Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

MTR31

Nu inteleg de ce pe intervalul Ploiesti Nord - Banesti Sud nu se ia in considerare transformarea DN1 in autostrada pe model bulgaresc din motive evidente. Pentru traficul local si lent exista alternative DJ.

mirceaeliade

#32176
Rog ca cei care sunt dispusi sa completeze formulare sa ceara a se desparte cele 2 platforme de autostrada pentru fiecare sens pentru a se reduce numarul de metri de tuneluri.  Nu inteleg de ce nu se pot face foraje diferite pentru cele doua trasee.

Si din nou, nu sunt DELOC convins ca actuala varianta de ocolire a Comarnicului nu ia locul autostrazii construita FARA tuneluri.  Eu inca cred ca varianta de ocolire actual contractata forteaza autostrada sa treaca prin vreo 5 km de tunel absolut inutili, pe care NOI OCNTRIBUABILII ii vom plati de la buget.  Si cand va exista acest A3, nimeni nu va mai folosi varianta de ocolire Comarnic, asa cum nici acum nimeni 'nu o foloseste'.  E o forma de 'hai sa aruncam cu banii degeaba'.  Personal cred ca e cea mai mare greseala a lui Drula ca nu a dat drumul la acei vreo 4 km de A3 construiti ca ocolire la Comarnic, si in loc, a alipit aia la actualul SF si a dat drumul la VO in schimb.

edit: ce impiedica A3-ul sa o ia prin albia raului pe viaducte la Comarnic, in paralel cu calea ferata?

dumbravaandrei

@matei_vasilescu ca sa nu amesteci traficul local de la Ploiesti cu cel de tranzit. Este mai mult decat suficient trafic local incat sa creeze ambuteiaje.

prom

LA nodul de la Cristian, as opta mai bine pentru over pass de A peste DJ , si facute bretele cu giratorii in DJ.

Asa, traficul dinspre Vulcan/Zarnesti (posibil) sa nu mai treaca prin Cristian. Plus ca s-ar folosi drumul de legatura (DN 73G) la potential full.

horatiu.cosma

Pare o cariocă mai apropiată de realitate, însă mai e de lucru până să fie ceva cu adevărat construibil. Deocamdată la iterația asta tema de proiectare a fost "cum să înjumătățim prețul ca să nu ne mai sară toți în cap". O să mai treacă ceva apă pe Prahova până la soluția cu tema de proiectare "autostradă pe bune". În primul rând să mai pună niște poduri pe la km 45, că pare că trec Prahova de 2 ori cu terasament. Apoi la longitudinal, sunt niște deblee de 50+ metri, 40+, niște intrări în tunel în debleu de 30-40 de metri, unde clar o să fie nevoie de rectificări.

Dan_s

Quote from: mirceaeliade on May 05, 2023, 11:50:18 AMRog ca cei care sunt dispusi sa completeze formulare sa ceara a se desparte cele 2 platforme de autostrada pentru fiecare sens pentru a se reduce numarul de metri de tuneluri.  Nu inteleg de ce nu se pot face foraje diferite pentru cele doua trasee.

Cred ca este luat in considerare:




Powered by API/PUM imgur uploader

GIV

de la cnair:


Powered by API/PUM imgur uploader

drum de legatura?

horatiu.cosma

E giratoriul clasic cu niște bretele, dar comunicarea user friendly nu e punctul forte la CNAIR. Vezi și limbajul de lemn "CNAIR a întreprins demersurile necesare pentru realizarea drumului de legătură, ținând cont de anularea procedurii pentru Suplacu - Chiribiș (care s-a întâmplat anul trecut în august)... fiind întreprinse demersurile în vederea executării acestor lucrări". Așteptăm cu interes întreprinderea demersurilor prin care să vedem giratoriul ăla amărât executat, că tare mi că o să termine Nurol autostrada și giratoriul va fi tot la nivel de "întreprinderea demersurilor pentru soluționarea problemelor neprevăzute referitoare la necesitatea obținerii terenurilor, a revizuirii acordului de mediu și a relocării utilităților identificate".

reed

#32183
Apropo de lotul Nadaselu-Zimbor UMB de pe A3,poate sunt pocit,insa nu cred ca o sa circulam vreodata normal sau aproape sigur deloc.Aproape peste tot sunt surpari in debleuri.Zidurile de sprijin nu au cum sa tina,se vad pe filmarile de la Cristian umb deja are bucati unde a adus pamant pe terasament sa tina contra.Daca ne imaginam ca solutiile cut and cover o sa tina acolo , cred ca visam cu ochii deschisi.E o bataie de joc inimaginabila traseul ales.Daca nu as fi fost sa vad cu ochii mei ce e acolo,nu as mai fi scris.

alinuttt

Câteva poze din tren din zona Chețani, activitate intensă în jurul orei 18:30.




























Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt


Dagda

Legat de propunerea de traseu pentru A3 pe VP, tinand cont ca trece de vreo 5 ori peste DN1 pe nu ar fi mai simplu sa se faca unde sunt si supratraversari peste DN1 nodurile rutiere?

Cristian 74

#32187
Noutăți de pe lotul UMB dintre Nădășelu și Zimbor:
1. Ca impresie generală, au turat puțin motoarele. Au mai venit camioane, pământul s-a mai uscat.
2. Merg grinzile într-o veselie, trailerele sunt în mișcare permanent. Au început să descompleteze depozitul acela mare de grinzi de pe lângă Sutor și le duc la Nădășelu, la viaduct. Duc dintr-o parte, dar și aduc în cealaltă, dincolo de zona de fabricare a predalelor, înspre nodul Zimbor.
3. Predale se fac permanent, sunt camioane care așteaptă la coadă să le ducă. Aproape la toate structurile, chiar și unde nu sunt grinzi așezate, apar stocuri de predale.
4. Prima supratraversare de la Mihăiești în direcția Cluj este suprabetonată complet.
5. Se pun grinzi la viaductul de la Nădășelu. Cam jumate este acoperit cu grinzi.
6. A fost "the big boss" azi pe șantier, să vadă care e stadiul lucrărilor.
7. Se lucrează la dealul Zimbor:

lorigergely

O foarte scurta filmare terestra de ieri (06.05.2023) cu anumite puncte de pe autostrada A3 Chetani - Campia Turzii.

Filmare gasita pe youtube:

reed

Au aparut actualizari si pe Street View la Chetani A3