Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 10 Guests are viewing this topic.

ijwtsh

Gasit pe YouTube, nu e munca mea.


stangabriel

#31306
^^^

Intre minutele 12 si 13, pare defrisat pe amplasamentul autostrazii ?

ijwtsh

Este raspuns in comentariile videoclipului de catre @Cristian 74:
QuoteNu e o întâmplare, s-a început defrișarea în zonele respective.

Cristian 74

@ijwtsh: filmarea e mai veche, de undeva din vara lui 2021. Foreza e în zona alunecării de teren de lângă cimitirul de la Nădășelu. Din ceva motiv, autorul a postat-o din nou acum...

Cristian 74

La mulți ani, România! Eu vin cu niște turci de ziua națională și cu o veste bună așteptată. Se pare că s-a ajuns la un acord pentru descărcarea de la Marca.

hefaistos

^^
Cred ca avem sub ochi lotul cu cele mai mari sanse sa fie primul finalizat in 2023 si astfel sa fie "lotul de 1000 de km"
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

^ Cristi a filmat și pentru noi A3 Nușfalău-Suplacu de Barcău.


TibiV

Pai daca asta este o "mobilizare mai redusa" pentru ca (legal) a fost zi libera, inseamna ca in rest este ca pe Bd.Magheru...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marinul

Primele grinzi montate la viaductul de la Nadaselu

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


survola

Cam așa ar fi trebui să iasă și la Valea Mare, pe DEx12.

Tomcat1974

Frumos sectorul turcilor. Mi-as dori totusi sa fie utilizat dupa inaugurarea. Asa fara Chirbis Suplacul nu prea ai la ce sa il folosesti. Desi la inceput si Gilau Turda tot asa era in mijloc la nicaieri.

pasadia

Gilau -Turda a venit oricum la un an dupa Campia Turzii - Turda. Si nu erau "in mijloc la nicaieri" ci erau centura Clujului, cea care ne scapa pe astia, ce tranzitam Clujul spre Oradea peste Feleac si prin Zorilor de cel putin o ora petrecuta pe acolo.

Nusfalau - Marca (sau IP, sau Porț, dar in nici un caz Surplacu, care e putin mai incolo) e intr-adevar aproape inutil. Nu va schimba traseul multor calatori, ma astept ca pentru cativa ani sa fie doar traseu preferat de liniute pentru clujenii si oradenii cu bani.
Dar cu centura Zalau si DJ191C terminate, ma astept sa devina util si pentru cei care decid sa ocoleasca Huedin-ul. Insa vor deveni locuri celebre de aglomeratie localitati precum Aghires sau Crasna.

florin74

Campia Turzii Turda (2010) a venit la un an dupa Turda Gilau. (2009)

horatiu.cosma

Noutăți din telenovela tronsonului Poarta Sălajului - Zalău - Nușfalău:

- după cum știți, în vară CNSC și apoi CAB au obligat CNAIR să reevalueze candidatura Strabag (din lista de cele 6 calificate în etapa 2 a licitației) cu privire la controlul exercitat de Oleg Deripaska, cu privire la sancțiunile concurențiale din Austria și cu privire la o sancțiune aplicată de Banca Mondială terțului susținător Acciona din oferta Strabag

- CNAIR s-a apucat să reevalueze și a cerut niște clarificări la Strabag în august, și apoi a revenit cu o nouă serie de clarificări în septembrie

- Strabag a contestat aceste clarificări din septembrie la CNSC și se pare că a câștigat (a intervenit în cadrul contestației și Webuild ca să susțină clarificările CNAIR)

- din ce zice CNSC, clarificările CNAIR nu au fost ok, erau fie complet neclare (certate cu logica), fie ilegale în sensul că cereau Strabag să clarifice niște știri apărute prin presa austriacă pe care CNAIR le-a tradus cu google translate, fie cereau lucruri extra deciziilor CNSC și CAB inițiale referitoare la un certificat constatator negativ emis de DRDP Craiova (bolovanii din CNAIR nu au fost în stare să întrebe la DRDP Craiova pe această speță).

Concluzia e că cei din CNAIR trebuie să adreseze noi clarificări celor de la Strabag, sperăm că logice și legale de data asta, după care să se emită o nouă lista scurtă de 6 candidaturi calificate la etapa 2 de depunere a ofertelor finale. Doar că între timp trebuie actualizate toate cazierele, certificatele fiscale etc pentru toți cei 6. E un coșmar cu această licitație cu precalificare, dacă se mai duelează mult Strabag cu Webuild, licitația asta riscă să bată recordul mondial pentru durată.

Ionut

Vai de capul meu. Licitație lansată în noiembrie 2020. 2 ani și!