Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 57 Guests are viewing this topic.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Astia pana nu derapeaza un tir si-i matura cu totul, nu se potolesc.

Inacceptabil asa ceva. Daca o masina mica pe banda de urgenta mai treaca-mearga, cateva tiruri+ rar + politie reprezinta un obstacol cam mare.
Presupun ca si prima banda era ocupata.
Erau bune niste poze si facute sesizari.
Poate le face cineva o plangere penala.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Azi dimineata in Germania, pe A5, a avut loc un astfel de accident. Un francez beat a oprit pe banda de urgenta ca sa se pishe. O masina de familie a intrat in plin in masina "parcata". Rezultatul: pasagerul din dreapta al masinii franceze (oprita) grav ranit, familia din masina de familie cu rani usoare (toti aveau centuri / scaune de copil). De ce a ajuns masina de familie sa intre pe banda de urgenta este de importanta secundara, fapt este: pe autostrada se circula cu viteza mari si o masina oprita poate fi oricand luata "in brate" de alta, venind cu viteza.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Revenim si noi ontopic? De acum sterg mesajele si gata.
Hai noroc.

MRS

Sambata, organizarea de santier de la Stefanestii de Jos a JV ce construieste A3 B-PL:








A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

dopingu_ro

Se lucreaza la gherghitei de-o saptamana la forare de piloti. cam 3 pe zi se fac. Lucreaza doar in gherghitei deoarece acolo au primit ordin de incepere pt podul peste calea ferata si peste balta saulei. atat se va lucra momentan . e vorba sa primeasca tot ordinul de incepere in saptamanile care vor urma. carcasele de piloti "panda_no5" sunt de anul trecut acolo.

dr4qul4

Cine stie sa se uite in SEAP dupa licitatia pt C Turzii- Ogra?
Azi trebuia sa fie postata....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

#3172
Inca nu a aparut Campia Turzii - Targu Mures.

Dar a aparut Suplacu de Barcau - Bors cu numarul 151083:D

"PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU FINALIZAREA AUTOSTRAZII BRASOV – TARGU MURES – CLUJ – ORADEA, SECTIUNEA 3C: SUPLACU DE BARCAU – BORS (KM 4+200 – KM 64+450)"
Valoarea estimata fara TVA: intre 987,099,687.74  si  1,184,519,625.29 RON
Termen limita pentru primirea ofertelor: 09.07.2014
DURATA CONTRACTULUI ESTE 54 LUNI DIN CARE : 24 LUNI PERIOADA DE PROIECTARE SI EXECUTIE SI 30 LUNI PERIOADA DE GARANTIE.

florin74

#3173
Ca tot se discuta despre stadiul incert al lucrarilor la A3, segmentul Bucuresti- Centura Bucuresti, ia uite ce a aparut pe SEAP, vecin cu Suplacu de Barcau-Bors :

"Supervizare pentru elaborarea proiectului tehnic, detaliilor de executie si constructia Autostrazii Bucuresti-Brasov, tronsonul Bucuresti-Ploiesti, sector km. 0+000 – km.8+225"

Daca pe vremea asta o sa avem constructor desemnat pe segmentul Bors-Suplacu mare minune. Tinand cont de situatia incerta a lucrarilor executate de Bechtel, sigur o sa se ceara prelungiri si clarificari peste clarificari. Cred ca prin august septembrie o sa se depuna ofertele.
Stie cineva, oare cei 4 km lipsa din tronson nelicitati sunt cei acoperiti de viaduct?

ciprebbe

#3174
Sincer si eu vreau sa gasesc unde e km 4+200.
Nu mai stiu cum a facut numerotarea kilometrilor, dar parca de de la Suplacu....iar km 4,2 e cred ca dincolo de campul de sonde.
Ma apuc de cautat.
Un singur lot de 60km !

LE:
Gata s-a lamurit.

Km 4+200 e dincoace de Viaduct(spre Zalau), la Marca. Exact cat a atacat Bechtel din lucrare. Probabil va fi aici o descarcare provizorie pt mai multi ani in DN19B
Trosonul 3 incepea de la mijlocul distantei dintre Ip si Zauan.
Asadar s-a scos tronsonul de la Marca pana la granita( inclus viaductul, campul de sonde...etc.).
Si aici o sa vedem o corelare cu vecinii.
Pana finalizam 60km aici (probabil 2017) ajung si ungurii cu M4 la Bors de  la Berettyoujfalu (aici va fi un nod intre M4 si prelungirea M35 de la Debrecen )

Enorma documentatia de pe SEAP...am abandonat ....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

#3175
Am reusit sa ma uit pe raportul de expertiza pe poduri

Podul peste lacul de acumulare este la km 7+569. (km 6 +655 - km 8+453)
Primul pod este la km 4+349, pasaj DC 95 peste autostrada.


Cateva citate din situatia podului :
- infrastructura executata integral
- suprastructura executata in cea mai mare parte : grinzi montate, placa de suprabetonare turnata in toate deschiderile, fasciile in cea mai mare parte montate, grinziile de parapet nu sunt montate dar este montata armatura acestora.

Defectele vizate sunt minore. ( fisuri minoreplaca de suprabetonare, rugina pe armatura grinzilor de parapet)


ciprebbe

Exact, drumul de acces in Marca.
Deci de acolo incepe pana in vama.
Pana la viaduct mai sunt 3 structuri.... nici eu nu cred ca avem castigatorul aici in 2014.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

42 de structuri  prevazute.

28 sunt atacate, 14 nu. Din tabelul lor (repet am apuc sa ma uit numai pe poduri), pasajul peste lac este al doilea, dupa cel de la inceputul sectorului (DC 95).

O sa ma mai uit si pe restul, eventual poate mai pe seara prezint o situatie a podurilor si pasajelor.

alecu26

vom avea un singur lot????

Ok...e construit ceva, dar totusi sa intinzi lucrarile pe 60 km....e mult.

Probabil vom avea iar super joint venture-ruri care vor lua fiecare cate 10-15 km.

Cred ca si Tg Mures-Turda se va lansa in curand ca sa fie batalia mai presiune.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

#3179
S-ar putea sa mai elimine din consortiile gen ImobLux si Napoca de pe lot 2. Cifra medie de afaceri de 1 mld euro in ultimii 3 ani  nu au multe firme din Romania. Desi eu as fi ridicat plafonul la cel putin 2 mld lei, cat le permite legea.

Plus acces la linii de credit de 40 mil euro (sa-si sustina 4 luni lucrarile din fonduri proprii)