Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 39 Guests are viewing this topic.

hefaistos

@shift2rail
Auzi, tu altceva inafara de PPP, nu stii? Ti s-a explicat de nenumarate ori ca nu merge, ca s-a incercat de 4 ori si nu a mers, ti s-a explicat si de ce nu merge. Si tu tot o tii ca e ceva acolo care mai poate fi facut ca sa mearga.
Mai explicam inca odata:
1. Investitia in cai de transport nu e rentabila.
2. Ca sa fie rentabila un "PPP-ist" trebuie sa ia bani si din taxa de utilizare si direct de la buget.
3. Sumele pe care trebuia sa la plateasca statul roman erau atat de mari incat li s-a inmuiat pixul tutror celor ce erau in scaun de decident la momentul respectiv. Mult mai mari decat ce s-a vehiculat public.


Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

pasadia

Și uite așa, în loc să vorbim despre nesimțirea Consitrans si lenea din CNAIR, vorbim despre PPP cu unul care era revoltat că livretele CFR nu sunt același lucru cu mersul trenurilor. Și chiar e singurul de pe aici care susține PPP-ul, nu că ar fi chestie de votar, oricum...

mirceaeliade

conform la ce s-a acceptat azi pe DX spre Gaesti, pe Tronsonul 1 la Ploiesti pare sa fi fost aleasa alternativa 4 (roz):


mirceaeliade

Poate mi-a scapat dar nu cred ca am vazut absolut nici o sectiune unde cele 2 sensuri de mers pe Pl-Bv sa fi fost desenate separat, cu unul mai jos si altul mai sus.  La cat de scumpa e nu inteleg cum de nimeni dintre proiectantii astia de 2 bani romani nu pot sa deseneze si variante unde sensurile de mers se mai departeaza unul de altul si mai taie don custurile de sapaturi in stanci si viaducte.  Chiar nu e nimeni pe la CNAIR sau MT sa mai ceara si solutii de secolul 21?

marinul

prima filmare pe anul asta cu lotul Nusfalau-Suplacu de Barcau
un detaliu mai putin importartant si nu foarte vizibil din drona, avem parapeti laterali pe aproximativ 3 km


raulbogdan23

Prima filmare de pe anul acesta de la celalalt capat al A3.
Inca aici nu se lucreaza (nici la Sardu si nici la Mihaiesti), e foarte mult noroi peste tot (la Mihaiesti te afunzi 5-10 cm in noroi numa prin faptul ca ai pasit acolo).
Au aparut niste rezerve de balast de diverse dimensiuni la Sardu si la Mihaiesti.

Obiectiv: Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești (Zona Nãdãșelu)
Constructor: UMB
Data filmare: 15.01.2023



Enjoy!

raulbogdan23

Obiectiv: Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești (Zona Şardu)
Constructor: UMB
Data filmare: 15.01.2023


Enjoy!


miahi

^ Sa intelegem din tabelul de mai sus ca se estimeaza un cost la campie ( Rasnov - Codlea ) de 23 mil eur / km ? 

Alexander

Uitandu-ma pe harta, varianta 2 pare cea mai ok din cele prezentate insa nu e nici ea perfecta. Se poate alege o combinatie de variante? (de exemplu tronson 3 de la varianta 1, tronson 1 de la varianta 3 - *numere alese intamplator)

danpandrea

^Da, se poate alege o combinație de variante. Cel puțin așa s-a făcut pe Ploiești-Buzău.

danpandrea

Un refresh pentru cei care vor să vadă traseul făcut de Vinci (Comarnic - Râșnov), conform link-ului pus de @pasadia săptămâna trecută (click-dreapta pe imagine și Open Image in new tab):


StefanCelMare

#31527
Varianta Vinci pare să fie foarte similară cu varianta albastru deschis (azur) de pe harta cu mai multe variante.

GIV

da, dar cel putin la busteni e tunel nu traseu prin curtea cazinoului..

pasadia

Toate variantele trec prin la urma prin acelasi spatiu. Variatia in axul autostrazii cred ca e de maxim 2-3 km (in zona Predeal - Paraul Rece e maximul) intre toate variantele. Evident exista si o variatie in plan altimetric, in unele variante trece pe la o altitudine mai mica sau mai mare (dar la fel variatii de 10-20 de metri). Deci pe o harta, precum cea de mai sus, oricum pare ca toate variantele sunt la fel. Insa harta Vinci imi pare mai detaliata, mai bine desenata decat cele de la Consitrans.

Insa aceste variatii sunt relevante atunci cand vorbim despre lucrarile de arta de pe traseu - kilometri de tunel si respectiv kilometri de pod/viaduct. Si cand vorbim despre anumite solutii in a traversa localitatile (precum la Busteni sau la Brazi, ori avem poduri lungi sau ori avem tuneluri lungi, ori o combinatie intre ele).