Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kimi

Se pare ca CNSC a respins pe fond contestatia lui nea beni pe Chetani - Campia.

Ionut

#30916
API pe Facebook

În sfârșit se poate semna #AutostradaA3 Chețani-Câmpia Turzii! CNSC tocmai a respins contestația asocierii Drum Asfalt-Trameco (grup Selina) și CNAIR este OBLIGATĂ de lege să semneze contractul cu Strabag-Geiger chiar dacă, teoretic, contestatarul poate să facă recurs la Curtea de Apel București. Hartă interactivă: https://bit.ly/3tghnRx.

Cei 15,70 kilometri rămași de finalizat între Nădășelu/Cluj-Napoca și Târgu Mureș au o istorie zbuciumată pe care v-am zis-o de multe ori, ultima dată în 06.06.2022: https://bit.ly/3BVzW2L.

Licitația actuală a fost lansată în 20.07.2021 și câștigătorul inițial, Drum Asfalt-Trameco, a fost contestat de Strabag-Geiger căruia i s-a dat dreptate în instanță iar CNAIR, după reevaluarea ofertelor, a desemnat în 08.08.2022 asocierea austriaco-germană ca fiind noul câștigător, așa cum v-am comunicat aici: https://bit.ly/3wj1B9Y.

Perdantul a tras de timp și a atacat rezultatul reevaluării dar, așa cum v-am spus pe 11 august, șansele de reușită erau foarte, foarte reduse.

Așadar decizia CNSC de astăzi confirmă previziunea noastră și CNAIR trebuie să parafeze contractul cu Strabag-Geiger pe 420,3 milioane lei fără TVA, 3 luni de proiectare și alte 18 luni de execuție în teren cu 10 ani garanție.

Solicităm constructorilor și oficialilor CNAIR să întreprindă de urgență procedurile de semnare a contractului, emiterea ordinului de începere și mobilizarea în teren, Strabag-Geiger având puterea de a finaliza șantierul la sfârșitul lui 2023, sectorul acesta al Autostrăzii A3 fiind practic la ei în curte.

GIV

asta veste!!! in sfarsit se "astupa" o gaura, urmeaza lugoj deva pentru inchiderea segmentelor continue

bacovia


hefaistos

E bine e foarte bine.
Dar proiectarea si avizarea proiectului probabil ca va impinge inceperea lucrarilor in sezonul de primavara (februarie-martie). Greu de crezut ca vor termina in 9 luni (decembrie 2023) in loc de 18. Mai ales ca probabil vor trebui refacute anumite terasamente ramase neprotejate 2-3 ani.
Oricum, chiar si primavara sau vara lui 2024 e un termen bun.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Au putere să termine în 9 luni. Termenul de 18 luni e stupid. Este pentru actori și pizzari. Evident, ușor nu va fi, dar în cazul de față este posibil 2023. Acum este posibil. Dacă o lălăie 3 luni cu semnarea și OIL...

Dacă semnează și primesc OIL repede, în 15 februarie au PT aprobat și pot decola. E perfect fezabil într-o țară normală. E drept, nu trăim într-o țară normală.

dumbravaandrei

Ce PT le mai trebuie?!? S-a schimbat soluția tehnică?  :o :o :o :o

NGC

Eu zic sa fiti mai rezervati deocamdata referitor la semnarea contractului cu STRABAG. Regulamentul european e mai presus decat legea achizitiilor publice.

TeoH9


Marius Firtonea

Sa speram ca Strabag sunt cei care se vor ocupa de asfaltare pt ca Geiger nu mai sunt ce au fost. Lărgirea la 4 benzi intre Boita si Talmaciu nu are un an si au aparut gropile in asfalt

RazesIesean

Si totusi Strabag au o gramada de contracte in derulare in Austria si Germania.
Haide sa nu fim mai cataloci decat Papa si sa vedem un pic si de interesul personal.

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

TeoH9

Iar interpretam  :)  Regulamentul European e obligatoriu la virgulă de toate țările UE si aplicabil imediat, unii zic că e cel mai important document al UE (după Tratat). De ce a zis NGC că "deocamdată"? Dacă ar fi fost vorba de un Regulament European ar fi fost ori albă ori neagră, nu "deocamdată". NGC zi-ne la ce Regulament faci referire să nu pățim ce a pățit pisica când a fost prea curioasă.

NGC

Este vorba despre Regulamentele Europene 269 / 2014 si 833 / 2014 si acel "deocamdata" se refera la faptul ca verificarea incidentei prevederilor acestor regulamente nu a fost facuta.

rocklee

Dar Strabag si Ginger nu pot fi si iertați...dar cei de la CNSC nu au tinut seama de acele regulamente UE .cand au judecat contestatia ...de iau declarat câștigătorii..

Incurcate sunt caile Oamenilor..nu ale Domnului  8)  O:-)

NGC

CNSC a obligat CNAIR sa verifice incidenta abia dupa ce WEBUILD a ridicat problema in cadrul licitatiei pentru Meses, iar CAB a mentinut decizia CNSC.

La licitatia curenta problema a fost ridicata abia de Nea Beni si asta abia dupa ce a aflat despre ea dupa reusita celor de la WEBUILD.

Nu este treaba CNSC sa faca verificarea ci este treaba CNAIR. Mai mult, verificarea asta este obligatia CNAIR la evaluarea ofertelor, chiar daca nu ridica problema nici un ofertant.