Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 70 Guests are viewing this topic.

athosga

Ati observat "accesul provizoriu" intre pile?  :o  :doh:

RazesIesean

Lucruri destul de rele in ceea ce priveste siguranta muncii.
Lipsa casti de protectie, hamuri si 2 frangii de siguranta.
Imi aduc aminte ce scandal faceau EHS cand ma urcam in laborator sa schimb ceva filtre de aer la doar 2 metri inaltime fara elementele de siguranta.

2. Devierea pe sub pod este intr-o stare jalnica, in comparatie cu Alsim Alarko sunt la ani lumina in ceea ce priveste acest punct.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Jacob46

#31832
La fel au facut si cu devierea DJ546 pe pe DX12 la iesirea din Slatina spre Brebeni. A ramas din pamant peste un an si ceva. La momentul respectiv am crezut ca am fost noi ghinionisti dar vad situatia se repeta. Nu inteleg cum se aproba asemenea devieri.

Kitz

#31833
Am informația de ceva timp, dar am așteptat să o spună altcineva sau să am dovada.. Pe lotul Chețani-Câmpia Turzii, de pasajul de la Luna, după sudarea grinzilor se va ocupa STRACO (da, acel Straco),o echipă fiind deja prezentă în teren, iar în același timp, tot ei, în organizarea de șantier își pregătesc basculantele, utilajele ca să intre în teren pe o porțiune măricică din partea de lot a lui STRABAG.

klax187

Si-au revizuit locul pe piata constructiilor de autostrazi  :lol:  :lol:  :lol:

Earthchild

#31835
Au așteptat să devină subcontractori, nemaiavând calificare decât pentru munca "brută"?
PS: acest ultim lot de autostradă s-a dovedit a fi o provocare prea mare, se întorc de unde au plecat, un pasaj, o subcontractare etc.

gabim

Mie mi se pare simplu: contractul pe care il aveau pentru lotul de fata era pe pierdere masiva, asa ca nu l-au putut duce la capat. Acum, in calitate de subcontratori, probabil vor primi pretul corect pentru lucrare, e o diferenta mare.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

TeoH9

Straco nu era în faliment? Cum de au înviat? :o

D.TgM

Quote from: RazesIesean on March 13, 2023, 01:02:38 PMLucruri destul de rele in ceea ce priveste siguranta muncii.


Da, asa e, se pot imbunatati unele lucruri.

Cred ca este destul de dificil sa se gasesca la fiecare pas puncte de ancorare potrivite avand in vedere ca structurile se tot modifica pe masura ce avanseaza lucrul.

Pentru un punct de ancorare metalic fix, rezistenta de minimum 12kN este ceea ce trebuie asigurat pe toate directiile posibile de incarcare. Depinde totusi de tipul de dispozitiv de ancorare folosit si instructiunile de utilizare pot prescrie de la caz la caz si rezistente mai mari.  Cel mai bine este daca si proiectantii prevad puncte de ancorare pe structuri / prefabricate, cunoscand modul in care ele vor fi ridicate / asamblate.

Achizitionarea de echipament e protectie si PURTAREA lui este totusi alta discutie :)


 

ijwtsh

Autostrada Transilvania A3 UMB, Stadiu lucrari zona Sancraiu Almasului, Zimbor - Nadaselu 2023


mirceaeliade

la 3:05 sunt surpari noi sau mai vechi?

EugenRo

Mult o sa mai traga cu surparile si alunecarile astea, in timp.. :((

pentium10

Strabag bagă grupa mare la Hădăreni

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

mirceaeliade

#31843
QuoteIN DATA DE 22.12.2022 AU FOST TRANSMISE OBSERVATIILE PENTRU STUDIUL GEOTEHNIC REVIZUIT SECTOR CRISTIAN-CODLEA.
[Ploiesti-Brasov:] PRESTATORUL A TRANSMIS O NOUA VARIANTA DE TRASEU CARE ABORDEAZA REDUCEREA VITEZEI DE PROIECTARE.

Exista zvonuri despre ce fel de reduceri de viteza are aceasta varianta #6? Si daca vin si cu reduceri de pret?

dargauda

Autostrada Transilvania : CNAIR a suspendat licitația relansată în ianuarie pentru lotul cu viaductul Bechtel de la Suplacu de Barcău /Ofertele urmau să fie depuse miercuri, 15 martie

Compania de Drumuri a suspendat licitația relansată în ianuarie 2023 pentru finalizarea lotului Suplacu de Barcău-Chiribiș, un tronson de pe Autostrada Transilvania care include viaductul Bechtel de aproape 1,7 kilometri lungime.

CNAIR a lansat o nouă licitație pentru lotul de 26 de kilometri pe 6 ianuarie 2023, dar fără a anula licitația anterioară din 2020 după cum Economedia explica aici, iar miercuri, 15 martie 2023 era termenul-limită pentru depunerea ofertelor la procedura relansată pe 6 ianuarie 2023, potrivit datelor pe care le-a consultat Economedia în Sistemul Electronic pentru Achiziții Publice (SEAP).

https://economedia.ro/autostrada-transilvania-cnair-a-suspendat-licitatia-relansata-in-ianuarie-pentru-lotul-cu-viaductul-bechtel-de-la-suplacu-de-barcau-ofertele-urmau-sa-fie-depuse-miercuri-15-martie.html#.ZBGNzHZByM8