Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 17 Guests are viewing this topic.

JohannDB

   Într-o dimineață de decembrie 2022, treceam prin zona Chețani și era în continuare o deplină liniște și o nemișcată.... nemișcare (  :) ) în organizarea de la Chețani/Hădăreni.... Nu se vedea nici măcar paznicul.... Am o imagine două de la "poarta" organizării la ceas de dimineață..... La poduri, tot nimic.... Înțeleg că deocamdată, la acest 05.01.23 se mișcă hârtiile; ca să completeze terasamentul (lipsă) de la podul cu limita de județ la ieșirea din Hădăreni/Arieș spre Luncani la conexiunea cu Cp. Turzii, n-o s-o (prea) vedem în 2023, pe cei cca 11 km rămași, la Cp. Turzii...... E ceva de lucru și la terasamentele la supratracersarea DN 15 KM 27-300 (intrare Chețani), apoi în jurul Hădăreniului, și de la ieșirea Hădăreni.... Mai mult ca oricine, îmi doresc să nu am dreptate !!



Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Am circulat recent pe A3 de la Tg. Mureș până la Nădășelu. Sectorul Tg. Mureș - Ungheni se simte foarte bine mai puțin zona podului peste Niraj, e o trambulină pronunțată, plus sectorul de pământ armat dintre poduri s-a lăsat puțin. M-a uimit în sens pozitiv faptul că nu sunt parapeți loviți în curba pronunțată dintre A3 și drumul de legătură spre Mureș nici pe un sens, nici pe celălalt. Mai departe loturile Ungheni-Iernut deschise în 2018 se țin bine, Iernut - Chețani foarte bine cu o mică excepție la capătul podului peste Mureș dinspre Chețani (unde e cea mai înaltă rampă). Pe Turda - Gilău, vorba API, DRDP Cluj e cam certată cu siguranța circulației, au reasfaltat de câteva luni unele sectoare cu denivelări pe toată lățimea asfaltului, dar au uitat să vină și cu marcajele. Noaptea pe ceață în devansare pe B2 (dreapta TIR și stânga parapete) e o senzație foarte nasoală. Sus în deal la pădure pe Gilău - Nădășelu taluzul alunecat anul trecut s-a mai mișcat puțin, probabil așteaptă DRDP Cluj să cadă de tot pe carosabil ca să se sesizeze.

ijwtsh

Cristian Pistol pe Facebook

Secțiunea Suplacu de Barcău – Chiribiș (26,35 km) a Autostrăzii Transilvania a fost relansată în licitație, iar 15 martie 2023 este data limită pentru depunerea ofertelor!
Contractul finanțat prin fonduri europene prevede 24 de luni (6 de luni pentru etapa de proiectare si 18 luni pentru perioada de execuție a lucrărilor) iar suma alocată este de 937,53 milioane de lei (fără TVA).
Constructorul care va câștiga acest contract trebuie să execute o serie de lucrări printre care:
- 3 viaducte,
- 8 pasaje
- 8 poduri, inclusiv un pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m peste lac de acumulare
Lucrările la acest lot au fost abandonate după rezilerea contractului Bechtel, în anul 2013.
CNAIR a reușit să mai atribuie o dată contractul în anul 2015 dar constructorul spaniol nu a reușit să se mobilizeze iar contractul a fost reziliat din nou în anul 2016.

cezar-mario2012

A3 de lângă București și Râșnov într-o zi de toamnă...


GIV

^^ licitatia asta trebuie sa astepte dupa ceva formalitati ramase dupa anularea vechii licitatii?

StefanCelMare

#31430
Vești relativ bune pe Suplacu-Chiribiș deci.
Doar să se miște cu talent partenerul serios, nu ca pe Chiribiș-Biharia care e în licitație și deocamdată doar că s-a prelungit termenul de depunere oferte (cf. sintezei, 17 oct. a fost primul dead-line, dar s-au cerut clarificări care înțeleg că nici azi nu-s date).
Ar fi important să se deblocheze loturile astea, altfel păcat de munca UMB pe Cluj-Poarta Sălajului, traficul va rămâne minim fără loturile de câmpie din Bihor.

Archi

Doamn' ajuta sa fie Nurol interesat de Suplacu de Barcău – Chiribiș si sa vina cu o oferta buna. Se cam potriveste cu finalizarea lotului vecin de catre ei.


RobertH

[CN1051024] Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550) – relicitare

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 937.532.814,55  si 1.076.618.463,87  Moneda: RON

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:
Data si ora locala: 15.03.2023 15:00

Ionut

Valoarea estimată fără rezervele de implementare este 695.428.245 RON fără TVA. Prețul ofertelor trebuie să fie comparate cu această valoare estimată. Cifrele din mesajul lui RobertH de mai sus includ rezervele de implementare.

NGC

^ Gresit!

QuoteII.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 937.532.814,55  si 1.076.618.463,87  Moneda: RON

QuoteDescrierea optiunilor: In conformitate cu prevederile art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta opteaza pentru achizitia ulterioara de noi servicii si/sau lucrari similare de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publicain cuantum de 139.085.649,32 lei fara TVA (reprezentand 20% din Valoarea estimata fara rezerve de implementare si fara valoarea materialelor in stoc). Valoarea Estimata Totala a contractului (inclusiv servicii/lucrari similare) este de 1.076.618.463,87 Lei, fara TVA. Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata ce contine atat valoarea estimata, cat si valoarea posibilelor lucrari noi similare conform art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.

Este corecta prima valoare din mesajul lui RobertH, adica 937.532.814,55 RON fara TVA.

NGC

Am creat un topic nou ("[BV] Centura Ghimbav"), dar pun si aici asta.

Quote from: NGC on January 07, 2023, 01:40:41 PMZilele trecute a fost lansata licitatia [CN1050959] "Elaborare Studiu de Prefezabilitate si Studiu de Fezabilitate pentru ,,Drum de legatura VO Brasov – DN1/Autostrada Ploiesti Brasov/Autostrada Brasov-Fagaras" – DRDP Brasov".

Valoare estimata: 1.268.907,00 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 14.02.2023



Ionut

^^

139.085.649,32 lei fara TVA (reprezentand 20% din Valoarea estimata fara rezerve de implementare si fara valoarea materialelor in stoc)



139 mil lei fără tva = 20% din V.E. fără rezerve

Deci V.E. fără rezerve = 139 mil lei împărțit la 20%

Oricum, nu e deloc confuz!

Liviu M

Cei mai ingineri dintre noi ar zice 139 milioane * 5.  :D

oneLess

#31439
Matematic 139 mil. împărțit la 1/5, dacă te uiți așa la 20% ... iese. Dar nu cred că așa a gândit CNAIR...