News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

Cristian 74


TibiV

Remarcabil!...

Am o intrebare pentru @JohannDB :

In urma "platformei" din spate (nu stiu care este denumirea corecta) sta mereu "lipita" o alta masina.
In masina aia este cineva cu o telecomanda care dirijeaza spatele trailerului?
Caci mi se pare imposibil ca soferul de pe capul tractor sa controleze si spatele "monstrului"... Iar un eventual ajutor "co-sofer" aflat in cabina nu ar putea vedea niciodata traseul optim/corect...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#31247
...N-au oprit si ei la placinte.... :lol:  :lol:
min 4:30, este faimos locul....

Cristian 74

TibiV: răspund eu: așa e, în spatele fiecărui camion e o mașină în care se află cel care controlează cu telecomanda remorca.

ijwtsh

Update cu intarziere putin, fara poze. :)

Vineri seara pe la 20:00 pe lotul celor de la Nurol inca mai licareau ceva lumini si mai umblau camioane.
Sambata pe DN era full de camioane, se lucra intens la trecerea peste drumul de la Ip, se lucra si la rigole, asfaltari n-am vazut sa fie.
Duminica pe la 13:30 tot asa, cateva camioane care se plimbau pe lot.

Cristian 74


RazesIesean

Cand ma uit la aceste filmari, ma gandesc cate se puteau rezolva cu platforme diferite.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

TibiV

@Cristian 74

Ce sunt chestiile alea insirate pe terasament la minutul 4?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Pregătire pentru predale.

mike_us

Ultimul update pe harta Cestrin UMB a ajuns la 43.40%. Au început anul la 21% deci un progres in jur de 25% anul asta. Deci o aproximare grosiera ar fi sfârșit de 2024 pentru terminarea lotului.

Cristian 74

#31255
Pe mâine seară pregătesc o filmare inedită, abia aștept să o pun. Mie îmi place ce a ieșit până acum, nu e gata. Dar bine, eu sunt subiectiv.

stangabriel

Superbe filmari.

In zona Nadaselu, cu cimitirul, toarna rigola betonata pe langa drumul tehnologic, Min 11. Frumos,uscat, pentru la iarna.


JohannDB

Abia la acest moment am văzut și eu imaginile...... Este ceva frumos, într-o compoziție de A4 (tractor cu 4 axe) și o semiremorcă de 3+5 axe.... La un toatal de 12 axe ai undeva la cel puțin 80-90 de tone pe total, ca să ai și-o bună repartiție pe axe (să nu faci gropi în mirificele noastre drumuri)..... Lungimea e considerabilă și nu mai comentez altceva.... În spate se vede un turism "lipit" de modulul spate (de 5 axe).... Singura legătură între față (tractor) și spate este un cablu de oțel, întins, pe care sunt agățate furtunele pentru aer/frâne, ulei/hidraulică și un cablu cu partea electrică de semnalizare/iluminare (nu e cazu ca să fie prezent și un diesel auxiliar "Hatz"- sau nu-l văd aici) , pentru independență hiraulică, pentru a duce total separat spatele prin telecomadă... Din mașina lipită, cineva "se joacă" cu telecomanda la viraje, când este nevoie.... Dacă virajul nu este "peste puteri" spatele virează prin simpatie copiind fața.... Dacă virajul este "mai prost"/mare, se intervine cu telecomanda și asta la momentul la care viteza este sub 35/40 km/h și șoferul "îți dă pompă" (adică cuplează electric,cu cablul nato atașat din timp o pompă de presiune ce este în dotarea tractorului și fără "Hatz" ai posibilitatea să duci spatele pe unde poți, mai bine).... Este un mic clinci aici; dacă șoferul este începător și nu ia exteriorul curbei cât poate, la lungime mare îți închide raza de viraj și nu mai ai unde duce spatele la maxim și tu, că mijlocul (grinzii, în cazul nostru) dărâmă ceva/lovește ceva... Totul e să vezi în spațiu, să apreciezi în minte traiectoria și să știi să dai clic-urile necesare telecomenzii... Asta nu este mare, e mai comic când duci pale de eoliană care au 65 m pe total la lungime; mai nou de vreo trei ani palele Vestas au ajuns la 70 m (numai plalele), deci vreo 77m cu totul..... Aș vrea să văd pe la noi, prin giratoriile noastre de rahat, să treci cu 77 m lungime....

Cristian 74


Hercule



Referitor la imaginea de mai sus, nu inteleg o chestie: pilele au 3 suporti in timp ce schela metalica se va sprijini doar pe cele doua profile longitudinale.
Totusi nu cred ca e o greseala, timpul si filmarile ulterioare vor lamuri situatia.

Multumesc pentru filmari!  :cheers:
Deșteaptă-te române!