News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Referitor la certificatul negativ la Trameco, sunt 2 chestiuni diferite: suspendarea efectelor certificatului și judecarea pe fond a rezilierii+acordarea certificatului negativ.

Decizia din știrea de mai sus se referă la procesul privind suspendarea efectelor certificatului, în sensul că își va produce efecte până la decizia finală de pe procesul pe fond.

Abia când va veni acea decizie finală (și va păstra în picioare rezilierea CNAIR) în procesul pe fond vom putea discuta despre deblocarea licitației actuale în sensul deschiderii posibilității de a se semna contractul.

mirceaeliade

De bine, de rau, se pare ca de cand cu treaba cu bulinele negre, oile negre gen Selina, Aktor si Pizza s-au cam ferit sa mai depuna oferte NOI, cel putin pe contractele mari de infrastructura.  Poate ca sistemul de buline negre nu e ideal, pt ca nu mi-e clar daca se vrea intentionat sau nu sa fie alungat Nurol (cu bulina gratuita de pe A3), sau daca WeBuild chiar poate sa depuna oferte pe A13 (si eventual sa prelungeasca licitatiile cu contestatii). Dar macar pleava cea mai neagra e alungata de la ciolanu cel mai baban si poate scapam de viitor de situatiile astea de filme de groaza de pe A0N1 si Chiribis-Nusfalau.

ciprebbe

^ cand ai scris asta nu te-ai uitat deloc la contractele noi de pe CF.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

CătălinL

Din ce îmi aduc aminte, s-a publicat în presă  părți din sentința Tribunalului Bihor prin care se admisese în primă instanță cererea de suspendare formulată de Trameco.

Motivarea mi s-a părut extrem de subiectivă, linia de argumentare a instanței fiind in sensul că statul este cunoscut pentru întocmirea unor studii de fezabilitate deficitare, iar această cauză ar fi condus la imposibilitatea realizării lucrărilor în marja de preț pentru care s-a semnat contractul. Ba chiar au fost date și exemple de lucrări gestionate deficitar de CNAIR precum suspendarea lucrărilor de la dealul liliecilor sau secțiunea adjudecată recent de UMB cu tunelurile.

Procedura suspendării este o procedura sumara, în care nu se pot administra probe complexe, iar succesul unei astfel de acțiuni presupune probarea unor motive bine justificate din partea celui care solicită suspendarea actului administrativ. Motivele bine justificate se referă la cauze evidente de natură să răstoarne prezumția de legalitate a actului.

Or, raportat la natura cauzei, era aproape imposibil de verificat această condiție fără o eventuală expertiză sau fără a se analiza in detaliu clauzele contractului încheiat de părți (aspecte ce evident presupuneau o analiză pe fond a cauzei).

M-am gândit și la influența pe care Beniamin Rus o are în zonă.

Se pare că până la urmă s-a făcut dreptate la Curtea de Apel Oradea.


mirceaeliade

@ciprebbe daca retin bine  nu se intersecteaza rutierul cu feratul in cazul bulinelor negre. cele date de CNAIR se aplica doar la CNAIR, iar bulinele date de CFR se aplica doar la CFR.

ciprebbe

Ai facut referire la contractele mari de infrastructura. Aici intra si cele de CF. De aici si remarca mea. Pare a fi o reorientare a lor de pe rutier pe calea ferata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Nu mai reiau ceea ce a explicat Horatiu mai sus referitor la decizia Curtii de Apel Oradea pentru DRUM ASFALT + TRAMECO. In caz ca nu e destul de clar ce a zis el acolo, precizez doar ca in momentul asta pot fi exclusi de la alte licitatii deja in desfasurare sau de la alte licitatii la care ar depune oferte pana am avea decizia finala referitoare la anularea sau nu a documentului constatator.

Ionut

În sens invers, Zimbor-Nădășelu. O altă perspectivă.


stangabriel

Muta fabrica de grinzi de la Zimbor pe traseul autostrazii, sa faca loc nodului rutier ?

Ionut

@stangabriel
Uite informația asta nu o am, deocamdată nu mută nimic. Poate @ciprebbe știe ceva. Într-adevăr acolo pregătesc ceva pe aliniament dar nu îmi dau seama ce.

horatiu.cosma

Am mai zis, acolo vor produce predalele.

Ionut

Ah bun, ziceau că se pregătesc să le producă, dar nu știam exact că ăla e locul. Scuze. :D

GIV

daca lotul nadaselul zimbor sta sub semnul aprobarii solutiilor noi ceea ce reprezinta un termen nedeterminat, sunt sanse ca lotul zimbor poarta salajului sa aiba o prioritate sau sanse sa se deschida inainte, chiar daca are un progres mai mic?

horatiu.cosma

Ăla nu are descărcare in DN la Poarta Salajului și încă nu e clar dacă va tine mega consolidarea din dealul de la Zimbor.

marinul

Un lungmetraj cu stadiul proiectelor intre Oradea si Cluj-Napoca