se vor desfășura patru transporturi cu depășiri pe traseul:

Beclean – DN17 – DN1C – Centura Apahida -Vâlcele – Cluj Napoca – DN1F – A3 – DN15 – Chețani.

Vehiculele transportă grinzi.

În perioada 13.05.2023 – 16.05.2023 se vor desfășura opt transporturi cu depășiri pe traseul:

Beclean – DN17 – DN1C – Centura Apahida-Vâlcele – Cluj Napoca – DN1F – A3 – DN15 – Chețani.

Vehiculele transportă grinzi.

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa


dragosm

La Hădăreni se montau grinzi.

(GPS)

Hercule35

Noroc ca nu este Focsani pe Valea Prahovei, ca ne luam gandul secolul asta de la Co-Bra.

marinul

Nusfalau - Suplacu de Barcau, AMR 52 de zile 

Nu o sa mai fie multe filmari din partea asta, deci enjoy :)