Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 35 Guests are viewing this topic.

Alexander

Nu prea mentioneaza motivul anularii. Ce imi scapa?

pasadia

Este vorba despre suspendare, nu anulare. Si motivul clasic ar fi acela ca au nevoie de timp pentru a raspunde la solicitarile de clarificari generate de calitatea proasta a documentatiei.

pentium10

Si Strabag si Geiger sunt in actiune, vezi utilaje in mai toate punctele de pe santier.

alte cateva poze care se mai pot posta











Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

florin74

Da, confirm, acum m-am intors din zona, aglomeratie pe tot santierul.

rocklee

Eu nu va cred ...cam putine dovezi....  :o :lol:

silaghi.paul

QuoteLicitația cu numărul 5 pentru tronsonul Suplacu de Barcău – Chiribiș, de pe Autostrada Transilvania (A3), a fost suspendată de Compania Națională de Administrare a Infrastructură (CNAIR).

,,A fost suspendată pentru răspunsuri la clarificări. Din păcate a devenit o practică pentru participanții la licitații să ceară clarificări pentru a tergiversa procedurile, pentru că nu sunt în stare să își pregătească documentațiile în timp util. Clarificări care sunt în număr mare dar care de fapt nu au substanță. Însă legea te obligă să răspunzi la ele. Din acest motiv comisiile de licitație se văd nevoite să suspende procedurile, până când răspund la toate clarificările, ceea ce duce la amânarea datei limită pentru depunerea ofertelor", ne-a declarat Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.

Pe de altă parte, un operator economic, care s-a pregătit să depună o ofertă pentru execuția tronsonului din A3, susține că licitația a fost suspendată ,,datorită incapacității CNAIR de a face un caiet de sarcini complet".

sursa: https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/cnair-a-suspendat-licitatia-pentru-lotul-cu-viaductul-bechtel-de-la-suplacu-de-barcau-4238286/


Deci constructorii sunt de vina.  :lol:  :lol:

ovicor

Intrebare retorica: intre Alin Serbanescu si operatorul economic, pe cine sa credem?!?

TibiV

Evident, pe Alin Serbanescu !!!..

 :lies:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

Tocmai, @TibiV , de asta ziceam ca e intrebare retorica, fiinca e evident ca toti il credem pe "purtatorul de vorbe"!

horatiu.cosma

Trebuie mult tupeu și obraz gros pentru asemenea afirmații.

Vă dați seama cum stau unii odihniți prin CNAIR și debitează tot felul de astfel de aiureli despre cum funcționează lucrurile la privat?

"Băi Gigel, tu știi că privații ăia răi angajează zeci de oameni doar ca să scrie întrebări la trecerea timpului?"

"Da băi Ionel, în loc să ne ocupăm de lucruri serioase, noi răspundem aiurea-n tramvai la prostiile lor."

Am citit mii de clarificări in anii ăștia și pot să zic că 99% din ele au fost super profesionist redactate, clare, precise, cu subiect și predicat, bazate pe o muncă serioasă în spate de analiză a documentațiilor CNAIR. Și toată munca asta făcută în 30-40 de zile de la lansarea licitațiilor, ca sa se incadreze in termenele legale.

In schimb răspunsurile CNAIR într-o mult mai mare măsură au fost complet pe lângă, jenante, aruncate mai degrabă în bătaie de joc. Și redactate în luni de zile, timp in care licitațiile au zăcut suspendate.

Băi CNAIR, faceți documentații măcar minimal profesioniste, răspundeți clar, la timp și la subiect la clarificări și atunci licitațiile o să meargă ca unse. Conspirațiile cretine nu ajută cu nimic.

mirceaeliade

Pai daca ar fi in stare sa inteleaga ca clarificarile cerute sunt de substanta, atunci ar avea SI capacitate de auto-critica sa vada ca nu isi fac treaba 'cum trebuie'.  Atunci le-ar fi rusine sa trimita documente 'la misto' la licitatii.  Dar JmeKerii astia cu leafa de stat la stat, si unii legati de scaune prin aranjamente politice, evident ca nu sunt in stare sa fie auto-analitici sa isi vada de lungul nasului.

rdt

Poza de dimineață, din zona Nadaselu. A nins ieri în părțile astea; în unele zone s-a topit deja, în altele încă exista un strat subțire de zăpadă. Din ce am văzut UMB e la lucru la partea de structuri.  (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Cristian 74

#31857
Noutăți de pe lotul Chețani-Câmpia Turzii:
1. Supratraversarea de la Chețani, subcontractat de Geiger către Anta Hunedoara, este suprabetonat pe o treime.
2. Strabag lucrează destul de bine la terasamente
3. La Câmpia Turzii Strabag a subcontractat lucrările la supratraversare către Straco (fosta/vechea/noua - habar n-am), care au dat-o mai departe către altă firmă care lucrează cu veste Straco pe spate. O nebunie! :)
Și video-uri, mai târziu un pic.

Cristian 74


danutzu_1069

Ciudat, la pasajele metalice nu au predale? Toarna placa on-site?