Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 37 Guests are viewing this topic.

Razvan.M

#31935

E ok cum procedeaza la 8:15? Nu ar fi trebuit drenata apa inainte?

gicu

Probabil acolo e apă freatică și nu se poate drena. Din ce se vede fac un blocaj de piatră la baza umpluturii, care nu se compacteaza foarte tare, se pune piatră până nu se mai scufundă în mâl. E ok.

Kitz

^
Nu le dădea ceva bine la terasament și când au săpat ca să refacă a fost o surpriză și pentru ei să dea de apa freatică.

montaniardul

#31938
Fiind un necunoscator, sunt curios ce tehnologii se folosesc la suprabetonarea unui pod/viaduct care are planul inclinat mai mult sau mai putin intr-o curba sau rampa/panta?

raulbogdan23

Obiectiv: Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești (Zona Şardu)
Constructor: UMB
Data filmare: 30.03.2023


Enjoy!

Cristian 74


endre.kemenes

Azi, ora 13, basculante in miscare langa Hadareni pe terasament. Pare ca si duminica lucreaza.

GIV

ce ar avea strabag de lucru daca ar termina dx de la oradea si lotul de aici? ca nu prea inteleg "graba" a nu se intelege gresit ca nu vreau sa termine mai repede :lol:

ijwtsh

Poate vor sa liciteze pe centura Clujului? Tunelul Meses? Suplac - Chiribis & Chiribis - Biharia?

Ionut

#31944
Au licitat pe A13 deja. Probabil vor băga și A8. Au tot interesul să termine repede ca să își ia profitul repede. La Meseș aproape garantat vor licita. Și dacă WeBuild ia mare parte din A13, Strabag devine favorit pe Meseș.

elus84

#31945
Oare spărtura asta poate să ducă la probleme in timp? O să ma bage cineva in seamă daca o sesisez la CNAIR?
Este intre Gilau-Turda, in dreptul localitatii Vlaha.

gicu

^^Vor licita pe A8 si centura Reghin în zona Mureș.

MrConnaisseur

^^^@Montaniardul
Pentru suprabetonarile sub un anumit unghi in general se opteaza pentru un beton cu o clasa de consistenta mai mica (S1 sau S2) care reprezinta gradul de tasare al acestuia sub o anumita forta cand acesta este proaspat.Acesta este un asa numit beton vartos. Pentru S1 tasarea admisibila este de la 10 mm pana la 40 mm. Daca unghiul este foarte inclinat se pot face stoppere mai dese pentru a impiedica avansarea betonului si pentru a-l plotiza.
Desigur, exista si alte metode.

ncb

Pagina de Facebook CNAIR:

"Se închide traficul pe bretelele 5 și 7 ale nodului rutier Chețani situat pe A3 (Autostrada Transilvania)❗
Marți, 04.04.2023, se va închide traficul rutier pe bretelele 5 și 7 (direcția de deplasare spre Târgu Mureș) ale nodului rutier Chețani, timp de trei zile, în intervalul orar 8:00-18:00, pentru executarea lucrărilor de montare a grinzilor la pasajul situat pe A3 în zona km. 21+890 care supratraversează breteaua 1.
Conducătorii auto care se deplasează pe direcția Turda -Târgu Mureș, respectiv Luduș – Târgu Mureș vor putea utiliza DN15 pentru destinația menționată (Târgu Mureș)."

https://www.facebook.com/cnadnr/

Hercule

O buna oportunitate de a revedea trecerea peste calea ferata din Ludus. :lol:

Sper ca cu ocazia asta sa repare cum trebuie spalarile de terasament de la bretelele ce se inchid.
Deșteaptă-te române!