Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 66 Guests are viewing this topic.

P3trut

@rocklee bucata Cristian si Codlea face parte din Brasov - Fagaras din ce stiu eu. Chiar si asa, din declaratia lui Grindeanu se intelegea ceva spre Predeal, nu spre Brasov. In orice caz, avand in vedere ca SF-ul respectiv sta pe loc, cred ca sunt doar baliverne clasice de ale lui (cum zicea ca tot A7-le va fi in constructie la sfarsit de 2022).

georgec

#31816
Si poate totusi nu sunt doar baliverne, de cel putin o saptamana in zona dintre Ghimbav si Codlea(mai aproape  de Codlea) se fac studii geo cu 2 foreze si in stanga si in dreapta DN1.




cfdp

#31817
Revin cu o intrebare pentru cei in tema:
Pe loturile UMB, pendulii de beton armat de pe banchete/rigle infrastrtructuri viaducte au rolul antretoazelor de capat?
Pentru ca la seism nu era nevoie de asa ceva.

raulbogdan23

Azi 11.03.2023 pe loturile UMB de pe A3 era forfota in diferite puncte, iar pe DN betoniere, camioane incarcate cu predale si grinzi (grinzile mergeau la depozitare pe aliniamentul A3)

- la Nadaselu parea pregatira macaraua pentru noi grinzi
- se lucra la structuri in spate la Sanpaul, inspre Sardu
- la Mihaiesti surpriza mare, predale puse pe tot pasajul de la iesire pe directia Zalau, iar la viaductul lung din spatele comunei 5 macarale care ridicau diverse (predale, armaturi, etc) - din DN parea ca aproape jumatate din viaduct are predale puse
- la iesire din Sanmihaiul Almasului pilele viaductului sunt gata si asteapta grinzile

alexV

^^
@cfdp, lingvistic, nu.
pendulii de care zici sunt verticali.
In schimb:  entretoise - Pièce de liaison qui, dans une construction ou un véhicule, est placée transversalement entre deux éléments

Parca a scris alecu ca aia sunt pentru seism.

alecu26

E pentru sesism chestia aia. Nu e antretoaza...e mai degrabă un opritor.
Dar pune totuși o poza sa fim siguri ca vorbim de aceasi chestie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cfdp

Știu ce înseamnă antretoaza. Rigidizare, face sa lucreze grinzile împreună. Dispozitivele antiseism se practica pe banchete, la nivelul tălpilor grinzilor
În soluțiile folosite, inclusiv predalele sunt prevazute pt înglobarea acestora. Le-am zis penduli deoarece sunt asemănători cu pendulii, articulațiile folosite la structurile pe grinzile în anii 50-70. În afara de topica, am vrut sa aflu rolul stabilit în proiectare, deoarece nu am mai văzut solutia

ijwtsh

Autostrada Transilvania A3 UMB , Stadiu lucrari la Viaduct Mihaiesti , Zimbor - Nadaselu , 2023


mirceaeliade

#31823
@P3trut nu, bucata Fagaras-Brasov incepe de la DN1.  M-am uitat acum ceva timp peste planse, si bucata de la segmentul A3 deja construit pana la DN1 langa Ghimbav e tehnic parte din Ploiesti-Brasov.  Sunt cam 95% sigur ca Grinda se refera la continuarea A3-ului existent pana la DN1 si astfel evitarea VO-1K complet.  Oricum nu inteleg de ce s-au cosntruit 4km de drumuri de legatura care da in DN73 in loc sa se faca inca 4km de autostrada drepti pana in DN1 asa cum mi se pare mie ca vrea Grinda acum.  Cred ca au fost ceva probleme cu terenurile de la armata (poligon, depozit de explozibili sau asa ceva) unde suspectez ca Grinda vrea sa dea drumul.  Ar fi frumos dar sunt sceptic sa se faca si ceva intre Rasnov si Paraul Rece in 2023.

Cristian 74

Grinzi, grinzi, grinzi. Câte trebuie în total, știe cineva? Eu știam că vreo 1200.

horatiu.cosma

#31825
Până la Zimbor, pe proiectul nemodificat de alunecările de teren, le mai trebuie vreo 430 de grinzi, iar pe Zimbor - Poarta sunt 582 de grinzi. Au făcut peste 230 anul ăsta, în vreo 5-6 săptămâni de lucru, deci undeva la 40 pe săptămână. Într-o săptămână bună de 6 zile lucrătoare pot scoate 54 de grinzi, deci încă nu sunt la nivelul maxim. Mai au pe proiectul inițial vreo 530 de făcut, adică pe la final de iunie, început de iulie, ar trebui să fie gata cu ele și atunci va fi destul de clar dacă se apucă și de grinzile pentru podul nou de la Nădășelu, sau strâng șandramaua și se mută la Deva sau pe A7.

panda_no 5

Un singur cuvant : impresionant !

pasadia

^^^^
@mirceaeliade in ce zona ar fi acele terenuri de la armata la care te referi? Avem o asemenea situatia in zona de la sud de DN73A intre Predeal si Paraul Rece, unde traseul A3 teoretic ar putea fi tras prin sau prin preajma unor terenuri folosite de UM-ul de vanatori de Munte de la Predeal.
Dar din mesajul tau s-ar intelege ca vorbesti despre zona dintre Cristian si Ghimbav. Unde nu exista nici un UM, nici un depozit, nimic care sa fie sau sa fi fost folosit de armata. 

ijwtsh

Autostrada Transilvania A3 UMB , Viaduct Nadaselu , Stadiu lucrari Martie 2023 , Nadaselu - Zimbor


Cristian 74

@horatiu.cosma mulțumesc de explicații!
Altfel:
1. Eu nu pot înțelege de ce UMB lasă devierea traseului pe sub viaductul de la Nădășelu în starea aia, neasfaltat de la început. E foarte rău de mers pe acolo cu mașina.
2. După mai multe comentarii legate de siguranța muncitorilor și chiar articole de presă pe tema asta, văd că au montat ceva gard de împrejmuire pe pilele unde lucrează oamenii. Asta e foarte bine.