Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 5 Guests are viewing this topic.

rt25

#31050
Quote from: P3trut on October 06, 2022, 02:39:41 PMAm zis clar, intre Sinaia si Predeal aplicam solutii de imbunatatire a infrastructurii existente (si asa e nevoie de ele de multa vreme) - pasaje, largire cu benzi unde e loc, centuri, etc. Nu ii lasi pe oamenii aia balta, nu stiu de ce toata lumea intelege asta.

Din pacate, daca se puteau face acele imbunatatiri, s-ar fi facut demult la ce presiune exista pe zona aia (Comarnic, Sinaia, Busteni). E visul tuturor politicienilor post-decembristi sa se laude cu imbunatatiri pe Valea Prahovei punctual fara sa isi bata capul cu cartoful fierbinte, proiectul corect A3 CoBra, care e un proiect dintre cele mai dificile.

Quote from: P3trut on October 06, 2022, 02:39:41 PMPentru traficul de tranzit, in loc de un DN cu 1 banda pe o zona noua unde nu prea ai probleme de utilitati, expropieri si zone turistice, faci un DX care are nevoie de vreo 2 tuneluri relativ scurte (varianta mea nu trece pe la lacul Paltin). Evident ca e tot autostrada/DX montana dar tot mai ieftin si mai rapid poti sa o faci fata de 30km de tuneluri.

Stiu ca pare bine din satelit, dar te-as sfatui sa parcurgi drumul :)
Varianta corecta de A3, are doar un cateva tuneluri, relativ scurte, unul la Comarnic undeva in nordul orasului, un Tunel prin Busteni prin spatele/sub castelul Cantacuzino, si cred ca si pe la Azuga/Predeal mai iese un tunel tot asa scurt.

Ocolitorile pentru Comarnic Busteni Azuga tot pe acolo s-ar face si tot cu tuneluri, nu mai exista alta varianta din pacate. Asa ca din pacate, ori facem autostrada cum trebuie ori blocam drumul cu vreo combinatie tipic romaneasca.

Leo-Ph

Problema cu Pasul Predelus nu este la ce altitudine se afla in comparatie cu alte alternative..ci cat de greu sau de usor poti urca pana la acea cota. Cine dintre voi a parcurs traseul V.Doftanei - Bradet ? pe bicicleta la pas cu atv sau moto? ..ca de dat cu parerea avem destui

Ionut

Pentru alternativele la VP există thread dedicat.
Vă rog nu deviați de la subiect, adică A3.

Fred

Quote from: Calin88 on October 06, 2022, 05:09:34 PMPai daca luam strict situatia de acum, probabil 90% din traficul care trece prin Busteni e trafic de tranzit. De ce e responsabilitatea lor sa rezolve traficul respectiv? De ce Balsul primeste centura de la autoritatile centrale pentru traficul de tranzit, dar Busteniul trebuie sa o rezolve ei?
Pe langa Bals sau Slatina e loc de DX sau autostrada, chiar cate una sau mai multe pe fiecare parte a orasului. Pe langa Busteni, unde nu era prea mult spatiu vreodata, nu e loc de o autostrada, nici macar de un DX, in special dupa ce au umplut valea cu constructii. Traficul de tranzit a existat dintotdeauna, nu a aparut peste noapte, acum 40 de ani mergeam spre nord prin Brasov pentru ca era ceva mai scurt, trecand prin Busteni si nu eram singura masina de pe sosea. Cand s-au extins nu si-au dat seama ca traficul doar o sa creasca? Dupa ei ar face intravilan si Platoul Bucegi, daca e rost de construit ceva, chiar daca sansele de a pune o autostrada pe acolo sunt nule.

Acum nu se poate compara A3 nici macar situatia A7: au ocolit la Focsani, dar se construieste. Din pacate, la Busteni nu se construieste A3, nu curand. Doar din cauza lor? Nu, dar e un factor. Doar daca A3 s-ar muta cu totul prin alta parte ar fi o scapare, altfel e blocajul curent si nu se face nimic.

ijwtsh

#31054
Filmarile nu sunt ale mele.



silaghi.paul

La viaductul lung de la Mihăiești ieri la momentul filmari erau 90 de grinzi sus. Probabil pana saptamana viitoare vor fi toate sus.

marinul

#31056
Lotul Nusfalau-Suplacu de Barcau

(GPS)


(GPS)


(GPS)















Powered by API/PUM imgur uploader

O prima filmare,in principiu cu structurile de pe acest lot


si cea cu tot lotul


reed

Faine filmarile tale.Ma gandesc ce bine ar fi fost sa fie lotul facut la pachet cu viaductul.Dar sa speram ca pot incropi un giratoriu macar.Asta o sa fie pista de curse pentru multi ani de acum incolo

rdt

Sâmbăta seara, ora 22. Portiunea Mihaiesti - Zimbor. UMB era la lucru. Camioane, excavatoare. Șantierul era luminat de farurile utilajelor.

ijwtsh


shift2rail

#31060
Quote from: reed on October 08, 2022, 09:15:17 PMFaine filmarile tale.Ma gandesc ce bine ar fi fost sa fie lotul facut la pachet cu viaductul.

A3 Cluj-Oradea nu este pe harta TEN-T Core ( proiecte EU de terminat pana in 2030) deci nu are finantare europeana garantata.

S-a reusit, cu titlu exceptional, introducerea tronsonului Nadaselu-Poarta Salajului( plus Nusfalau-Suplac, daca nu ma insel) in PNRR1 deci sperante ptr loturile neatacate ar veni numai de la un ipotetic PNRR2 ( tot mai probabil cu cat EU se afunda mai adanc in criza energetica/economica)

mirceaeliade

Am o mica intrebare pentru cei mai cunoscatori:  este posibil sa se defalcheze Ploiesti-Comarnic de la intregul contract SF si sa predea ala mai devreme decat zona montana?  Intreb asta pt ca e totusi relief de campie care poate fi si pe hartie si si cu executie dus la bun sfarsit inainte sa ne batem in tuneluri si viaducte si cum platim pe ele.

shift2rail

^ Ploiesti-Brasov are aceeasi problema cu Oradea-Cluj: figureaza 'doar' pe TEN-T Comprehensive (2050...) deci..nu are finantare! (Gratuita, exista insa varianta concesiunii design/build/operate)

horatiu.cosma

#31063
Pentru corecta informare, exista finanțare europeană și pe TENT-T comprehensive, cum a fost cazul A3 Borș.

Varianta concesiunii/PPP pe Ploiești - Brașov cred că deja e arhi cunoscută de orice român cu rezultatele aferente.

Discuția despre predarea anticipată pe Ploiești - Comarnic plus centuri predate anticipat la Comarnic și Bușteni am avut-o anul trecut, însă de atunci nu a mai muncit absolut deloc pe acest proiect Grindeanu și cu gașca adusă. Proiectele nu se întâmplă doar așteptând să cadă din cer rezultate, trebuie muncă și progres real.

shift2rail

#31064
^Care tronsoane din A3 Comprehensive beneficiaza de finantare non-pnrr pentru executie? (Fond coeziune sau fond dezvoltare regionala)